Ще си правя компресор-има кой да го направи но искам помощ!!
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- SixKillerVR6
- Мнения: 206
- Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костенец
Ще си правя компресор-има кой да го направи но искам помощ!!
Решил съм да си правя компресор (според различни сметки излиза мноооооооого по-евтино).Намерил съм си съд от компресор (самоче само съд) на един приятел е съда и според него е около 500литра. Човека който ще ми прави компресора каза че имал някакъв ще ми го даде да си намеря съд.Като му казах че съм си намерил 500литров ми каза че не ми вършел работа да съм му го бил дал на него той да ми даде неговите съдове,които са е..емти от какво два на брой скачени съдове но са малки (не повече от 60литра двата наоко).Нямам му особено голямо доверие обаче и затова искам да ми кажете да взимам ли съда (500литра) и какъв компресор от какво да си намеря...ще намеря кой да ми ги зглоби и да ги направи както е нужно. Някой някога ми каза да си намеря компресор от някакъв си камион щяло да прави около 6 бара.Искам ако може подробна информация какво да правя какви части и от какво да тарся.Бутилката мискля да я взема защото ми я дават безпари...помагайте ако можете гледам в други теми че има компетентни хора тука.
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3969
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
колега, много е важно да си отговориш на следните въпроси:
1. за какво ще се ползва компресора?
2. като се изясни т.1, ще трябва да се влезе в детайли и да се установи какво работно налягане и какъв дебит ще ти е необходим?
тогава ще знаеш каква компресорна глава ще ти е необходима и съответно каква бутилка ще е подходяща за нея.
оттук се почва: електродвигател, стойка за него, шайби, охлаждащо търкало, лагери, ремък, клапани, пресостат, редуцир-вентил, манометър и разни други дребошлъци.
дори да приемем, че бутилката ти е подарък, не мисля, че ще ти излезе по-евтино да си го сглобиш!
1. за какво ще се ползва компресора?
2. като се изясни т.1, ще трябва да се влезе в детайли и да се установи какво работно налягане и какъв дебит ще ти е необходим?
тогава ще знаеш каква компресорна глава ще ти е необходима и съответно каква бутилка ще е подходяща за нея.
оттук се почва: електродвигател, стойка за него, шайби, охлаждащо търкало, лагери, ремък, клапани, пресостат, редуцир-вентил, манометър и разни други дребошлъци.
дори да приемем, че бутилката ти е подарък, не мисля, че ще ти излезе по-евтино да си го сглобиш!
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- SixKillerVR6
- Мнения: 206
- Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костенец
ми честно казано не знам какво искам и за тва питам.Ще ми се наложи да пръскам мои си коли няма да се занимавам професионално с бояджийство но за мене си искам да върши добра работа.Та някой ако може да ми каже какво да взимам и какво не...съда вече го чакам да дойде у нас но ако ме посаветвате по-малак да взема ще взема. Таз глава дето ми я предлагаш The_Machine аз не мога да кажа дали я искам някой по-компетентен от мен да каже дали да я изкам...иначе има още някаква която ще ми намерят но знам ли я каква е
казвайте какво да правя.Пак повтарям компресора си е за домашно ползване но щото съм малко вманиачена да си правя каквото и да било особено ако са автомобили предполагам че ще работи прекалено често компресора.Казвайте какво да правя



Варианта с компресор от ЗИЛ е компромисен!Ще се обоснова!Ако е за дребни работи-ще върши работа,но ако ще боядисваш кола или за продължителна работа-забрави!Първо дебита му е малък-бавно пълни и не може да наваксва като пръскаш!Бързо пада налягането и трябва да чакаш!ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да му се преработи картера и биелите щото иначе нищо не си направил.Оригиналното мазане е под налягане,а кат го махнеш-остава почти на сухо!И не по маловажно-охлаждането!На камиона охл.с-ма охлажда и компресора,а кат го свалиш на цимента тряба да търсиш някоя да му духа...Ако имаш фреза и струг и СОапарат-ще стане,ако не...незнам.Пък има вестници с обяви,що не се разтърсиш малко,можи да ти се отвори парашута...
- SixKillerVR6
- Мнения: 206
- Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костенец
Съгласен съм с Ваското!Тая глава може и да върши работа -ама на ЗИЛ-а,що ще откриваш колелото!?Има достатъчно нови и употребявани компресори на пазара за всеки вкус.Големи,малки,средни...кеф ти хоби-!полу-!професионални.А какви съм срещал из "вторични"-направо 6.Обикновенно им няма ел.мотора,щот някой "умник"го е извадил и унищожил заради медта.Що не направиш ендо тутне до "вторични"...може и да стане работата...
- SixKillerVR6
- Мнения: 206
- Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костенец
до вторични бих отишъл да си намеря съд ако ме посаветвате че този който съм намерил не става.А колкото до главата искам да ми кажете какво конкретно да търся (или поне горе долу) за да ми свърши работа.Няма по цял ден да боядисвам с него,но със сигорност 2-3коли ще минат през него.Ел.мотора не ми е проблем...вкъщи имам няколко читави и с различни мощности...кефти трифазен кефти двуфазен кефти квото искаш. 

Ще ти трябва едно- или двуцилиндров компресор с въздушно охлаждане/оребрен по цилиндъра и главата/,с обем над 1,5л./колкото по-голям,толкова по-добре/.За предпочитане трифазен мотор мин.2,2kW.Пресостат/ако ще се вкл/изкл. сам/,регулируем предпазен клапан,манометър,редуцилвентил за постоянно налягане на изхода с масло и конденз уловители!В най общи линии-това е!Бутилка,кабел,пускателя да бъде ЗАДЪЛЖИТЕЛНО със защита/регулируема до 10 или 16 ампера,в зависимост от мотора/.Останалото е въпрос на нагаждане-скорост,обороти,диам. на шайбите...Спазвай изискванията за ел.безопасност!ЗАНУЛЯВАЙ!!!
- SixKillerVR6
- Мнения: 206
- Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костенец
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта