G60 срещу Sedici

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Grisha
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Grisha » Съб 21 апр 2007 7:05


Golf_Blade написа:
pugsy написа:маховици,валове,клапани какво ли не ами ако на типото също се направи,за да са и 2-те коли "тунинговани" :wink: ,а не едната пипана,а другата сток,най добре ще се разбере ако типо седичи и някой с г60 се пуснат -:)


Стига ги хвали тез МАКАРОНИ бе пич,нема смисъл да се сравняват Голф 2 и Типо! Нали се сещаш че Типо 2.0 150 коня ще си купя за 3000лв и то ще е в перфектно състояние! Намери ми перфектен Голф 2 КР за тия пари и направо да го взимам! Цената определя качеството има един закон в икономиката! А за разлика от 1000,1500 лв ще има драстична разлика в качеството м/у Фиатката и Голфа не мислиш ли ? А защо слагаш Седичи,сложи 93г Типо фабрично,2.0 16клапана 115 коня VS Голф 3 2.0 16 клапана същата година да видим кой кого а ? Аде стига с тия вечни тъпотии Фиат или Volkswagen! Сектата си е секта,какво мнение очакваш да чуеш? :roll:


П.П. Мисля че Голф-а се е доказал в годините, като машина и като БЕГАЧКА !Мисля ,че няма смисъл от някви безумни тестове и гонки за да покаже какво представлява! ПОЗДРАВИ!

Ми един познат си продаде перфектен КР преди около 2 месеца за 2800 ;) А фабричното типо има два варианта,стария мотор 145hp и новия 139hp и с двата мотора бие абф,факт е,тествано е много пъти,не със седичи а с ланча делта 2 с мотора на седичи 139коня,същото се случва и с кр,но пада с доста по малко ;)




Grisha
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Grisha » Съб 21 апр 2007 7:08


Vizor написа:
Golf 3 1.8 написа:
pugsy написа:маховици,валове,клапани какво ли не ами ако на типото също се направи,за да са и 2-те коли "тунинговани" :wink: ,а не едната пипана,а другата сток,най добре ще се разбере ако типо седичи и някой с г60 се пуснат -:)

Ти на божура тествал ли си го тва типо?Ходи дай ниски 16-ки ,ма много ниски и може да се тестваме ако не съм си продал голфа......В сток състояние говора без олекотяваници и тем подобни


едно седичи.. тунинговано до зъби без турбо обаче.. Нии го има на телефона си как даде 16-ска.. обикновенните голфове дават толкова.. така че няма смисъл да говорим седичито върви.. голфа върви по добре + това седичи е 142 коня до колкото знам .. с доста по нисък въртящ момент и ако забележете фабричните данни голфа е с 0.8 по бърз на 1/4 миля.

16-ка трябва да даде ако е в перфектно състояние напълно сток,те ако са го убили и после са му върнали някой друг кон,не очаквай нещо много...тунинга не само качва коне,а и сваля ;) А щом седичито със стария мотор по каталог е 16,голфа 15.2 ли е? :shock Не ми се вярва :roll:


Grisha
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Grisha » Съб 21 апр 2007 7:10


Golf_Blade написа:
А защо слагаш Седичи,сложи 93г Типо фабрично,2.0 16клапана 115 коня VS Голф 3 2.0 16 клапана същата година да видим кой кого а ?


Все пак не получих обосновка на това си твърдение от собственика на фиатката :gruebel ! Мой много добър приятел има Типо 2.0 16В 115 коня 93 година,доста читава фиатка! Просто ако му сложим спагетата с една винтилирана тройка същата година ще бъде много лошо НАКАЗАН :smackbum ! А за тва с гумите дето се изказа е направо смешно :lol: ! Ми сложи му 13-ки на тоз Фиат ,че да земе да яде тройки с по 4,5 коли тогава! mhihi mhihi mhihi


П.П. И ние сме вадили картофи,ама не с гранати е брат! :wink: :lol

Бате моляте спри да говориш глупости,това,че е с два вала незначи,че е 16В,115коньовата версия е доста слабичка и е 8 клапанов двулитров мотор ;)


Grisha
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Grisha » Съб 21 апр 2007 7:20


K_Power написа:
oHua написа:
scirocco gt написа:
oHua написа:
POLO_SPORT написа:Ако си на мнение, че КР върви повече от Г60, няма смисъл от коментар...

Аз мисля,че КР върви повече от корадо или пасат с ПГ мотор.По тежки са.Ако е голф Г60 не знам,не съм се дърпал с такъв.


Спри да го мислиш :D

Не мога.
П.П.Ако тоя пич се навие пак да се пуснем,ще сложа някой да снима,и ще ти пратя клипчето.Компресорен сектант. :lol: :lol: :lol: :lol:


... 1400 кубика 170 коня ... 7,2 литра разход .... супер ... факт!!! От европейските прозиводители не отстъпва нито на БМВ, нито на Мерцедес, нито на Пежо-Ситроен групата!

А случайно да си чувал за делта S4? Тази система с турбината и компресора те я измислят през началото на 80те,1.8 мотор с компресор за ниските и турбо за високите,16 клапанов-550коня,старта до 100 и е 2.5 секунди и то не на асфалт :shock Мисля,че повече е излишно да говоря ;)


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 21 апр 2007 7:34


Grisha написа:
K_Power написа:
oHua написа:
scirocco gt написа:
oHua написа:
POLO_SPORT написа:Ако си на мнение, че КР върви повече от Г60, няма смисъл от коментар...

Аз мисля,че КР върви повече от корадо или пасат с ПГ мотор.По тежки са.Ако е голф Г60 не знам,не съм се дърпал с такъв.


Спри да го мислиш :D

Не мога.
П.П.Ако тоя пич се навие пак да се пуснем,ще сложа някой да снима,и ще ти пратя клипчето.Компресорен сектант. :lol: :lol: :lol: :lol:


... 1400 кубика 170 коня ... 7,2 литра разход .... супер ... факт!!! От европейските прозиводители не отстъпва нито на БМВ, нито на Мерцедес, нито на Пежо-Ситроен групата!

А случайно да си чувал за делта S4? Тази система с турбината и компресора те я измислят през началото на 80те,1.8 мотор с компресор за ниските и турбо за високите,16 клапанов-550коня,старта до 100 и е 2.5 секунди и то не на асфалт :shock Мисля,че повече е излишно да говоря ;)



Aхa, Гришка с готината .... :D
Виж сега бате, чувал съм за тази Ланчия, от около 7-8 години се интересувам от рали-спорт и последните три години съм тясно свързан с него, както и с един рали отбор! Много добре знам каква е тази Ланчия! Ама що не кажеш колко бройки има от тази Ланчия и колко такива Голф 5-ци?! Защо ли, щото няма и 200 бройки, които да са улични, другите са били за група Б! И използването на механичен компресор и турбокомпресор там е било поради простата причина защото са изкали да избегнат турбо-паузата, която е била доста голям проблем тогава заради вида и материалите на турбокомпресорите! А тук при този Голф се използва за икономия на гориво!!! Да ми дадеш факт с някое Фиат Путко с такива характеристики!?
Айде със здраве, темата по-добре да се приключи, секта на ФВ и секта на Фиат ... нищо няма да излезне от този спор, то хубаво, че не беше сектата на Опел :D


Grisha
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Grisha » Съб 21 апр 2007 7:48


K_Power написа:
Grisha написа:
K_Power написа:
oHua написа:
scirocco gt написа:
oHua написа:
POLO_SPORT написа:Ако си на мнение, че КР върви повече от Г60, няма смисъл от коментар...

Аз мисля,че КР върви повече от корадо или пасат с ПГ мотор.По тежки са.Ако е голф Г60 не знам,не съм се дърпал с такъв.


Спри да го мислиш :D

Не мога.
П.П.Ако тоя пич се навие пак да се пуснем,ще сложа някой да снима,и ще ти пратя клипчето.Компресорен сектант. :lol: :lol: :lol: :lol:


... 1400 кубика 170 коня ... 7,2 литра разход .... супер ... факт!!! От европейските прозиводители не отстъпва нито на БМВ, нито на Мерцедес, нито на Пежо-Ситроен групата!

А случайно да си чувал за делта S4? Тази система с турбината и компресора те я измислят през началото на 80те,1.8 мотор с компресор за ниските и турбо за високите,16 клапанов-550коня,старта до 100 и е 2.5 секунди и то не на асфалт :shock Мисля,че повече е излишно да говоря ;)



Aхa, Гришка с готината .... :D
Виж сега бате, чувал съм за тази Ланчия, от около 7-8 години се интересувам от рали-спорт и последните три години съм тясно свързан с него, както и с един рали отбор! Много добре знам каква е тази Ланчия! Ама що не кажеш колко бройки има от тази Ланчия и колко такива Голф 5-ци?! Защо ли, щото няма и 200 бройки, които да са улични, другите са били за група Б! И използването на механичен компресор и турбокомпресор там е било поради простата причина защото са изкали да избегнат турбо-паузата, която е била доста голям проблем тогава заради вида и материалите на турбокомпресорите! А тук при този Голф се използва за икономия на гориво!!! Да ми дадеш факт с някое Фиат Путко с такива характеристики!?
Айде със здраве, темата по-добре да се приключи, секта на ФВ и секта на Фиат ... нищо няма да излезне от този спор, то хубаво, че не беше сектата на Опел :D

Чекай баце,исках само да светна някои,кой я е измислил тая технология,защо да ти давам пример с пунто,като не е в "голфовия" клас ;) В голфовия клас примерно е ланча делта интеграле 16В,тогава какво става с голфарата? А това за икономична бегачка... :roll: Икономия и бегачка са две понятия,които седят много далече едно от друго бате ;)


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Golf_Blade » Съб 21 апр 2007 7:50


Не че нещо лично имам към марката ма нали си мразим Фиат, вчера специално за тебе пих кафе с моя френд с 115-та! Поради факта ,че таз неземна хубост "типото" като му отворих капака и погледнах кво да гледам- главата му е отделена на 2 сектора които ясно се разграничават от капака на клапаните! Може би това е причината да се объркам че е 16 клапанова! От Фиатки не разбирам,а па и не искам! Та ти ми обясни с каква впускателна система,респ. изпускателна е това чудо,не е двувалка а такава голяма пача за 1 вал? Нещо много двупотопно ми изглежда!

Само за сведение- до 93,94 год. Темприте(ооо красавици) 1.9 ТДИ мотора си е гадния Регатов агрегат 1.9Д само че с турбо и коолер! Даже фасона му е същия!


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Golf_Blade » Съб 21 апр 2007 7:55


Grisha за тоз матор ти говорим бе http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=15911 ето това е типото,па ти ми обясни що за матор е това? Главата я виждате колеги как е разделена на две,даже ясно се вижда под защитния капак на ремъка че зъбните колела са 2! Аз от Фият както казах не разбирам,та се обърках!


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 21 апр 2007 8:10


Golf_Blade написа:Не че нещо лично имам към марката ма нали си мразим Фиат, вчера специално за тебе пих кафе с моя френд с 115-та! Поради факта ,че таз неземна хубост "типото" като му отворих капака и погледнах кво да гледам- главата му е отделена на 2 сектора които ясно се разграничават от капака на клапаните! Може би това е причината да се объркам че е 16 клапанова!

Два вала - 8 клапана - Фиат имат такива двигатели, даже съм виждал двигател 2.0,2 вала,8 клапана, карбуратор - 90 коня.... :)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 21 апр 2007 8:35


Grisha написа:
Vizor написа:
Golf 3 1.8 написа:
pugsy написа:маховици,валове,клапани какво ли не ами ако на типото също се направи,за да са и 2-те коли "тунинговани" :wink: ,а не едната пипана,а другата сток,най добре ще се разбере ако типо седичи и някой с г60 се пуснат -:)

Ти на божура тествал ли си го тва типо?Ходи дай ниски 16-ки ,ма много ниски и може да се тестваме ако не съм си продал голфа......В сток състояние говора без олекотяваници и тем подобни


едно седичи.. тунинговано до зъби без турбо обаче.. Нии го има на телефона си как даде 16-ска.. обикновенните голфове дават толкова.. така че няма смисъл да говорим седичито върви.. голфа върви по добре + това седичи е 142 коня до колкото знам .. с доста по нисък въртящ момент и ако забележете фабричните данни голфа е с 0.8 по бърз на 1/4 миля.


Fiat Tipo 16v 1993 142 16.4
VW Golf GTi 16v 1993 150 16.4

Li4o написа:
Golf_Blade написа:Не че нещо лично имам към марката ма нали си мразим Фиат, вчера специално за тебе пих кафе с моя френд с 115-та! Поради факта ,че таз неземна хубост "типото" като му отворих капака и погледнах кво да гледам- главата му е отделена на 2 сектора които ясно се разграничават от капака на клапаните! Може би това е причината да се объркам че е 16 клапанова!

Два вала - 8 клапана - Фиат имат такива двигатели, даже съм виждал двигател 2.0,2 вала,8 клапана, карбуратор - 90 коня.... :)

16-ка трябва да даде ако е в перфектно състояние напълно сток,те ако са го убили и после са му върнали някой друг кон,не очаквай нещо много...тунинга не само качва коне,а и сваля ;) А щом седичито със стария мотор по каталог е 16,гофа 15.2 ли е? :shock Не ми се вярва :roll:


има и 1.6 DOHC 8v mi :)


pugsy
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pugsy » Съб 21 апр 2007 9:26


Li4o написа:
Golf_Blade написа:Не че нещо лично имам към марката ма нали си мразим Фиат, вчера специално за тебе пих кафе с моя френд с 115-та! Поради факта ,че таз неземна хубост "типото" като му отворих капака и погледнах кво да гледам- главата му е отделена на 2 сектора които ясно се разграничават от капака на клапаните! Може би това е причината да се объркам че е 16 клапанова!

Два вала - 8 клапана - Фиат имат такива двигатели, даже съм виждал двигател 2.0,2 вала,8 клапана, карбуратор - 90 коня.... :)


фиат,ланчия и алфа имат таквиа двигатели,самоче повечето алфи са с вариатор (променливо газо-разпределение) алфа 1.8 8в тс 126к.с.-пример


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Съб 21 апр 2007 10:16


колеги,макар 4е съм фен на VW и аз мисля ,че sedici - то ако е в ред е по бързо. Ще споделя защо мисля така - имах честа да се возя на корадо Г60 - че върви - върви хареса ми ама смятам, че читав КР ще му вземе старта, после може да го мине. А за жабите - писал съм че според мене правят по хубави мотори и само това им е хубавото. За пример ще дам: когато си взех голфа - РФа - баща ми имаше 33ка, 1.3 с един карбуратор,боксер - и се дръпнахме един път алфата ме дръпна още в началото и повече не я видях, макар че е по тежка и беше на повече км. Сега има 155ца 1.8ТС 8клапана - спорихме с един френд имащ ПБ и накрая се стигна до дърпане - минах го - сами се сещате за теглото на голфа и на алфата. Сега за колегата дето пише за 2та вала - пове4ето жабарски мотори имат както пише друг колега - маслен вариатор - който измества всмукателния вал - ефекта е като я настъпиш след 4000об усещаш едно приятно дърпане и мотора се развърта много яко. Не мисля че това нещо е лошо а напротив. Но пак подчертавам това си е мое мнение :D


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 21 апр 2007 10:19


hristian37 написа:колеги,макар 4е съм фен на VW и аз мисля ,че sedici - то ако е в ред е по бързо. Ще споделя защо мисля така - имах честа да се возя на корадо Г60 - че върви - върви хареса ми ама смятам, че читав КР ще му вземе старта, после може да го мине. А за жабите - писал съм че според мене правят по хубави мотори и само това им е хубавото. За пример ще дам: когато си взех голфа - РФа - баща ми имаше 33ка, 1.3 с един карбуратор,боксер - и се дръпнахме един път алфата ме дръпна още в началото и повече не я видях, макар че е по тежка и беше на повече км. Сега има 155ца 1.8ТС 8клапана - спорихме с един френд имащ ПБ и накрая се стигна до дърпане - минах го - сами се сещате за теглото на голфа и на алфата. Сега за колегата дето пише за 2та вала - пове4ето жабарски мотори имат както пише друг колега - маслен вариатор - който измества всмукателния вал - ефекта е като я настъпиш след 4000об усещаш едно приятно дърпане и мотора се развърта много яко. Не мисля че това нещо е лошо а напротив. Но пак подчертавам това си е мое мнение :D


сравняваш обикновенни мотори на ВФ с боксери и с Туинспаркове.. празни приказки според мен


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Съб 21 апр 2007 10:20


сравнявам 8клапанови мотори :idea:


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Съб 21 апр 2007 11:58


POLO_SPORT написа:
G3 написа:
фиатадйиите написа:С предишните джанти и гуми (205/40/16) спря да върви както трябва.Вервай ми.Една голфара G60 замалко да ме шамароса.

аххахаххаххаахха
хахахахахахахаха
бих го питал за колко малко


205/40/16 е с 6мм по-малка в диаметър от 195/50/15 и със 7мм по-малка в диаетъра от 185/60/14...
Нека собственика на фиата каже сега с какви гуми се е отпушила откъм вървене колата, щом с 205/40/16 се е спъвала :idea:

Edit: Прочетах в темата за продажбата на седичито, че сега е с гуми 195/50/15. Айде сега ако някой може да ми обясни как тази кола върви повече с по-големи гуми, а с по-малки се спъва ще го черпя бира :wink:


Никой не ми отговори на въпроса :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта