колата е газ/бензин...честно казано най-изгоряло е при клапана (ел-магнитен клапан) за каз/бензин...незнам дали правилно съм го написал но има и за ръчно превключване(врътка една) може би просто щото е имало гориво там и за тва....аз мисля че за тази работа имат причина и бушоните щото веднаж баща ми слага 2-3 менте бушона че му се наложи (нямаше други подръка) и може и от тях да е станала белята...незнам...сега заминавам на русе на изпит и няма да мога да се занимавам да го правя но като се варна в неделя ще го подхвана...може и да открия някаква логична причина.
Щетите за щастие не са кой знае какво ама към 500лв си заминават.
Най гадното ми е за боята на капака щото са като го боядисам ще даде няква разлика ,а нали е метали

ще ми е куцо.ама здраве да е.