голф-а се тресе яко

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
go6u
Мнения: 71
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

голф-а се тресе яко

Мнениеот go6u » Вто 01 май 2007 16:15


като дигна 130 и голфа почва да се тресе, като с увеличаване на скоростта се увеличава и тресенето. към 150 имам чувството че ще се разпадне. обаче не го прави постоянно има случаи да карам със 140 и да не тресе изобщо.
в повечето случаи тресе.
някакви идеи?




Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: голф-а се тресе яко

Мнениеот driver » Вто 01 май 2007 16:17


go6u написа:като дигна 130 и голфа почва да се тресе, като с увеличаване на скоростта се увеличава и тресенето. към 150 имам чувството че ще се разпадне. обаче не го прави постоянно има случаи да карам със 140 и да не тресе изобщо.
в повечето случаи тресе.
някакви идеи?


:arrow: Криви джанти
:arrow: Криви гуми
:arrow: Баланс


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Вто 01 май 2007 16:59


Погледни има ли тампони ДВГ-то да не са скъсани и да се измества насам-натам.......


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 02 май 2007 8:54


Залагам на криви джанти!!! ;)
Иди при гумаджия.... ама те вече толкова много, че един свестен няма...


Потребителски аватар
go6u
Мнения: 71
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот go6u » Сря 02 май 2007 9:56


добре де ако е от гумите или джантите няма ли да тресе постоянно? що тресе само над 130?


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Сря 02 май 2007 10:44


Там му е резонанса, знам ли? Започни с проверка на балансмашина на гумите и джантите...


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 02 май 2007 10:44


Почни проверката от задните две :idea: :wink:


Потребителски аватар
go6u
Мнения: 71
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот go6u » Сря 02 май 2007 10:47


горе долу к'ви пари струва баланса?


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Сря 02 май 2007 10:49


Зависи дали си с кован или с лепещ. НЕма да се пУашиш, не е скъпо! :) До 3-4 лв. на колело /зависи къде, все пак/ с монтаж/демонтаж от колата. По-"весело" става ако установят нещо и се окаже, че ще се изправя джанта /15-20 лв./ или ще сменяш гуми /ХХХ? лв./... :)


Потребителски аватар
Mustang GT-R
Мнения: 462
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф-а се тресе яко

Мнениеот Mustang GT-R » Сря 02 май 2007 12:29


go6u написа:като дигна 130 и голфа почва да се тресе, като с увеличаване на скоростта се увеличава и тресенето. към 150 имам чувството че ще се разпадне. обаче не го прави постоянно има случаи да карам със 140 и да не тресе изобщо.
в повечето случаи тресе.
някакви идеи?

Все едно аз съм го писал. :lol:
Имам същия проблем и не знам как да го реша. :roll:
Не съм ходил на гумаджия още , но може и да отида да видим какво ще стане. :lol:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 02 май 2007 12:35


go6u написа:горе долу к'ви пари струва баланса?

Да знаеш тия гадове гумажиите обезателно ще ти кажат ,че джантите са криви за да ти вземат 14 лв вместо 2!Това новата мода за рекетиране....Аз 2 дни след т.н. изправяне ходих на гумаджията и той ми каза...криви са джантите влязъл си в дупка....А аз му казах е сега ще се обадя на едни братлета да те заврат в задната дупка на някое куче,защото два дни колата стоя пред блока, а преди два дни тук твоя колега ми изправя джантите!
и досега си карам с тези т.н. криви джанти без да тресе и с не повече от 10 гр. баланс на гума.....Верицата им гумаджийска!
Така,че внимавай при кого ще ходиш!


Потребителски аватар
go6u
Мнения: 71
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот go6u » Сря 02 май 2007 13:31


сега е момента да препоръчате некой читав гумаджия. :twisted:


Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Сря 02 май 2007 13:36


Според мен е от гумите, ако са стари, сега е топло, цъфнали са, но без да се вижда отвън. Нарича се ако не се лъжа нарушаване на структурата на гумата. Най-вероятно задните. При топло се усещя повече. Имал съм такъв проблем с гуми втора ръка.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 02 май 2007 13:52


bboikov написа:Според мен е от гумите, ако са стари, сега е топло, цъфнали са, но без да се вижда отвън. Нарича се ако не се лъжа нарушаване на структурата на гумата. Най-вероятно задните. При топло се усещя повече. Имал съм такъв проблем с гуми втора ръка.

Мисля,че колегата е много прав!При гумите втора ръка ако си сменил посоката на предишното въртене настъпва структурно разрушаване на пластовете тъй като силите на теглене тават противоположни на предишните....Краен ефект крива гума и биене...
Колкото до препоръка за добър гумаджия за София(пък и за Варна)не мога да ти дам...НО!!!!!
Ако спазваш това което ще ти напиша по-долу трудно ще те излъжат.
1.Стой плътно до гумаджията от свалянето до монтажа на колелото-понякога изродите изкривявт джантата от пренатягане.
2.Не разрешавай да ти натягат болтовете на джантата с въздушен винтоверт-със игурност ще ти ги пренатегнат до степен на път да е можеш сам да ги развиеш
3.Ако ти кажат,че джантата и крива накарай ги да я завъртят на бавни обороти на уреда за изправяне-следи внимтелно показалеца колко се отдалечава от линията на колелото(2-3 мм не означава крива джанта)
4.Следи как ти прави баланса и дали преди баланса мери джантата и вкарва параметрите и в компютъра.
5.Помни,че балансирането на гуми е най-нискоквалифицирания труд от автомобилното обслужване (след миенето на автомобили)и често се наемат хора с доста ниско интелектуално и образователно ниво.....
6.За да констатираш компетентността на гумаджията го попитай за цифрите и индексите написани отстрани на гумата -кой какво значи...ако ти говори глупости бягай далече!Няма да ти свърши работа
7.И разчитай все пак и на интуицията си
А накрая ако те излъже не му се усмихвай ами му тегли една тлъста майна и му пусни името и мястото на сервиза във форума!Да го знае цяла България!


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Съб 05 май 2007 18:40


КИРИЛИЦАТА!!!!
mod edit: vaskoto1



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта