Избор на двигател

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 02 май 2007 21:53


Абе няма какво да я мислиш те парите ще са си в нея.Земи си 1.8Т изкефи се и като си начешеш крастата продай я и тогава скачай на ТДИ :wink: п.п Все пак няма цял живот да си с нея че се чудиш толкоз :D




Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Сря 02 май 2007 22:05


Cherepaha написа:За западна Европа немам идея, но в Атина и Солун центъра е забранен през лятото за лични дизелови автомобили от доста години ...

Атина и Солун взети заедно са под 1% от населението на европа, т.е. предполагам че и сам се сещаш колко струва примера ти.


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Сря 02 май 2007 22:37


yossarian написа:
Cherepaha написа:За западна Европа немам идея, но в Атина и Солун центъра е забранен през лятото за лични дизелови автомобили от доста години ...


Би ли пояснил къде точно са тия зони и защо дизелите да не могат да влизат?

Атина и Солун взети заедно са под 1% от населението на европа, т.е. предполагам че и сам се сещаш колко струва примера ти.


Аз не съм дал пример, щото не защитавам тезата на човека. Дадох малко суха статистика само в отговор на конкретния ти въпрос "Къде са точно тия зони" .... :lol:


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Сря 02 май 2007 23:07


понеже и на мен ми е голяма дилема ще ти кажа:
1) прецени колко километра изминаваш и колко ти отпуска джоба за гориво;
2) не съм гледал цените и каква е разликата между Г4 с 1,8Т и Г4 с ТДИ - при равни други условия, но газовия инжекцион си е около 1500 лв


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Чет 03 май 2007 3:05


1.8 Т, извънградско като караш нормално не хаби мноо, мисля че може на 7л/100 да докараш че май и по мо малко мое тука вече не съм мноо сигорен,

СирТ имаше една тема, дет казваше че Г4 1.6 му харчи повече от Г4 1.8 Т -то


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Чет 03 май 2007 7:16


Сори за спама, ама какво против помпа дюзата???????


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 03 май 2007 8:10


GTI си е GTI :!: т.е. с две ръце и два крака съм за 1.8Т Някой каза, че една кола не е само двигател. Напълно прав е. Нивото на оборудване, което върви серийно с GTI трябва да го доплащаш при друг модел. Ще кажеш кое? Ами най-малко седелките Recaro, спортното окачване (невероятна стабилност, спрямо нормалния Голф ... това при факт, че и двете окачвания са в ред) и доста дребни, но важни неща.
Разхода.
И при двата двигателя имаш турбина, така че според мен тук са еднакви като поддръжка. Разхода на гориво. Доста относително. Само да кажа, че мое съседче с ПД 131 кс под 9,5~10 л градско не пада (говоря за София). Труден избор! Аз съм пристрастен към бензина. Уважавам много дизела, но според мен той се купува от "витрина" - нов и то за да бъде каран много.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Чет 03 май 2007 8:19


handycam написа: в Европа в момента се прокарва идея да се направят екологични зони в които дизелови автомобили няма да могат да влизат


Абе незнам дали и прав. Знаеш ли колко с инвестира в тия мотори. Таква планове са си вече реалност и просто като платиш 300 евро повече му тураш Филтър за твърди частици или както се казва там. (Rußpartikelfilter) и си караш навсекъде(плащаш и повечко данъци но не е много плаяещо)

Разбира си прав за тази забрана ако имаш впредвид наще дизели из софия снабдени с Powerbox-ове и изтърбушени катализатори. Та 2 неща са сигурни.
1.Има още доста време докато забранят дизела заради екологичността му.
2. Цената на дизела нема да падне поне в близко бъдеще.

:wink:


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Чет 03 май 2007 8:44


Ники, какво правиш ти бе - от двойка направо на четворка. Айде успех и по-скоро да е вземеш. Аз също съм за 1.8Т. Един приятел има такава и е много доволен от този двигател. Не гори много, проблема е че бензина стана доста скъп :dontknow:


deliveryman
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот deliveryman » Чет 03 май 2007 9:47


mladvampirTDI написа:Сори за спама, ама какво против помпа дюзата???????

И на мен ми е интересно да разбера....


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Чет 03 май 2007 10:12


deliveryman написа:
mladvampirTDI написа:Сори за спама, ама какво против помпа дюзата???????

И на мен ми е интересно да разбера....

мисля,че има в предвид това,че се поддържа по-трудно,не върви с всякаква нафта и т.н.... :roll:


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Чет 03 май 2007 11:23


Против помпа-дюзата няма нищо против просто няма да мога да слагам каква да е нафта, а ако ще зареждам скъпа нафта, по-добре да си карам бензин. Да не говорим за евентуална поддръжка или ако нещо стане заради нашата "качествена" нафта.

Както казаха и колегите по-горе дизел не се купува да се гледа и лъска, а да се кара следователно читава 1.8Т ще се намери по-гледана(не е гаранция де).

п.с Толкова ли е голяма трагедията ако се сложи газов инжекцион на този мотор?
Иначе да взимам чистия 1.8 - 125к.с не са малко, ама после да не си го блъскам в кратуната...


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 03 май 2007 11:27


FreeSoul написа:.... ама после да не си го блъскам в кратуната...

Точно така ще стане!


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Чет 03 май 2007 11:30


brabus написа:
FreeSoul написа:.... ама после да не си го блъскам в кратуната...

Точно така ще стане!


Знаех си, че това ще кажеш :twisted: :twisted: Ами така като гледам работата е ясна, ще се взима 1.8Т ще покарам ще видя как ще се справям и ако изнемогвам тогава ще мисля за инжекциони...


п.с Моля, темата да не се заключва :!:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 03 май 2007 11:31


Няма да се заключва :lol:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта