Kalin72 написа: редови V6
Vw Bora 2.3 v5
-
Kalin72
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Sir T написа:Kalin72 написа: редови V6
The name VR6 comes from a combination of V engine (German: V-Motor) and the German word Reihenmotor (straight engine). The combination of the two can be roughly translated as "inline V6 engine".
Оттук:
http://en.wikipedia.org/wiki/VR6_engine
Макар напоследък да не вярвам много на Вики-то, за това съм сигурен, защото съм го чел в сайт на Фолксваген, само че не го намирам в момента.
-
Flatmo
- Мнения: 379
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
С риск да се набутам между капацитетите само ще пусна линк към тая тема на снимките се вижда - има един смукателен и един изпускателен колектор, всички целиндри са в общ блок и има една глава.
- brabus
- R-циклопедист на VW

- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Flatmo написа:С риск да се набутам между капацитетите само ще пусна линк към тая тема на снимките се вижда - има един смукателен и един изпускателен колектор, всички целиндри са в общ блок и има една глава.
Абсолютно правилно!
V образен двигател с една глава.
Биват VR5 (150 кс. и 170 кс. - този е 4 клапанов), VR6 саответно 2.8 (204 кс.) и 3.2 (241 кс.). Това се отнася за Голф4/Бора.
-
ttony
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не съм карал този мотор. Преди време имах Ауди 2.3Q и исках да си взема Bora 2.3 4x4. Та по този повод изчетох доста информация. Заключението, което си извадих беше: необосновано висок разход и излишно усложнен и тежък двигател предназначен за американския пазар. Ако няма да теглиш каравани има други много по-добри и съвременни двигатели.
Re: CORRADO
CORRADO-POWER написа:Pichaga написа:ами за корадо няма почти инфо, защото май само двама колеги карат такова
За единия знам-,,G60''и е от Горна Оряховица![]()
,а другия кой е?
![]()
Аз също карам Корадо - 2,9 
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Kalin72 написа:Sir T написа:Kalin72 написа: редови V6
The name VR6 comes from a combination of V engine (German: V-Motor) and the German word Reihenmotor (straight engine). The combination of the two can be roughly translated as "inline V6 engine".
Оттук:
http://en.wikipedia.org/wiki/VR6_engine
Макар напоследък да не вярвам много на Вики-то, за това съм сигурен, защото съм го чел в сайт на Фолксваген, само че не го намирам в момента.
VR двигател - да, ма редиво V6 ... не
Re: Vw Bora 2.3 v5
Момчета аз карам 4 години VW Bora 2.3V5 и съм много доволен,относно подръжката не е никак тежка на 1.8Т е по-тежка 
- rad_racer
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 09 ное 2009 1:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Vw Bora 2.3 v5
Здравейте колеги, комшията има такава бора 2.3 v5 4x4 и доста често се воза и съм останал с мн.добри впечатления от мотора и от ходовата част.
-
don4o.ood
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 14 мар 2010 7:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Vw Bora 2.3 v5
ЗДАВЕИ КОЛЕГА имам такава бора от 20.9.2010.г доволен съм много нов внос вси4ки екстри без нави и кожа има ЕСП.
сложих ГИ-КМЕ.
на гас умалява след 180-200км в 4ас
за горене около 10 на 100 смесено 11-12градско 8,5-9 изван града градско в пловдив
трагва от ниските и варви до 6300об
ОБСЛУЖВАНЕ.
4 филтара,масло 10в40 100-120лв.
след обсл стана изненада
при палене преско4и зъб на веригата
последствия никакви повреда с4упен оптега4 на веригата вследствие с4упи и дат4ик на оборотите защото се прибрах от триград до пловдив с преско4ил зъб.
обтега4-60лв дат4ик-150лв
не знам защо колегите пишат 4е гори много 4е е скъп мотор
аналога 1.8т го има много рядко при бора има ремаци ролки има и турбина там е страшно
при 2.3 ГИ е по скъп около 1300-1400лв заради 5 цилиндъра софтоера е за 6
кои квото иска да говори мотора е добър а колата варви яко
не си сгрешил
караи си и твае
сложих ГИ-КМЕ.
на гас умалява след 180-200км в 4ас
за горене около 10 на 100 смесено 11-12градско 8,5-9 изван града градско в пловдив
трагва от ниските и варви до 6300об
ОБСЛУЖВАНЕ.
4 филтара,масло 10в40 100-120лв.
след обсл стана изненада
при палене преско4и зъб на веригата
последствия никакви повреда с4упен оптега4 на веригата вследствие с4упи и дат4ик на оборотите защото се прибрах от триград до пловдив с преско4ил зъб.
обтега4-60лв дат4ик-150лв
не знам защо колегите пишат 4е гори много 4е е скъп мотор
аналога 1.8т го има много рядко при бора има ремаци ролки има и турбина там е страшно
при 2.3 ГИ е по скъп около 1300-1400лв заради 5 цилиндъра софтоера е за 6
кои квото иска да говори мотора е добър а колата варви яко
не си сгрешил
караи си и твае

- brabus
- R-циклопедист на VW

- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Vw Bora 2.3 v5
Археолози такива! 

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта