???допьлнително слаган климатик???
ехо
ЗА стерлката съм сигурен,защото не моге с нов термостат да ми отвариа на по-висока темп,а и един приател е гледал в ниакакво списание,че го дават,като възможен дефект за тези пасати. . .а и ми мериха температурата с лазерен термом.Радиатор ниама да смениам засега иначе мерси за офертата.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз вчера си поиграх с една отвертка и си калибрирах стрелката да ми показва вярно (смених темп. датчик и с помощта на термометър си калибрирах датчика да показва каквото трябва).Става като се разглоби таблото и вътре отзад зад стрелката има една врътка с контра шайбичка и оттам се регулира показанието.А отделно има една друга вртъка за началното положение за да се нагласи така,че рпи изгасен двигател да си седи на колчето.
Успех!
Успех!
ухааа
Да ти кайа маи ниама да тръгна да се занимаважНито имам толкова време,нито ме притесниава,че не е точна стрелката,важното е да работи двигатела както триабва.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами при мен се наложи да го направя защото като сложих новия датчик се оказа че стрелаката показва глупопсти от сорта на 110 градуса при двигастел,който не е пален от 20-тина минути и си я направих да показва точно щото иначе като загрее толкова че да включи перката вече щях да съм на 250 градуса сигурно (не че имам против ама скалата не е до толкова
)

абе знам ли
Право да ти кажа не ми се свалиа таблото пак маи за сега го реших проблема и сега се дуржи по-адекватно.Ппобах я на дълъг път и е ок.Не знам сега как да затворя темата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта