100 градуса нормална температура ли е?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
silver bird
Мнения: 94
Регистриран на: Нед 25 фев 2007 19:05
Автомобил: Golf - Rover
Двигател: 1.8 ABC - 400tdi
Местоположение: Казанлък

100 градуса нормална температура ли е?

Мнениеот silver bird » Съб 21 апр 2007 14:57


Става въпрос за golf3 1,8ABS при градско каране температурата на охладителната течност е около 100 градуса и перката ми включва чак тогава-100градуса-това нормално ли е?В жегите дали няма да прецакам мотора по този начин,ако неуспее перката да свали бързо температурата?На 100 ми се включва първата степен,а във форума прочеох че трябва да е с две степени!Кога се включва втората?




Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Съб 21 апр 2007 15:04


100 градуса е над нормалната работна температура.Нормално е на градско (в задръстванията) да ги достига.При нормално каране обаче не е добре да работи при тази температура(градско или не)-би трябвало като излезеш от задръстването или светофара бързо да въстановява нормалните градуси които са около 90.За градусите при които се включва перката не ги помня точно.Колегите ще помогнат


Потребителски аватар
ivo8181
Мнения: 556
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
Автомобил: MK 4 GTI
Двигател: 1.8 TURBO
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ivo8181 » Съб 21 апр 2007 15:26


Не е нормално ,трябва да ти включва на 91-2градуса :roll: погледни си термустата :!:


Потребителски аватар
Dasti
Мнения: 388
Регистриран на: Съб 08 юли 2006 11:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

...

Мнениеот Dasti » Съб 21 апр 2007 16:20


а може да ти се включва направо 2скорост. виж си релето ако не е оригинално може да не влиза хубаво в гнездото.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Съб 21 апр 2007 16:34


ако перката ти се включва чак на 100 градуса, по всяка вероятност не ти се включва първа степен на перката която е при 95 градуса. откачи куплунга на перката и дай на късо да видиш дали перката е здрава.ако перката е здрава си смени датчика на радиатора.


Потребителски аватар
silver bird
Мнения: 94
Регистриран на: Нед 25 фев 2007 19:05
Автомобил: Golf - Rover
Двигател: 1.8 ABC - 400tdi
Местоположение: Казанлък

Мнениеот silver bird » Нед 22 апр 2007 19:18


Благодаря за помоща!Направих,това което ме посъветвахте-пуснах отделно захранване на ел.двигателя на перката и се уверих че и двете степени работят.Сега остава да сменя датчика на радиатора и ако всичко е ОК да продължавам да търкам гумите на голфонетката :drive


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 23 апр 2007 12:38


silver bird написа:Благодаря за помоща!Направих,това което ме посъветвахте-пуснах отделно захранване на ел.двигателя на перката и се уверих че и двете степени работят.Сега остава да сменя датчика на радиатора и ако всичко е ОК да продължавам да търкам гумите на голфонетката :drive

Имам питане????Откъде разбра,че температурата ти е точно 100 градуса!!!
Замери температурата на антифриза директно???
Защото ако четеш деленията на датчика вътре на таблото можеш много да сгрешиш.При мен на светнати фарове стрелката на датчика за темепература е измества с 1 мм вдясно и показва по-висока температура!А температурата си е една и съща!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], railfan и 60 госта