VW Golf III - 2.0 16V vs. Vw Golf IV - 1.8 T ?????

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Пет 04 май 2007 15:44


Ето какво казват в едно сайтче: http://www.zeperfs.com/duel646-385.htm

ПП. Какви времена според вас дават на Божура 1.8Т и ABF (и двете сток разбира се)? Аз знам ама ми е интересно мнението на хората писали в темата! :wink:




Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Пет 04 май 2007 16:12


DOHC написа:Ето какво казват в едно сайтче: http://www.zeperfs.com/duel646-385.htm

ПП. Какви времена според вас дават на Божура 1.8Т и ABF (и двете сток разбира се)? Аз знам ама ми е интересно мнението на хората писали в темата! :wink:

Според тоя сайт на 400 метра АБФ-а има по-добро време :D


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Пет 04 май 2007 19:14


:офф
Ще помоля колегите emmko и SirT да си пуснат малко гушите, няма нужда с такава страст, има си писти и времена дадени от колите :lol: . Пийте по бира и толко, не е болка за умиране дали 16В или 20ВТ е по,по-най :P


Потребителски аватар
Vextor
Мнения: 1221
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска

Мнениеот Vextor » Пет 04 май 2007 19:35


Tishku написа:
DOHC написа:Ето какво казват в едно сайтче: http://www.zeperfs.com/duel646-385.htm

ПП. Какви времена според вас дават на Божура 1.8Т и ABF (и двете сток разбира се)? Аз знам ама ми е интересно мнението на хората писали в темата! :wink:

Според тоя сайт на 400 метра АБФ-а има по-добро време :D
:deal На божурище сток АБФ-ите дават 16.5 някъде .... искаш да кажеш 4е 1.8 т ще даде по лошо време ??


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Пет 03 авг 2007 22:59


правилен ли е диела?
http://zeperfs.com/duel385-646.htm


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 04 авг 2007 7:01


от както моята кола прави 0-100 с 4 секунди по бързо от колкото дават по каталог на каталози не вярвам :)


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Съб 04 авг 2007 13:39


Пускал съм се с Авенсиса ми с ABF и ги бия, но AGU-то ми бега с малко напред. Авенсиса е 2.2 D-4D 150 коня, на Божура давам средни 16-ки, ама с пълен резервоар и багажи вътре.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 04 авг 2007 14:08


Passat_bs написа:Пускал съм се с Авенсиса ми с ABF и ги бия, но AGU-то ми бега с малко напред. Авенсиса е 2.2 D-4D 150 коня, на Божура давам средни 16-ки, ама с пълен резервоар и багажи вътре.


Румене набарал си куц абф ме съмнява :lol:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Съб 04 авг 2007 14:39


Passat_bs написа:Пускал съм се с Авенсиса ми с ABF и ги бия, но AGU-то ми бега с малко напред. Авенсиса е 2.2 D-4D 150 коня, на Божура давам средни 16-ки, ама с пълен резервоар и багажи вътре.
А със сток КР ко става. :lol: :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 04 авг 2007 16:03


Passat_bs написа:Пускал съм се с Авенсиса ми с ABF и ги бия, но AGU-то ми бега с малко напред. Авенсиса е 2.2 D-4D 150 коня, на Божура давам средни 16-ки, ама с пълен резервоар и багажи вътре.


100% си уцелил някой кенеф читав те размине :idea: 2.0ТДИ 140коня и Акорд 2.2 i-CTDI съм пробвал, особено Акорда на Ботевгрдаско го разцепих с много и то от летящ до към 130 :wink: (е вярно, че въросните са по-бавни от 2.2 Авензис, но .........)

Според мен читава тройка двувратка 93-94та без много екстри, че мине макар и с много малко 1.8Т 150коня, за справка Golf 3 1.8 :lol: , a ако тройката е като мойта с 4врати от по-новите с 16цоловите джанти и прекъсвач на 6900, a не на +7000 (както са първите) и някоя друга екстра то 1.8Т ще бие, ама трябва да се провери тая работа. :lol:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 04 авг 2007 16:44


Аз съм с впечатление, че колкото по-нови са моделите, толкова по-бавни стават колите, независимо, че по документи са с еднакви мощност :wink:

Това се вижда както при Голф - 2-3-4-5, така и при Опел и Хонда - уж еднакви коне, ама стария Кадет ГСИ 150к.с. разцепва по-новите си събратя. И с хондите е така - 4-та генерация е най-бърза на драг (от живите) :wink:

Разликата, според мен, идва от все повечето екстри в по-новите модели (стават по-тежки), по-новите системи за икономия на гориво (по-мудни), повечето системи за безопасност и т.н. Като цяло, нормално е следващата генерация винаги да е малко по-голяма като обем(габарити), малко по-тежка и малко по-икономична :wink: ...


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 04 авг 2007 16:52


При еднакви коне е точно така :wink:
Виж обаче Голф МК5 ГТИ ще направи на драг смешни предните генерации.

1.8Т съм карал в няколко коли и в няколко варианта на мощност и е много приятен мотор без спор.

Лично съм виждал как Леон 1.8Т 180коня на Божура не може да падне под 16сек :wink:
Кофтито при 1.8Т, е че няма как да го разбереш колко му надува турбината (може естествено, но попринцип) , някой хора си мислят, че са им сток коли, а те не са всъщност и вървят доста по-добре от стандартна такава.


http://zeperfs.com/duel744-1006.htm


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Съб 04 авг 2007 17:04


oHua написа:
Passat_bs написа:Пускал съм се с Авенсиса ми с ABF и ги бия, но AGU-то ми бега с малко напред. Авенсиса е 2.2 D-4D 150 коня, на Божура давам средни 16-ки, ама с пълен резервоар и багажи вътре.
А със сток КР ко става. :lol: :lol: :lol: :lol:
Кое му е стока на твоя КР, бе Красьо. За тва едно време твоя Голф беше толкоз куц, а чак сега в последно време взе да понавървява.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 04 авг 2007 17:06


Passat_bs написа:
oHua написа:
Passat_bs написа:Пускал съм се с Авенсиса ми с ABF и ги бия, но AGU-то ми бега с малко напред. Авенсиса е 2.2 D-4D 150 коня, на Божура давам средни 16-ки, ама с пълен резервоар и багажи вътре.
А със сток КР ко става. :lol: :lol: :lol: :lol:
Кое му е стока на твоя КР, бе Красьо. За тва едно време твоя Голф беше толкоз куц, а чак сега в последно време взе да понавървява.


мога да ти дам точното обяснение.. че преди бараше .. сега е сток :lol: няма ги тея раздвижени колела и така нататъка :) сега е просто един кр :) (е скоро не.. )


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Съб 04 авг 2007 18:51


musura написа:Аз съм с впечатление, че колкото по-нови са моделите, толкова по-бавни стават колите, независимо, че по документи са с еднакви мощност :wink:

Това се вижда както при Голф - 2-3-4-5, така и при Опел и Хонда - уж еднакви коне, ама стария Кадет ГСИ 150к.с. разцепва по-новите си събратя. И с хондите е така - 4-та генерация е най-бърза на драг (от живите) :wink:

Разликата, според мен, идва от все повечето екстри в по-новите модели (стават по-тежки), по-новите системи за икономия на гориво (по-мудни), повечето системи за безопасност и т.н. Като цяло, нормално е следващата генерация винаги да е малко по-голяма като обем(габарити), малко по-тежка и малко по-икономична :wink: ...


абсолютно си прав , погледни голфа 4-ка каде е
http://vbox7.com/play:7567870c



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта