ПП. Какви времена според вас дават на Божура 1.8Т и ABF (и двете сток разбира се)? Аз знам ама ми е интересно мнението на хората писали в темата!
VW Golf III - 2.0 16V vs. Vw Golf IV - 1.8 T ?????
- Tishku
- Мнения: 3141
- Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Бургас
DOHC написа:Ето какво казват в едно сайтче: http://www.zeperfs.com/duel646-385.htm
ПП. Какви времена според вас дават на Божура 1.8Т и ABF (и двете сток разбира се)? Аз знам ама ми е интересно мнението на хората писали в темата!
Според тоя сайт на 400 метра АБФ-а има по-добро време
- Vextor
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска
Tishku написа:DOHC написа:Ето какво казват в едно сайтче: http://www.zeperfs.com/duel646-385.htm
ПП. Какви времена според вас дават на Божура 1.8Т и ABF (и двете сток разбира се)? Аз знам ама ми е интересно мнението на хората писали в темата!
Според тоя сайт на 400 метра АБФ-а има по-добро време
На божурище сток АБФ-ите дават 16.5 някъде .... искаш да кажеш 4е 1.8 т ще даде по лошо време ??- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
правилен ли е диела?
http://zeperfs.com/duel385-646.htm
http://zeperfs.com/duel385-646.htm
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Passat_bs написа:Пускал съм се с Авенсиса ми с ABF и ги бия, но AGU-то ми бега с малко напред. Авенсиса е 2.2 D-4D 150 коня, на Божура давам средни 16-ки, ама с пълен резервоар и багажи вътре.
100% си уцелил някой кенеф читав те размине
Според мен читава тройка двувратка 93-94та без много екстри, че мине макар и с много малко 1.8Т 150коня, за справка Golf 3 1.8
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Аз съм с впечатление, че колкото по-нови са моделите, толкова по-бавни стават колите, независимо, че по документи са с еднакви мощност
Това се вижда както при Голф - 2-3-4-5, така и при Опел и Хонда - уж еднакви коне, ама стария Кадет ГСИ 150к.с. разцепва по-новите си събратя. И с хондите е така - 4-та генерация е най-бърза на драг (от живите)
Разликата, според мен, идва от все повечето екстри в по-новите модели (стават по-тежки), по-новите системи за икономия на гориво (по-мудни), повечето системи за безопасност и т.н. Като цяло, нормално е следващата генерация винаги да е малко по-голяма като обем(габарити), малко по-тежка и малко по-икономична
...
Това се вижда както при Голф - 2-3-4-5, така и при Опел и Хонда - уж еднакви коне, ама стария Кадет ГСИ 150к.с. разцепва по-новите си събратя. И с хондите е така - 4-та генерация е най-бърза на драг (от живите)
Разликата, според мен, идва от все повечето екстри в по-новите модели (стават по-тежки), по-новите системи за икономия на гориво (по-мудни), повечето системи за безопасност и т.н. Като цяло, нормално е следващата генерация винаги да е малко по-голяма като обем(габарити), малко по-тежка и малко по-икономична
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
При еднакви коне е точно така
Виж обаче Голф МК5 ГТИ ще направи на драг смешни предните генерации.
1.8Т съм карал в няколко коли и в няколко варианта на мощност и е много приятен мотор без спор.
Лично съм виждал как Леон 1.8Т 180коня на Божура не може да падне под 16сек
Кофтито при 1.8Т, е че няма как да го разбереш колко му надува турбината (може естествено, но попринцип) , някой хора си мислят, че са им сток коли, а те не са всъщност и вървят доста по-добре от стандартна такава.
http://zeperfs.com/duel744-1006.htm
Виж обаче Голф МК5 ГТИ ще направи на драг смешни предните генерации.
1.8Т съм карал в няколко коли и в няколко варианта на мощност и е много приятен мотор без спор.
Лично съм виждал как Леон 1.8Т 180коня на Божура не може да падне под 16сек
Кофтито при 1.8Т, е че няма как да го разбереш колко му надува турбината (може естествено, но попринцип) , някой хора си мислят, че са им сток коли, а те не са всъщност и вървят доста по-добре от стандартна такава.
http://zeperfs.com/duel744-1006.htm
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Кое му е стока на твоя КР, бе Красьо. За тва едно време твоя Голф беше толкоз куц, а чак сега в последно време взе да понавървява.oHua написа:А със сток КР ко става.Passat_bs написа:Пускал съм се с Авенсиса ми с ABF и ги бия, но AGU-то ми бега с малко напред. Авенсиса е 2.2 D-4D 150 коня, на Божура давам средни 16-ки, ама с пълен резервоар и багажи вътре.![]()
![]()
![]()
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Passat_bs написа:Кое му е стока на твоя КР, бе Красьо. За тва едно време твоя Голф беше толкоз куц, а чак сега в последно време взе да понавървява.oHua написа:А със сток КР ко става.Passat_bs написа:Пускал съм се с Авенсиса ми с ABF и ги бия, но AGU-то ми бега с малко напред. Авенсиса е 2.2 D-4D 150 коня, на Божура давам средни 16-ки, ама с пълен резервоар и багажи вътре.![]()
![]()
![]()
мога да ти дам точното обяснение.. че преди бараше .. сега е сток
- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
musura написа:Аз съм с впечатление, че колкото по-нови са моделите, толкова по-бавни стават колите, независимо, че по документи са с еднакви мощност![]()
Това се вижда както при Голф - 2-3-4-5, така и при Опел и Хонда - уж еднакви коне, ама стария Кадет ГСИ 150к.с. разцепва по-новите си събратя. И с хондите е така - 4-та генерация е най-бърза на драг (от живите)![]()
Разликата, според мен, идва от все повечето екстри в по-новите модели (стават по-тежки), по-новите системи за икономия на гориво (по-мудни), повечето системи за безопасност и т.н. Като цяло, нормално е следващата генерация винаги да е малко по-голяма като обем(габарити), малко по-тежка и малко по-икономична...
абсолютно си прав , погледни голфа 4-ка каде е
http://vbox7.com/play:7567870c
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта
