Въпрос за спирачни помпи

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Чет 03 май 2007 10:29


POLO_SPORT написа:Сашко, обезвъздушени са перфектно и течноста е нова.....

Тфа видя ли го с о4ите си ... от пробките на апаратите или ти го казаха в сервиза?




Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Чет 03 май 2007 12:29


Всичко съм си правил сам с огромното съдействие на един колега от форума на когото съм много благодарен за което...става дума за didkoltd
Поради тази причина съм сигурен във всичко...обезвъздушихме ги два пъти.


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Чет 03 май 2007 19:25


Аз продалжавам да съм на мнение 4е е от въздух , но твоя воля .... предполагам го споделих ти го ... от там насетне ти решаваи :)
П.П - ако съм кат теб поне за последно преди смяната ще развия пробките на 4-те апарати да потекат малко на самотек като доливам отгоре те4ност .... :wink:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 04 май 2007 3:48


Може да не му стига сила на помпата да мести цилиндрите на апаратите, щото те вече са други за 280 дискове!

Ако е взел оригиналните апарати на ГТИ то има 2 варианта!

На Г2 Г60 който е 280мм отпрд е с Girling 54 апарат с един цилиндър!
На Г3 ГТИ/ВР6 който е 288мм отпред е с ATE (ако не се лъжа) пак мисля че е с един цилиндър апарата!

Ауди 100/ С2 който е перфектен за Г60 280мм дискове ползва Girling 60 апарат с 2 цилиндъра!

Във всичките случаи, цилиндрите на тези апарати са по-големи от оригиналните апарати на колата (визирам 239мм дискове с VWII апарати)!

Хода на цилиндрите е друг, иска повече сила/течност, която помпата не може да му даде.

Сменяй помпата!!!!!! Провери си кантара и клапана за разпределяне на силата на спиране предни/задни!!!!


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Пет 04 май 2007 9:32


Всичко е сваляно от Голф3 GTI апаратите и четирите са Lucas...
според един сайт са Lucas54 и изглеждат така:
Изображение
Как се проверява кантара и клапана за разпределяне на силата?! Мисля, че си работи, но все пак...


Потребителски аватар
Kolqnov_Kalnik
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 0:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: !

Мнениеот Kolqnov_Kalnik » Нед 06 май 2007 18:57


Sachko написа:Аз продалжавам да съм на мнение 4е е от въздух , но твоя воля .... предполагам го споделих ти го ... от там насетне ти решаваи :)
П.П - ако съм кат теб поне за последно преди смяната ще развия пробките на 4-те апарати да потекат малко на самотек като доливам отгоре те4ност .... :wink:
сашко е прав тва е от ваздух ,и мом4е аи да са вземиш в раце нешто като незнаеш как става по добре иди си плати да ти го направят топлата вода е открита много преди ти да се сетиш ништо ли4но не се засягаи но това си е истината


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Нед 06 май 2007 20:32


Жалко 4е 4овека си знае неговото и не иска да пробва да обезваздуши хубаво :cry:
Дано поне с новата помпа да я обезваздушиш кат хората , 4е да не се окаже 4е и тя ти е "МАЛКА" :wink:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 06 май 2007 21:34


Саше, не мисля че няма значение от помпата. Твоя КР що не е с по-малка помпа на тия големи спирачки.

За да направят 2 вида помпи за различните размери, значи има значение инче нямаше да си губят времето и щяха да слагат само една!

И Брабус го е написал - всичко от 256мм диск нагоре му се слага 22.2мм помпа!!!

:wink:


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Нед 06 май 2007 22:09


prj57 написа:Саше, не мисля че няма значение от помпата. Твоя КР що не е с по-малка помпа на тия големи спирачки.

За да направят 2 вида помпи за различните размери, значи има значение инче нямаше да си губят времето и щяха да слагат само една!

И Брабус го е написал - всичко от 256мм диск нагоре му се слага 22.2мм помпа!!!

:wink:

Аз не оспорвам тфа твърдение :wink: просто казвам 4е мекия педал не е от малка помпа .... ко кът е малка .... 6е напъва , ше напъва , пък няма да успее да натсине достата4но и колата няма да спре правилно ... или достата4но , но ко общо има тфа с мекия педал
Аз мисля , 4е ако ги обезваздуши правилно и напраи тест има вероятност да се окаже 4е помпата си е достата4на да спре по лекото купе на полото :wink:
Имам познат дет сложи 280мм отпред и стандартни г2 дискове отзад без да пипа помпа .... на Голф 1 Кабрио и колата спира пефектно .... а Еденицата е с мноо мизерна помпа :wink:
Схващаш ли ми мисълта ? Помпата и да е малка педала пак треа си е твърд ... а това дали коли4еството на те4ността която избутва и силата с която я избутва ще е достата4на за по големите апарати ще се разбере кат се покара !


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Пон 07 май 2007 10:11


Сашко, не си мисли, че съм инат и не искам да я обезвъздуша...обезвъздуших я за сетен път, заедно с двама дървени философи дето си режеха главите, че не е обезвъздушено добре...и пак всичко същото- грам въздух не излезе. Колата спира повече от добре, но като натисна по-силничко педала и си слиза до пода...или на 1-2мм от пода. И педала не е толкова твърд колкото беше, и колкото е на другите коли. Всичко опира до помпата в момента. :wink:


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: !

Мнениеот POLO GTI » Пон 07 май 2007 10:26


Kolqnov_Kalnik написа:сашко е прав тва е от ваздух ,и мом4е аи да са вземиш в раце нешто като незнаеш как става по добре иди си плати да ти го направят топлата вода е открита много преди ти да се сетиш ништо ли4но не се засягаи но това си е истината



Ако кажеш, ще дойда при теб да ми ги обезвъздушиш както трябва- ще си платя. Но ако не излезе въздух и педала си остане както е сега какво ще правим?!


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пон 07 май 2007 10:34


Разбирам колегата POLO SPORT - и аз имам абсолютно същия проблема с алфа 155 - при леко натискане кове, но при рязко педала пропада - свалях помпата носих я при Настев, човека смени гумички мери я отвътре и каза че на помпата всичко и е в ред , сложих я,смених спирачната течност с БОШ, обезвъздуших я, и ефекта с същия, сега съм решил да сменям всичките спирачни мъркучи - като го направя ще пиша дали има ефект. Но и за мене е необяснимо защо се получи така - сменях накладки цилиндрите на спирачните апарати ги връщах отпред със скоба , а отзад с въртене - минах 1000км и проблема си остана :(


Потребителски аватар
Boxer
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 0:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boxer » Пон 07 май 2007 13:03


Мисля че тук POLO_SPORT има право. Аз сложих спирачни апарати от S2 с две буталца и сега усещам педала на спирачката да потъва една идея повече от преди. При мен обаче разликата не е толкова драстична защото и преди бях на 280 мм само че с Girling 54. Смятам че една подходяща спирачна помпа ще реши проблема (примерно от 2.8 - те са с гирлинг 60 апарати), само не съм сигурен дали трябва да се сменя и вакуумното серво.


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Пон 07 май 2007 14:15


Казаха ми, че като се сменя спирачната помпа се сменя комплект с вакума.

ПП.Пуснал съм темата и в два немски форума


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 07 май 2007 19:03


може ли малко физика и математика?!?!? Цифрите са примерни...
Ако помпа с бутало 20мм за 10мм ход изтласква 2 кубика течност, буталото на апарата с размер 45мм ще помръдне с 3мм!
Т.Е. като сложиш по голямо бутало 54мм на апарата за да помръдне с 3мм пак ще му трябва повече течност следователно и по-голям ход на буталото в помпата>повече натискане на педала.....
Ако помпа с бутало 22мм за 10мм ход ..........колко течност ще изтласка към цилиндъра на апарата??????

Помислете и ако имам грешка ме поправете :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта