Здравейте,
Както се вижда, новобранец съм тук.Имам един въпрос.Отскоро карам Golf III 1998 г. , 74kw(101 k.s.).Та, колата е на газ и на бензин, пълна инжекция.На газ върви, ама върви.На бензин не ще.Когато подавам газ(на безнин), някак си се дави, не реагира веднага на подаването на газ, а с някакво закъснение и даже прекъсва.Ходих по разни майстори в нашия град, единия даже почиства дюзите, ефект никакъв.Закачаха я на един комп за диагностика, показа проблем с Ламбда сонда, незнам какво е това.Майстора каза, че това може да е проблема.И каза, че двигателя е някак си муден.Не може да се форсира и т.н.Даваш газ, той се дави, загубена работа.Пък на газ няма проблеми, върви пушка.Проверих за тия сонди, като ми казаха в един магазин 240 лв. за BOCSH и се усмихнах.Та така.Ако някой може да даде акъл какъв може да е евентуалния проблем, ще съм благодарен.И бензина смених, само Super100 от OMV слагам, не.Това е.



Голф III проблем с бензин
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 28 апр 2007 7:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Първо здравей и
ALESYZ
Сега на въпроса:
Вероятността тези номера да ги прави от Ламбда-сондата е огромен!
Тя се нарича още "газ-анализаторен датчик" и както показва името й, служе да анализира изходящите от двигателя изгорели газове. Т.е., следи количеството СО в тях.
Ако тя постоянно ти показва, че има твърде бедна смес, то компютъра ще ти блъска яко гориво, колата ще дави, ще има много висок разход и... ще се държи точно, както го описваш!
Щом на газ нямаш проблем, то значи си с обикновенна, карбораторна газова уредба, което в твоя случай си е доста опасно за здравословното състояние на дебитомера, ама...
Ето ти доста прясно инфо относно Ламбда-сондата от техническия гуру във форума:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 000#559000
Относно цената... при официалните доставчици може и повече да е!
Скоро един колега във форума ми даде цена за моята, малко по-ниска от тази, а той ползва доста дебели отстъпки, защото в този бранш работи. Също така, вярно е, че и друг колега преди по-малко от месец беше писал, че си е купил "БЕРУ" за около 115 лева, така, че алтернативи има.

Сега на въпроса:
Вероятността тези номера да ги прави от Ламбда-сондата е огромен!
Тя се нарича още "газ-анализаторен датчик" и както показва името й, служе да анализира изходящите от двигателя изгорели газове. Т.е., следи количеството СО в тях.
Ако тя постоянно ти показва, че има твърде бедна смес, то компютъра ще ти блъска яко гориво, колата ще дави, ще има много висок разход и... ще се държи точно, както го описваш!
Щом на газ нямаш проблем, то значи си с обикновенна, карбораторна газова уредба, което в твоя случай си е доста опасно за здравословното състояние на дебитомера, ама...
Ето ти доста прясно инфо относно Ламбда-сондата от техническия гуру във форума:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 000#559000
Относно цената... при официалните доставчици може и повече да е!

Скоро един колега във форума ми даде цена за моята, малко по-ниска от тази, а той ползва доста дебели отстъпки, защото в този бранш работи. Също така, вярно е, че и друг колега преди по-малко от месец беше писал, че си е купил "БЕРУ" за около 115 лева, така, че алтернативи има.
Ами газовата уредба не са ми я слагали тук, така я взех колата от Холандия, там е монтирана.Марка-BRC.Не ми говори нищо, хубава, лоша, незнам.Сега бях при един приятел, той каза, че нещо компютъра на газта, може да подава грешна информация и сондата да не обогатявала сместа достатъчно и проблема да е такъв.Незнам дали го обясних правилно.Демек, сондата може би си е наред, просто е "подведена".Другата седмица ще я оставя за по-обстоен тест.Мислех да я водя в сервиз на VW, ама няма наблизо такъв пък и нензма там дали на 100% ще я оправят.Тя колата си върви, ама това ме дразни и не искам да го оставя.Благодаря на всички за отговорите, много сте бързи
.

Ами незнам, има някакъв компютър за газта май, но не е газов. инжекцион.Има някакви кутии с надпис LambdaGaz отстрани двигателя. Мога да снимам това, което е под капака, ако ще е от полза.Съжелявам, че обяснявам като лаик, ама съм си такъв по тази част.Човека, който е гледа за последно беше решил да разкачи кабелите от това устройство, но се отказа, за да не се изгубили настройките при спиране на захранването.И каза нещо такова.Човекът (преди мен), който я е карал колата, може би е искал да кара на газ и са я настроили за такова каране.Тя пали на бензин и на 2000 оборота, вкл. газта.Бензина е само за палене.Има си превключвател, ако човек иска, може да си кара и само на бензин или само на газ.И по тази логика, колата е "настроена", да върви на газ, а на бензин само да пали.Аз на бензин не мога да вдигна повече от 110-120, двигателят се дави, оборотите падат, колата аха да спре.Според мен, може да това е вероятната причина, ако колата може да се настрои по този начин.Незнам.Другата седмица пак съм по сервизи.
- Милослав
- Мнения: 3648
- Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
naskogolf има газов инжекцион - може да го питаш на лични - само че няма как да ти препоръча майстор около Попово предполагам.
Според гореизчетеното си с газов инжекцион.
Има компютър - да и не го давай да го ръчкат разни балъци,защото струва майка си и баща си .... Попитай някъде там къде има сервиз за газови уредби и нищо друго - спрециализиран.Нека там я видят - има разни настройки както си писал, доколкото Наско е разказвал именно във вървежа и разхода се отразяват.
Така че не я давай да се учат на нея разни майстори и после ще си СУПЕР доволен - колата ще ти върви на газ, така както дърпа и на бензин, ако всичко е ОК
Успех
Според гореизчетеното си с газов инжекцион.
Има компютър - да и не го давай да го ръчкат разни балъци,защото струва майка си и баща си .... Попитай някъде там къде има сервиз за газови уредби и нищо друго - спрециализиран.Нека там я видят - има разни настройки както си писал, доколкото Наско е разказвал именно във вървежа и разхода се отразяват.
Така че не я давай да се учат на нея разни майстори и после ще си СУПЕР доволен - колата ще ти върви на газ, така както дърпа и на бензин, ако всичко е ОК

Успех
Ми мен майстор ми каза, че не е газов инжекцион, ама вече и аз незнам на кого да вярвам.Оня ден й чистиха инжекторите, да не са се задръстили нещо, ама никакъв ефект, пак същата работа.Чистиха грешки, пак пускаха за диагностика и пак същата разбота, нещо с тази сонда.Днес поредния майстор ме попари.Проблема бил от газовата уредбва, щото не била оригинална.Аз незнам VW да правят газови уредби, ама нейсе.Какво значи оригинална?Та газовата уредба лъжела Ламбда сондата и даже да съм сменил последната, след няколко месеца положението щяло да се върне пак, демек както сега.Тъй че, пари на вятъра.Ся и газова уредба ли да сменям?!Звучи ми доста тъпо.Разузнах, че най-близкия сервиз е в Русе и май ще се ходи до там.Съжелявам, че ви занимавам и вас тука, ама в наше село всеки е майстор и от майсторите по-майстор и реших да чуя някакво странично мнение.Благодаря ви отново.
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 21 фев 2007 22:14
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEE 1996
- Местоположение: Велико Търново
Коллега , не позволявай на пишман майстори да ти чупят колата.Попово не е далеч от Търново .В Търново има "ГОЛЯМ" и "ЛЪСКАВ" сервиз на Фолксваген,но ти давам 99% гаранция че ще останеш без пари , ще ти разглобят цялата кола и накрая ще бъде по счупена от преди.Ако идваш във В Търново търси срещу КАТ в бившето ОСО -Свилен и Христо.Майстори са на газови системи ,инжекциони и др.От мен запомни - на пълна инжекция се слага само газов инжекцион.Всичко останало е лъжа и измама.Много,много трудно се лъжат едновремено помпи,датчици,сонда,релета и компютър.
Темата отива към раздел "Газови уредби"
Пич,това не е газов инжекцион,а е ламбда емулатор който не е добър и не върши работата за коята е поставен!Имам същата уйня,така си дойде от Италия пише "Lambda Control",но и аз имам проблеми на бензин!Само когато сваля клемите на акумулатора за 15 минути се оправя,но е за 2-3 дни и после отново се започват мъките и наистина май фука яко гориво,защото разхода е значително висок на бензин

Пич,това не е газов инжекцион,а е ламбда емулатор който не е добър и не върши работата за коята е поставен!Имам същата уйня,така си дойде от Италия пише "Lambda Control",но и аз имам проблеми на бензин!Само когато сваля клемите на акумулатора за 15 минути се оправя,но е за 2-3 дни и после отново се започват мъките и наистина май фука яко гориво,защото разхода е значително висок на бензин

- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Даскала™ написа:Темата отива към раздел "Газови уредби"![]()
Пич,това не е газов инжекцион,а е ламбда емулатор който не е добър и не върши работата за коята е поставен!Имам същата уйня,така си дойде от Италия пише "Lambda Control",но и аз имам проблеми на бензин!Само когато сваля клемите на акумулатора за 15 минути се оправя,но е за 2-3 дни и после отново се започват мъките и наистина май фука яко гориво,защото разхода е значително висок на бензин
даскале слагай един ресет на компа...ако разбираш от запояване и сам можеш да се оправиш....
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Освен ресет на компа налей и една присадка на Лике -Моли за прочитване на дюзите изкарай така един резервоар и после търси други причини....А защо толкоз те притеснява на бензин?Нали на газ върви перфектно!На бензин само палиш и толкоз....за съжаление запушените дюзи са наказанието на пълните инжекциони ако не сложиш газов инжекцион!Така,че пробвай това преди да даваш да ти пипат колата...много големи майстори има да ЗНАЙШ!
Оф, знам за майсторите.Ма уж й чистиха дюзите, ултразвукови вани, незнам си какво..... Да, на газ върви, ама що да не върви и на бензин?Мога да я карам и така, не ме стяга толкова шапката за цената на бензина.Ще сипя от тази присадка, само да я намеря в наше село.Газов инжекцион да слагам, сложна работа.По скоро ще я оставя на това дередже.Виж, мога да отскоча до В.Търново, по съвета на колегата писал по-горе.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта