Какъв GOLF 3? / VENTO ;-) /
- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
FELIPE написа:.... по границата на Германия и Австрия да не мислиш ,че слагат нови прагове-кит+еластичната боя+
боя в цвета на купето.Като новите прагове влизат в пасива на лапнишаранчето в България.
По дяволите та на един от голфовете които гледах единия праг беше пробит още с транзитния номер и му бяха ръждясали почти всички носещи части,та на тази кола искаха над 6000.Това при съвсем аматьорски оглед на място.
....
Хем си прав, хем погледа ти е изкривен от собственосста върху Опел.
Карам Венто '93 набор и го докарах от Австрия на автовоз щото беше с лек удар отпред(счупени фарове, броня и мигачи), както и да е. Има си грапаво по праговете, а не вярвам австриеца(предния собственик) да го е мазал

Има си и ръжда на места, но бъди сигурен че със същата тази ръжда ще го продам след година-две. Дай боже по рано да паднат цените на Бора

п.с. Нямам гараж и колите винаги ги държа в близост до природата!

* член от семейството ми има опел '91, опериран е от сериозни ръжди
* мойто VW също е '91 няма изгледи да се оправят ламарини в близките години, имам пластмаси върху праговете и калниците, т.е. личното ми мнение: кола няколко години по-"млада" от мойта не трябва да има ръжда въобще /пък и за цитираните суми!/
* относно дали е карана от жена, те търговците знаят, че и ние сме ги чували за играчаки, червила, гримчета, тампони /в жабката на мойта имаше един
/, които се търкалят из колата /а би следвало да са я изчистили уж!/
* факт е, че купуването кола на старо е "котка в чувал", но имай търпение и ще случиш, колегите вече са споделили как да си "накъсметиш" търсенето - успех
* мойто VW също е '91 няма изгледи да се оправят ламарини в близките години, имам пластмаси върху праговете и калниците, т.е. личното ми мнение: кола няколко години по-"млада" от мойта не трябва да има ръжда въобще /пък и за цитираните суми!/
* относно дали е карана от жена, те търговците знаят, че и ние сме ги чували за играчаки, червила, гримчета, тампони /в жабката на мойта имаше един

* факт е, че купуването кола на старо е "котка в чувал", но имай търпение и ще случиш, колегите вече са споделили как да си "накъсметиш" търсенето - успех
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
driver написа:На Горубляне, като решиш да купуваш кола, навити ли са да ходите в някой сервиз за по-обстоен преглед?
Някой се навиват веднага, други почват да увъртат, проблема идва от там дали има транзитни номера и дали те не са изтекли(в тоя случай си викаш малък автовоз - 25 кинта в едната посока). Ако има номера и са ОК и ти откажат преглед - бегай бързо


- chakarov_force
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 16 май 2005 15:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стамболийски
- ickata
- Мнения: 594
- Регистриран на: Пон 08 ное 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравей колега. Аз вчера си взех GT '95-та 1.6i. За 5800 от Горубляне. Колата двуврата, черна с желязни джанти, ел.стъкла, климатик, хидравлика, бордкомпир, и др. (няма централно). Грам ръжда няма - италиянка е. Не съм я карал на прегледи преди да я взема (както vaskoto изрично ми каза да няправя). Ходих да сменям гуми та я покарах малко. Мотора върви много хубаво. Не е състезател, но е доста еластичен и приятен за шпорене, тих и жужи като прахосмукачка. До тук недогледаните проблеми са:
- стъклото до шофьора стърже здраво при сваляне
- няма резервен ключ
- капачката на резервоара е от друга кола
:
- ключалката на багажника не работи
- 4 несветещи крушки по таблото и плафона
- 4 броя накладки за смяна
- няма радио (как не се окопитих да го изклатя за едно радио оня?)
- нещо поддържа оборите над 1000 на празен ход, и не е щото е студена.
Сигурно ме чакат още изненади - обаче нямам думи колко ме кефи.
- стъклото до шофьора стърже здраво при сваляне
- няма резервен ключ
- капачката на резервоара е от друга кола

- ключалката на багажника не работи
- 4 несветещи крушки по таблото и плафона
- 4 броя накладки за смяна
- няма радио (как не се окопитих да го изклатя за едно радио оня?)
- нещо поддържа оборите над 1000 на празен ход, и не е щото е студена.
Сигурно ме чакат още изненади - обаче нямам думи колко ме кефи.
- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
"Сигурно ме чакат още изненади - обаче нямам думи колко ме кефи."
ще се сетиш
всъщнст като го погледнеш от всички страни, това се оказва най-подходящия модел на голф3 за нас - максимално нов, икономичен, но достатъчно мощен и на абсолютната граница за ниския данък(който е до 74 к.в. колкото е и той - 30лв. ако имаш катализ.- 1 кон нагоре и веднага отскачаш на 130 кинта), и засега е конвертируем - държи добра цена...абе мога да изреждам още много неща, но истината е такава - този голф съчетава всичко най-добро от модела и е най-добрия компромис:wink:ако вече държиш само да е резачка - ГТИ, ако държиш основно да е икономичен-дизел и т.н.
ще се сетиш

- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
ickata написа:Говори ми, говори ми.Колега, какъв разход ти дава? Все си мисля че ще е една идея над 1.4 - не повече от 9 на градско, до 10 при шпорене.
извън градско го пробвах веднъж, на баири - повече на 4-та, с вкл.климатроник 6.4, мисля че ще падне още, на градско м/у 8 и 10.5 на задръстванията, иначе вечер пада и до 6 и нещо. Това все пак е по компютъра, но не мисля, че ако го засека ще има голяма разлика

- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта