Чукане/тракане при завой (Б3 РП)

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Чукане/тракане при завой (Б3 РП)

Мнениеот megalodon » Пон 23 апр 2007 21:42


Значи това пукане или тракане или чукане (не знам точно как да го опиша, знам че е трудно да се представи) се появява рядко и май само при десен завой. Не съм забелязал дали зависи от скоростта. Някой път е по-силно, някой път - по-слабо. Сменях преди месец шарнири, така че ме съмнява да е от тях. Мисля си да не е нещо карето, ама кажете си и вие мнението.
Благодаря




Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Пон 23 апр 2007 22:21


Ами според мен каре.Ама да го види и специалист де.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 23 апр 2007 22:33


Както го описваш е каре.Шумът е като метално щракане по-скоро (не че го описах по-добре ама все пак).


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Вто 24 апр 2007 12:19


Колега най вероятно каренце се обажда, но го изчакай да почне на всеки завой в дадената посока да ти трака и тогава го смени.
При мен трака една цяла зима също като при теб, но не на абсолютно всеки десен завой и тъкмо бях решил да ходя да го сменям и спря. И така вече повече от година не съм го чул.
Което също поражда съмнения , че може и да не е било каре точно, но пък си звучеше точно като каре.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 24 апр 2007 12:38


така почват каретата първо на обратен завой, после на обикновен завой и накрая на прав участък.Може да изкараш дълго време....


Потребителски аватар
Vladko_1
Мнения: 227
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот Vladko_1 » Вто 24 апр 2007 13:53


ами да така както си написал няма какво друго да е освен каре :) не знам обаче за лагери и полуоски :) не сам много компентентен тук но предполагам че е каре


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Вто 24 апр 2007 14:16


K22 написа:така почват каретата първо на обратен завой, после на обикновен завой и накрая на прав участък.Може да изкараш дълго време....


Така си е. :D Аз съм с прещракване на пълен ляв от лятото на 2005 г.


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Вто 24 апр 2007 15:34


Мерси на всички за отговорите. Явно ще карам, докато се строши :D

Може да се заключва :lock:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 24 апр 2007 15:37


megalodon написа:Мерси на всички за отговорите. Явно ще карам, докато се строши :D

Може да се заключва :lock:
    Айде да е малко преди да се строши че иначе оставаш на пътя и ако си някъде по далече :banghead: :banghead: :banghead:


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Вто 24 апр 2007 15:41


Aз мойте ги смених миналата седмица БЕЗ да са започнали да тракат!!!


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Вто 24 апр 2007 16:06


scuba написа:Aз мойте ги смених миналата седмица БЕЗ да са започнали да тракат!!!

Гъзаааааар! :wink:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Вто 24 апр 2007 18:17


Сменяй го защото ще имаш ядове. След като сложиш новото каре профилактично горе долу на една година му сменяй греста и маншончетата за да нямаш проблеми. И Внимавай защото може и да не е затракало много но както колегата беше казал по горе ОСТАВАШ НА ПЪТЯ ако се строши.


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Вто 24 апр 2007 19:08


Всичко се сменя докато е време, то е като ходенето на зъболекар! Аз поне така мисля!


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Вто 24 апр 2007 19:17


Хубавко е да го смениш хайванчето дето тропа ама мамка му пуста и лев..Скъпички са новите свестни над 100лв отиват + монтаж.И мойто си тропа лопа вече 2ра година ама се немога да се разделя с толкова пари.Леко у завоите да не се чува много много,а земе ли да хлопа и на прав път вече :077: Иначе реда си го знаеш сервиза и бецален. :lol:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Вто 24 апр 2007 20:49


Хубаво каре е около 120-150 лв Льобро доколкото се сещам е една от марките ако се поддържа както описах по горе няма никакви ядове аз 3та година нямам ядове след смяната на оригиналните карета



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта