Няма ускорение,мощност!!!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Няма ускорение,мощност!!!!!

Мнениеот Даскала™ » Сря 04 май 2005 19:03


Здравейте,от известно време имам проблеми със ускорението на Голф 2 1.6.Значи,като натискам газта имам чувството че започва да се дави и намалява вместо да ускори.Говорим за газ,на бензин върви.Възможно ли е да е от свещите,от въздушния филтър ако е мръсен.Чул съм че настройката на делкото играе важна роля за ускорението.Преди 2 месеца я карах на диагностика и човека я гласи по компютър,въртя и делкото.Абе с две думи кажете ми ускорението и мощността от кое се влияят.Кое им прави мръсно?БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО.




Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Сря 04 май 2005 19:06


Ми май са доста работи виж изпаритела как е (платната) филтъра също е много важен


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 04 май 2005 22:54


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
RadoSi
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот RadoSi » Чет 05 май 2005 4:17


Според мен е хубаво сам да си поиграеш с настройката на газовото. Парво си виж кое кранче на газовото за коя камера е по4ни да затягаш това за парва камера докато колата не започне да си сваля оборотите след което го варни с половин оборот. Отиди до ауспуха и подуши изгорелите газове дали миришат на газ. Ако си с газово с вакумен регулатор е нормално да мирише лекичко не прекалено силно. Ако си с електронен изпарител трабва почти да не се осешта аромат на газ. След което постегни малко кранчето за камера 2. Давай рязко газ от тихи обороти трабва да се чува хубаво брамммммм и доста рязко вдигане на оборотите абе като при бензин. Ако не е много хубаво правиш белег на газовото и почваш да го вартиш при запален двигател като след всяко преместване форсираш за да намериш оптимлното му положение ако няма такова пробвай да развиеш малко втората камера с половин или 1 оборот. Също така може да отвиваш или завиваш главното кранче което се намира на изпарителя. Делкото ти трабва да не баде много хлабаво при теста а да се варти нито лесно нито трудно на рака. Прави всичко при загрят двигател за да си сигурен че изпарителя бачка. Провери го дали е горещ ако не е значи имащ запушване в системата. Ако и това не помогне трябва да търсиш пробема в изпарителя филтара на газта или пак в недобре поставено газово. Малко вероятно но вазможно е да ти е много замарсен въздушния филтър

Надявам се да ти бъда полезен


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Чет 05 май 2005 6:07


Много ти благодаря за обстойния съвет,по принцип не смея да пипам САМ по колата,особенно по двигателя,как е възможно изведнъж да се прецака настройката на газта като никой не е пипал по нея?За въздушния филтър мога да кажа че е вече на 12000км,а и като го сваля има малко масълце по него а и газчица и знам че не хубаво,ама ще сменям сега всичко,масло,филтри.Аз все си мисля че попреебах работата като смених свещите и си го обяснявам че ако някоя свещ не дава хубаво искра и колата не може да ускорява.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Чет 05 май 2005 8:38


12 000 км !!!
Аз карам на бензин и го мснеям на макс. 6000. Май сам си отговори на въпроса.
Имай предвид,че като го смениш с нов пак ще трябва реглаж на газта - сам или на майстор


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 05 май 2005 9:03


вярно е,че въздушния филтър се сменя на около 5000 км.при каране на газ.
също така мембраната на изпарителя най-вероятно се е вдървила./предполагам,че е вакумен/
настройките са отделна и съществена част от цялата история,но за да се направи една настройка както трябва всички елементи трябва да са в изправност.
за да се постигне оптимален ефект при центровка е необходимо да се даде предварение на запалването/демек се врътка делкото/
това на "ухо"не дава задоволителни резултати.
требе си стенд,стробоскоп и книги....

п.с.отиди в сервиза пред 4-то училище или при тези до хлебозавода. :D /чул съм,че са добри/


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Чет 05 май 2005 9:29


На хлебозавода,там ми я слагаха,ЛОВАТО.Ама трябва да сменя въздушния филтър.Значи викате възможно е да не върви добре колата ако е мръсен,а и нешо ми дигна разхода.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 70 госта