Високо ниво на маслото?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dancho
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 10 май 2005 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Високо ниво на маслото?

Мнениеот dancho » Вто 10 май 2005 21:42


Хи!
Отивам да си сменя гарнитурата на капака на клапаните в "Дунев" и там ми казват, че масло ми избива, защото се вдигало много налягането :? . Гледат нивото с един пръст над това което беше преди година когато го смених :stll think: . Единия ми казва, че имам вода в маслото, поне 2 литра, друг че не било вода, защото не е пресечено маслото, а че имам бензин в маслото поне 2 литра (2 литра, 'щото нивото се е покачило с 1 пръст) само дето не миришело на бензин :| . Маслото ми е полусинтетика, голфчето 3-ка. С такова разредено масло, по-бързо ми се износвал двигателя, да съм си сменил маслото. То на маслото му идва време да го сменям... аманякой има ли идея на какво може да се дължи това високо ниво?




Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Вто 10 май 2005 21:43


ако е черно е бензин, а ако е кафеникаво е вода


Потребителски аватар
dancho
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 10 май 2005 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dancho » Вто 10 май 2005 21:51


Черно си е според мен, ама ще го гледам пак утре... макар да ми се струва, че мирише на бензин, а може само така да си мисля, макарче нямам идея откъде може да е дошил.. Друга причина да се вдигне нивото може ли да има :?:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 11 май 2005 11:05


dancho написа:Черно си е според мен, ама ще го гледам пак утре... макар да ми се струва, че мирише на бензин, а може само така да си мисля, макарче нямам идея откъде може да е дошил.. Друга причина да се вдигне нивото може ли да има :?:

Такам, първо не ползвай услугите на сервизи Дунев.....колкото до маслото, той popeye ти е написал всичко за цвета, а по принцип е нормално маслото да мирише на горивото, което ползваш.Не може да е омешано с вода/антифриз, защото тия две неща не могат да се смесят и щеше да се е пресякло и да има боза по щеката и т.н.Ако е бензин е отишъл там защото е калпав и кондензира по стените на цилиндрите, варианта за незапалването на сместа е по-нищожен и остава проблема да е в теб, ако караш колата на къси разстояния в ниските обороти и незагряла. Бензина се одухва през отдушника на картера като караш на дълъг път и мотора работи добре, може да пробваш и ако нивото падне значи е било бензин.Понякога е възможно да долееш масло на мотора по невнимание, когато то още е из магистралите и не се е събрало всичкото в картера, вижда ти се ниско нивото, доливаш от шишето и после като се утече другото имаш излишък :D


Потребителски аватар
dancho
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 10 май 2005 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dancho » Сря 11 май 2005 11:33


NovobranecGT написа:........

Ааа.. да на много ниски обороти я карам, навик някакъв такъв имам, освен ако не я натисна. Някой ми обяснява, че не било добре, ама забравих, защо Screwy . Ако е от каране на къси дистанции, студена и на ниски обороти и е бензин мога ли да я пусна сега на дълъг пробег с това масло или е за предпочитане да го сменя първо? В смисъл няма ли да е кофти смазването :?:
Иначе благодарство :D


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Сря 11 май 2005 21:48


задължително го смени, не карай така и наблюдавай нивото и аромата


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Чет 12 май 2005 7:46


NovobranecGT написа:....Ако е бензин е отишъл там защото е калпав и кондензира по стените на цилиндрите, варианта за незапалването на сместа е по-нищожен и остава проблема да е в теб, ако караш колата на къси разстояния в ниските обороти и незагряла. .... :D


Бе много това два литра повече, па ако ще и да я кара по петстотин метра и да гаси??? :shock:


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Чет 12 май 2005 20:50


Тез 2 литра дето са ти казали .. можеш само да ги засечеш като си го източиш. Имай предвид, че около половин литър остава по стените на двигателя и т.н. Не ми се вярва да са толкова много - според мен е макс. 1 л.


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Чет 12 май 2005 22:33


Аз да питам все пак ..... нали не ти е счупено пластмасовото гърло кадето влиза щеката за маслото? Не се смейте, аз лично съм виждал два такива случая и като вкарат щеката тя влиза 2 - 3 см по-надолу и хоп готово ужким два лита повече.


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

:-)

Мнениеот zaio_baio » Пет 13 май 2005 8:48


20V Turbo е прав!

Ако маслото е 2 литра в повече на този мотор отдавна да са му избили всичките гарнитури и катализатори и ще тече като лейка!!!!

ZB


Потребителски аватар
dancho
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 10 май 2005 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dancho » Пет 13 май 2005 9:12


20vTurbo написа:Аз да питам все пак ..... нали не ти е счупено пластмасовото гърло кадето влиза щеката за маслото? Не се смейте, аз лично съм виждал два такива случая и като вкарат щеката тя влиза 2 - 3 см по-надолу и хоп готово ужким два лита повече.


Не е счупено, чистак-барсак ново е, смених го преди година... Май ще го сменям и ще я гледам как работи, ако пак ми го прави тоя номер.. неснам нещо ми разправяха да ме снимали за пукнатини, ама не ми се хвърля веднага, като гледам няма добро мнение за "Дунев" никой, ще трябва да сменям сервиза :?


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пет 13 май 2005 12:03


Споре мен 1 пръст не отговаря на 2 литра. В един сервиз ми наляха 4 литра вместо 3.6 (става въпрос за двигател на опел) и нивото беше 7-8мм над максимума


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пет 13 май 2005 17:01


от min до max е 0.7l


Потребителски аватар
Gencho87
Мнения: 337
Регистриран на: Нед 03 яну 2010 18:19
Автомобил: VW Golf MK3 GT
Двигател: AEK 1.6 1995
Местоположение: Разград

Re: Високо ниво на маслото?

Мнениеот Gencho87 » Съб 15 яну 2011 20:37


Здравейте.
Темата е малко стара, но ще я ползвам, че да не отварям нова.
Значи имам повишено ниво на маслото, някъде към милиметър над максимума, карам я на къси разстояние /към 3км в едната посока, 4 пъти на ден/. Наясно съм, че не хубаво за мотора, имам съвсем малко боза по капачката отгоре(имайки предвид сезона е нормално), но иначе маслото си е наред и по щеката като го гледам е каквото го наляха преди 3 месеца, има си мирис на работно масло. От късото каране се образува конденз и вероятно на това се дължи повишаването на нивото на маслото.
Та въпроса ми ако колата се загрее нормално и се остави с отворена капачка да работи известно време на място, дали излишния конденз ще се изпари от температурата на мотора и по този начин да се нормализира нивото на маслото?

Благодаря предварително :)


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Високо ниво на маслото?

Мнениеот my heart iS iCe » Съб 15 яну 2011 20:46


Gencho87 написа:Та въпроса ми ако колата се загрее нормално и се остави с отворена капачка да работи известно време на място, дали излишния конденз ще се изпари от температурата на мотора и по този начин да се нормализира нивото на маслото?


По това което казваш не би трябвало да имаш проблем!
Според мен бензинец ти е влязъл в картера и за това ти се е качило нивото на маслото! Хубаво е след работа да поразхождаш колата, макър на тая криза и тия скъпи горива, трябва да се правят и такива жертви!
Прежалваш 1 литър бензин и да загрее поне на 80 градоса, но най-добре е да пусне перката!
Не е нужно да отваряш капачката на маслото, нека си е с затворена капачка от самата топлина в двигателя ще се изпари конденза, но е много относително колко ти е конденза, ако и на пръчката на маслото имаш конденз има вероятност да ти запуши отдушника и да ти изхвърли маслото от кадето може!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dangala и 60 госта