Пробит бензинопровод на Б3 - проблемът е решен

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
mickoff
Мнения: 151
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Пробит бензинопровод на Б3 - проблемът е решен

Мнениеот mickoff » Пон 30 апр 2007 16:52


Снощи през нощта като се прибирах от Пловдив по магистралата карайки с около 100км/ч настъпих нещо с дясната предна гума и то се удари някъде в средата на купето. След около 30 сек замириса на бензин и спрях. Като легнах под купето видях, че бензинопровода е пробит /не знам дали е връщащият или нормалният/. Махнах предпазителя на бензиновата помпа и така теча почти спря и се прибрах нормално /имам газова уредба и карам основно на газ /. Въпроса ми е къде да отида да ми подменят с нов бензинопровода. Пасата е 89г 1,8 RP моноинжекция.
:D

Последна промяна от mickoff на Чет 03 май 2007 8:10, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 01 май 2007 20:31


за София не знам братче.Иначе вариант -купуваш медна тръба за газ, отгряваш я на газов котлон и я огъваш по твоята .закрепваш я към купето със стандартните метални скоби в добавка с кабелни превръзки. Щутцери едва ли ще се намерят.Връзките ги правиш с маркуч за бензин за високо налягане и червячни скоби. Но тази връзка да е на достъпно за оглед и смяна място поради много високото качество на маркучите. И поне веднъж годишно правиш оглед на тези маркучи за пукнатии . Уж хубави уж немски или европес=йски ама за 1-2 години се напукват.
По принцип става и със заварка на щутцерите, но заварчиците не се навиват да заваряват там където е минавало бензин.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 01 май 2007 20:46


Не позволява ли някаква снадка на място за да не сменяш цялата тръбичка (минава през на майната си).Аз гледах че на моя пасат отад при филтъра има две парчета маркуч и съдейки по ръждясването на всичко около тях не са пипани бизликите 5-6 години.Ако има възможност срежи подходящо тръбата,запили двата края да не драска и сложи едно парченце маркуч с две яки скоби и стягай.Отгоре намотай с изолирбанд за да не ръждясват скобите и става вечно.
Иначе по симеон Правят тръбички по размер и с накрайници така че ако все пак искаш да я смениш там е точното място (незнам само къде точно ама имаше някъде табелки).
Успех!


Потребителски аватар
blackpearl
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 11:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот blackpearl » Вто 01 май 2007 22:21


Извинявай, малко оффтопик, но какъв е този предпазител, къде се намира и как се маха?


Потребителски аватар
mickoff
Мнения: 151
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mickoff » Сря 02 май 2007 8:17


Таблото с предпазителите е вляво долу под таблото /има нещо като малко рафтче/. Предпазителя мисля, че е №20 - на гърба на капака ги има описани, кой за какво е на немски и на английски - "fuel pump" май беше.


Потребителски аватар
blackpearl
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 11:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот blackpearl » Сря 02 май 2007 15:16


Офф....да, благодаря, аз не се сетих за бушоните :)


Serg71
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 21 май 2006 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград
Контакти:

Мнениеот Serg71 » Чет 03 май 2007 7:08


Режеш трабата на мястото на пробива и снаждаш с маркуч за високо налягане(маслоустоичив)и намаш проблеми. Наскоро правих една Лада -инжекция по този начин и въпреки налягането на помпата няма проблеми
Успех. :P


Потребителски аватар
mickoff
Мнения: 151
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mickoff » Чет 03 май 2007 8:01


Вчера бях при Vaskoto1 и ми оправиха проблема - медна тръбичка с отгоре гумен маркуч и две лентови скоби. Теча вече го няма :D .
Освен това ми сложиха и релета на фаровете и снощи ги пробвах - светят доста по-силно от преди.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 39 госта