Ще си правя компресор-има кой да го направи но искам помощ!!

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
SixKillerVR6
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец

Ще си правя компресор-има кой да го направи но искам помощ!!

Мнениеот SixKillerVR6 » Вто 24 апр 2007 18:17


Решил съм да си правя компресор (според различни сметки излиза мноооооооого по-евтино).Намерил съм си съд от компресор (самоче само съд) на един приятел е съда и според него е около 500литра. Човека който ще ми прави компресора каза че имал някакъв ще ми го даде да си намеря съд.Като му казах че съм си намерил 500литров ми каза че не ми вършел работа да съм му го бил дал на него той да ми даде неговите съдове,които са е..емти от какво два на брой скачени съдове но са малки (не повече от 60литра двата наоко).Нямам му особено голямо доверие обаче и затова искам да ми кажете да взимам ли съда (500литра) и какъв компресор от какво да си намеря...ще намеря кой да ми ги зглоби и да ги направи както е нужно. Някой някога ми каза да си намеря компресор от някакъв си камион щяло да прави около 6 бара.Искам ако може подробна информация какво да правя какви части и от какво да тарся.Бутилката мискля да я взема защото ми я дават безпари...помагайте ако можете гледам в други теми че има компетентни хора тука.




Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3969
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Вто 24 апр 2007 20:18


колега, много е важно да си отговориш на следните въпроси:
1. за какво ще се ползва компресора?
2. като се изясни т.1, ще трябва да се влезе в детайли и да се установи какво работно налягане и какъв дебит ще ти е необходим?

тогава ще знаеш каква компресорна глава ще ти е необходима и съответно каква бутилка ще е подходяща за нея.
оттук се почва: електродвигател, стойка за него, шайби, охлаждащо търкало, лагери, ремък, клапани, пресостат, редуцир-вентил, манометър и разни други дребошлъци.
дори да приемем, че бутилката ти е подарък, не мисля, че ще ти излезе по-евтино да си го сглобиш!


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Вто 24 апр 2007 20:18


Аз съм виждал да използват компресор от ЗИЛ.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 25 апр 2007 9:33




Потребителски аватар
SixKillerVR6
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец

Мнениеот SixKillerVR6 » Сря 25 апр 2007 17:03


ми честно казано не знам какво искам и за тва питам.Ще ми се наложи да пръскам мои си коли няма да се занимавам професионално с бояджийство но за мене си искам да върши добра работа.Та някой ако може да ми каже какво да взимам и какво не...съда вече го чакам да дойде у нас но ако ме посаветвате по-малак да взема ще взема. Таз глава дето ми я предлагаш The_Machine аз не мога да кажа дали я искам някой по-компетентен от мен да каже дали да я изкам...иначе има още някаква която ще ми намерят но знам ли я каква е :gruebel :dontknow: :dummy: казвайте какво да правя.Пак повтарям компресора си е за домашно ползване но щото съм малко вманиачена да си правя каквото и да било особено ако са автомобили предполагам че ще работи прекалено често компресора.Казвайте какво да правя


Потребителски аватар
hitzata
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 14:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елена

Мнениеот hitzata » Сря 25 апр 2007 21:24


Варианта с компресор от ЗИЛ е компромисен!Ще се обоснова!Ако е за дребни работи-ще върши работа,но ако ще боядисваш кола или за продължителна работа-забрави!Първо дебита му е малък-бавно пълни и не може да наваксва като пръскаш!Бързо пада налягането и трябва да чакаш!ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да му се преработи картера и биелите щото иначе нищо не си направил.Оригиналното мазане е под налягане,а кат го махнеш-остава почти на сухо!И не по маловажно-охлаждането!На камиона охл.с-ма охлажда и компресора,а кат го свалиш на цимента тряба да търсиш някоя да му духа...Ако имаш фреза и струг и СОапарат-ще стане,ако не...незнам.Пък има вестници с обяви,що не се разтърсиш малко,можи да ти се отвори парашута...


Потребителски аватар
SixKillerVR6
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец

Мнениеот SixKillerVR6 » Чет 26 апр 2007 7:35


я кажете главата дето ми я предлага колегата The_machine върши ли работа или не?Ако не ми кажете какво да търся конкретно?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 26 апр 2007 8:57


евтиното ВИНАГИ излиза много по скъпо! не се гъбаркай със сгъстения въздух-не е ташак работа!
има много неща от които зависи много тук-понякога дори живота ти! не мисля че идеята е добра-не го прави така-да не стане така че да съжаляваш!!!


Потребителски аватар
hitzata
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 14:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елена

Мнениеот hitzata » Чет 26 апр 2007 15:33


Съгласен съм с Ваското!Тая глава може и да върши работа -ама на ЗИЛ-а,що ще откриваш колелото!?Има достатъчно нови и употребявани компресори на пазара за всеки вкус.Големи,малки,средни...кеф ти хоби-!полу-!професионални.А какви съм срещал из "вторични"-направо 6.Обикновенно им няма ел.мотора,щот някой "умник"го е извадил и унищожил заради медта.Що не направиш ендо тутне до "вторични"...може и да стане работата...


Потребителски аватар
SixKillerVR6
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец

Мнениеот SixKillerVR6 » Пет 27 апр 2007 14:15


до вторични бих отишъл да си намеря съд ако ме посаветвате че този който съм намерил не става.А колкото до главата искам да ми кажете какво конкретно да търся (или поне горе долу) за да ми свърши работа.Няма по цял ден да боядисвам с него,но със сигорност 2-3коли ще минат през него.Ел.мотора не ми е проблем...вкъщи имам няколко читави и с различни мощности...кефти трифазен кефти двуфазен кефти квото искаш. :wink:


Потребителски аватар
hitzata
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 14:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елена

Мнениеот hitzata » Пет 27 апр 2007 16:36


Ще ти трябва едно- или двуцилиндров компресор с въздушно охлаждане/оребрен по цилиндъра и главата/,с обем над 1,5л./колкото по-голям,толкова по-добре/.За предпочитане трифазен мотор мин.2,2kW.Пресостат/ако ще се вкл/изкл. сам/,регулируем предпазен клапан,манометър,редуцилвентил за постоянно налягане на изхода с масло и конденз уловители!В най общи линии-това е!Бутилка,кабел,пускателя да бъде ЗАДЪЛЖИТЕЛНО със защита/регулируема до 10 или 16 ампера,в зависимост от мотора/.Останалото е въпрос на нагаждане-скорост,обороти,диам. на шайбите...Спазвай изискванията за ел.безопасност!ЗАНУЛЯВАЙ!!!


Потребителски аватар
SixKillerVR6
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец

Мнениеот SixKillerVR6 » Пет 27 апр 2007 17:10


много благодаря...ще видим какво ще излезе накрая...сега чакам едно телоподаващо и като го платя ще се занимая и с компресора...но ми изникна много скапан проблем....за който ше пиша сега в темата за пасат б2 :cry:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 51 госта