Boost ?????

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Boost ?????

Мнениеот Ventoman » Нед 22 апр 2007 11:55


Пускам нова тема , и ако трябва ме напляскайте , но ми трябва бързо инфо .

От каде е най-правилно да се взема въздух за boost метърчето ?

1. На изхода на турбото , на маркуча който отива в клапан N75 ?
2. На изхода на всмукателния колектор кадето седи маркуча който отива в компютъра ?
3 , Друго място , и каде ?

Колата е Венто 1.9TDI 1Z

Предварително ви благодаря !




Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Нед 22 апр 2007 15:44


1 :roll:


Потребителски аватар
Postman
Мнения: 55
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:50
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Postman » Нед 22 апр 2007 21:44


Където те интересува какво е налягането :D .
Ако ползваш т.1 ще знаеш налягането непосредствено след компресора, ако ползваш т.2 - в пълнителния колектор.
Аз бих го присъединил там, където ще ми носи повече информация за двигателя отколкото за компресора, т.е. т.2.
P.S. По-конкретно в ресивера (пленума) на пълнителния колектор.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 22 апр 2007 21:51


2 се пак от ФВ мерат там :) Маркуча е удобен да му сложиш тройник,а и следиш цялата система барабар с кулера.
P.S.Не може ли да го качнеш на 2те?


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Нед 22 апр 2007 23:58


ТеНкУ , днес го вързах на номер 2 , + тоците да свети , ама някакви аномалий се случват с мойто турбо . Като ми се изяснят нещата ще дам инфо . Общо взето , като не е вързан компютра в тройника , дава 1.35 бара , като е вързан и той в тройника , вдига до 1.25 бара , но като оборотите минат след 3500 , налягането пада постепенно до около 0.95 бара.
Като изключа клапан N75 , налягането стига и поддържа 0.5 бара но колата набира по същия начин като с включен .


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 23 апр 2007 0:11


Не е нормално да е различно налягането а да набира по един и същ начин.Ти как го установи замерва ли?


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 23 апр 2007 0:34


мерих :(


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 23 апр 2007 15:08


налягането те интересува какво е в мотора , или по -точно под какво налягане влиза в цилиндЪрите - това означава че ти трябва налягането в всмукателния колектор, след дросела.

:wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта