golfarata написа:да уважиме майсторското мнение! голфа е"леко висок" и май не става за спортинг 1,6 101 кончета. ама е "изпънат" евала колегата.
Не е ли много вдигнат този голф?
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- tankishev
- Мнения: 437
- Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравейте пак,
Благодаря за отговорите ... иначе голфа ми е 1.6 МИ - някога е бил 75 коня
сега само бог знае колко са
, така че по завойте определно се правя на Ф1 ... така ми го докараха преди 2 години и предполагам, че всичко по окачването си е фабрично ...
Колега можеш ли да ми препоръчаш тресачка някъде ... и за какви пари става въпрос ?
Благодаря за отговорите ... иначе голфа ми е 1.6 МИ - някога е бил 75 коня
, така че по завойте определно се правя на Ф1 ... така ми го докараха преди 2 години и предполагам, че всичко по окачването си е фабрично ...
dobrinb ... aко те притеснява нещо, отиди на тресачка за амортисьори и ще ти стане ясно има ли проблем в това отношение ... Wink
Колега можеш ли да ми препоръчаш тресачка някъде ... и за какви пари става въпрос ?
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
http://www.dn-bg.com/PublicPromotion.aspx?p=287
Ето ти от willi98
Ето ти от willi98
- tankishev
- Мнения: 437
- Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ходих в събота в D&N ... направиха ми тест на амортисьорите и за мое учудване всичко си беше бомба (някъде по средата на зелена линия ми бяха амплитудите) ... така че явно просто си е вирната с високи пружини ... после викам хммм така и така съм тук хайде една комютърна диагностика та минах от там (за това има нова тема
и на тръгване момчето ми вика ...
"аве много вирнат тоя голф ... я земи му сложи едни 14ки " ...
"ми той си е с четиринайски в момента ..."
оня като опули едни очи
и се наведе да чете по гумите
... та се чудя .. как ли ще изглежда колата с лети джанти ... май и по-ниски пружини ще трябват 
"аве много вирнат тоя голф ... я земи му сложи едни 14ки " ...
"ми той си е с четиринайски в момента ..."
оня като опули едни очи
- dann
- Мнения: 86
- Регистриран на: Чет 21 сеп 2006 23:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
здравеите,
прочетох темата и реших да привлека малко внимание към мойто голфче
като го взех и аз си казвах че е много висок съмнявах се че ще е нестабилен но ... оказа че съм грешал държи се доста прилично в завои качва се на бордюри и не задира на гърбиците пред училищата и детските градини
доволен съм
джантите на са кой знае какво. купих го с тях и сега не ми се влагат пари за други
снимки в гаража
прочетох темата и реших да привлека малко внимание към мойто голфче
като го взех и аз си казвах че е много висок съмнявах се че ще е нестабилен но ... оказа че съм грешал държи се доста прилично в завои качва се на бордюри и не задира на гърбиците пред училищата и детските градини
джантите на са кой знае какво. купих го с тях и сега не ми се влагат пари за други
снимки в гаража
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Ако става въпрос моя голф е точно толкова висок отзад а отпред е с един пръст по висок може би по това което виждам на снимката.В завой с висока скорост задницата поднася яко,но ако се кара разумно си е много добре...даже редовно опира отпред по бурдюри..и ми се струва че даже не е достатъчно висока !
-
TOKAMAK_SS
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 28 апр 2007 7:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Вземи шублер премери дебелината на пружините и погледни има ли знак дали са подсилени. Сравни с друг нормален Голф. Имах същия проблем с Jetta. Метеше с гъза асфалта. Поръчах си комплект предни задни подсилени и удебелени и с 4 см по високи от нормалните. В Jetta-та имаше постоянно 2 рзервни гуми, пулен комплект инструменти, вериги, лопата, кирка, газова уредба, и куп други глупости. С газовата бутилка около 250 кг. Мотора беше човъркнат и мога да ти гарантирам че не обичам да карам бавно. Никакви проблеми нито на завой, нито на високи бордюри. Но все пак ще си тестваш колата преди да се впускаш в такова шофиране. Сега е на ред 3-ката. Като я направя ще я снимам и ще я пусна.
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Колега, значи според мен количката ти е в мн добро състояние относно окачването. Може би с ибил късметлия да ти посменят нещо по окачването преди да я продадат. Нз дали е по-висока от нормалното, н она мен лично ми изглежда добре. Един приятел също кара по-вдигнат голф, и той не знае защо е така, но колицата с едържи чудесно. Относно джантите - на капачката на резервоара отзад пише какви гуми и джанти могат да се слагат. Не те съветвам да слагаш по-големи от предписаните, че могат да станат фалове... Успех 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта
