помпа на съединител

Техническа и сервизна информация за Passat
kanchosi
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 26 апр 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

помпа на съединител

Мнениеот kanchosi » Чет 26 апр 2007 7:35


vw маниаци здравеите имам такъв въпрос ? съединителя ми отделя много ниско и като се покара повече колата скоростите започват да влизат трудно някакъв компетентен съвет, дори по едно време педала не ми се връщаше до горе но в момента си е добре .по принцип ми казват горна помпа но дали това ще реши проблемите




Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Чет 26 апр 2007 9:20


Има доста писано за тия помпи - пусни търсачката. А иначе може да е горна може и долна - определено по-евтиния вариант... :lol:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 26 апр 2007 10:14


За начало пробвай да обезвъздушиш системата.


Потребителски аватар
Crunk_Style
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 16:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Crunk_Style » Чет 26 апр 2007 12:38


имах сащия проблем до преди 3 дена и смених горна помпа , и се оправи пропадането на педала,но пак си карка на задна :?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 26 апр 2007 12:52


Stenly написа:За начало пробвай да обезвъздушиш системата.

:shock Това трябва да покажеш как става... :shock
Виж търсачката, има писано много - най-важното е да натискаш рязко и до долу съединителя и също рязко /до колкото и възможно/ да го пускаш. И колкото се може по - малко да караш на полусъединител... А иначе не може да се разбере от коя помпа е - сменяш първо едната, ама пак може да не се оправи и да трябва да се смени и другата...


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Чет 26 апр 2007 13:14


Преди да сменяш - разглоби помпата и виж отвътре - ако няма корозия може да минеш и само със смяна на гумички.
Заслужава си труда, все пак тези помпи са над 100лв едната!


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 26 апр 2007 16:24


dobrinb написа: Това трябва да покажеш как става...
Виж търсачката, има писано много - най-важното е да натискаш рязко и до долу съединителя и също рязко /до колкото и възможно/ да го пускаш. И колкото се може по - малко да караш на полусъединител... А иначе не може да се разбере от коя помпа е - сменяш първо едната, ама пак може да не се оправи и да трябва да се смени и другата...


Ами аз мисля,че ти знаеш как става обезвъздушаването на хидравличен съединител:) Относно колегата с проблема ако все пак ще отваряш помпите ако има проблеми пиши ЛС мога да те насоча откъде да вземеш 2ра ръка за 30 лева едната аз така направих понеже ми се оказа долна помпа беше непоправяема


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 26 апр 2007 17:03


Stenly написа:Ами аз мисля,че ти знаеш как става обезвъздушаването на хидравличен съединител:)

Сериозно, нямам никаква представа как стават тези неща, и сефте чувам, че може да се обезвъдзушават тези помпи. Не са ли капсуловани?


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пет 27 апр 2007 0:01


хах мислех аз че се базикаш :) извинявай. Ами могат да се отварят помпите те са на същия принцип като спирачната.Системата взема течност от казанчето със спирачна течност. и като се почне да се помпа съединителя,и на двете помпи има по един щуцер за обезвъздушаване като на спирачните апарати. Пак е хубаво да има двама човека: Единия да помпи съединителя а другия да обезвъздушава;)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 27 апр 2007 0:09


Обезвъздушаването на съединителя е мнооого весело :
-помпаш като луд и като отвиеш цифката долу педала пада на под-а и трябва да си го вдигаш с ръка.....след това помпаш половин час и педала се идва,където трябва да е и пак развиваш цифката и пак в пода и още половин час за да се качи горе и т.н. и т.н. докато ти писне или по-точно докато прекараш достатъчно течност за да си убеден че няма въздух.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 27 апр 2007 10:13


Ееее, чак пък по полoвин час на всяко изпускане! :-) Меко казано преувеличено. Помпаш няколко пъти (на ръка ако педала не се връща) и изпускаш, и така. Като свърши въздуха педала сам ще се оправи, и вече дори и да пропадне след поредното изпускане, ще се възстанови след 2-3 натискания. Ако се налага по половин час да помпаш - нещо не е наред!

Хубаво е първо да обезвъздушиш горната помпа, после долната. Става доста по-бързо - повечето въздух в системата излиза още при обезвъздушаването отгоре.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 33 госта