ПП. Какви времена според вас дават на Божура 1.8Т и ABF (и двете сток разбира се)? Аз знам ама ми е интересно мнението на хората писали в темата!

DOHC написа:Ето какво казват в едно сайтче: http://www.zeperfs.com/duel646-385.htm
ПП. Какви времена според вас дават на Божура 1.8Т и ABF (и двете сток разбира се)? Аз знам ама ми е интересно мнението на хората писали в темата!
Tishku написа:DOHC написа:Ето какво казват в едно сайтче: http://www.zeperfs.com/duel646-385.htm
ПП. Какви времена според вас дават на Божура 1.8Т и ABF (и двете сток разбира се)? Аз знам ама ми е интересно мнението на хората писали в темата!
Според тоя сайт на 400 метра АБФ-а има по-добро време
Passat_bs написа:Пускал съм се с Авенсиса ми с ABF и ги бия, но AGU-то ми бега с малко напред. Авенсиса е 2.2 D-4D 150 коня, на Божура давам средни 16-ки, ама с пълен резервоар и багажи вътре.
Кое му е стока на твоя КР, бе Красьо. За тва едно време твоя Голф беше толкоз куц, а чак сега в последно време взе да понавървява.oHua написа:А със сток КР ко става.Passat_bs написа:Пускал съм се с Авенсиса ми с ABF и ги бия, но AGU-то ми бега с малко напред. Авенсиса е 2.2 D-4D 150 коня, на Божура давам средни 16-ки, ама с пълен резервоар и багажи вътре.![]()
![]()
![]()
Passat_bs написа:Кое му е стока на твоя КР, бе Красьо. За тва едно време твоя Голф беше толкоз куц, а чак сега в последно време взе да понавървява.oHua написа:А със сток КР ко става.Passat_bs написа:Пускал съм се с Авенсиса ми с ABF и ги бия, но AGU-то ми бега с малко напред. Авенсиса е 2.2 D-4D 150 коня, на Божура давам средни 16-ки, ама с пълен резервоар и багажи вътре.![]()
![]()
![]()
musura написа:Аз съм с впечатление, че колкото по-нови са моделите, толкова по-бавни стават колите, независимо, че по документи са с еднакви мощност![]()
Това се вижда както при Голф - 2-3-4-5, така и при Опел и Хонда - уж еднакви коне, ама стария Кадет ГСИ 150к.с. разцепва по-новите си събратя. И с хондите е така - 4-та генерация е най-бърза на драг (от живите)![]()
Разликата, според мен, идва от все повечето екстри в по-новите модели (стават по-тежки), по-новите системи за икономия на гориво (по-мудни), повечето системи за безопасност и т.н. Като цяло, нормално е следващата генерация винаги да е малко по-голяма като обем(габарити), малко по-тежка и малко по-икономична...
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта