Какво по дяволите е това 0_0 ?!?!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 07 май 2007 20:05


Muncho написа:Понеже нямам флекс под ръка ще ми се наложи поне утре да карам така... има ли опасност да повреди полуоската или каретата този "балансьор"?
    За да не те дразни опитай се да го вържеш или заклиниш временно с нещо за да не ти се разхожда по полуоската и караи по лекичко :wink:




Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Пон 07 май 2007 20:09


Неможеш ли да го залепиш с някакво здраво тиксо поне да не се лашка наляво надясно :roll:


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пон 07 май 2007 20:10


Ами ще пробвам утре сутрин да го заклиня пък през деня ще джиткам напред назад. Вдругиден ще търся флекс...


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 07 май 2007 20:14


две скоби за гумени съединения.
от двете страни на балансьора завиваш на полуоската и нЕма да мърда.


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Пон 07 май 2007 20:15


Muncho написа:Ами ще пробвам утре сутрин да го заклиня пък през деня ще джиткам напред назад. Вдругиден ще търся флекс...


Флекс му е цаката не се опитвай по друг начин че ще се побъркаш много е твърдо (при мен отне около 4 часа нерви няма да казвам по кой начин обаче това преживяване не се забравя)


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 07 май 2007 20:57


По-лесно е да го оставиш там където Ханс е решил да бъде.Определено е по-лесния вариант от рязането :wink: Но стига съм спамил, защото това е поредната тема дубликат, има още хиляди такива.........


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Пон 07 май 2007 21:05


Колега моя съвет е ако можеш да го закрепиш по някакъв начин там кадето си е бил.Преди 3г. моя балансьор го срязох и го хвърлих и резултата е за кратко време разбито каре и то вътрешното и тресене при голяма скорост над 120 км.После си купих втора употреба полуоска с балнсьор и си реших проблема.Успех

Последна промяна от sashobas на Пон 07 май 2007 21:12, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 07 май 2007 21:10


sashobas написа:Колега моя съвет е ако можеш да го закрепиш по някакъв начин там кадето си е бил.Преди 3г. моя балансьор го срязох и го хвърлих и резултата е за кратко време разбито каре и тресене при голяма скорост над 120 км.После си купих втора употреба полуоска с балнсьор и си реших проблема.Успех

По принцип този балансьор е точно за това.Не случайно е сложен на по-дългата и куха полуоска.Хубаво си направил, че си го възстановил.Въпреки всичко, много колеги карат без него и няма проблем, дори и на сегашната ми кола липсва.....уж няма ядове.Аз и преди съм писал из другите такива теми(повече от 1-2 са), че съм закрепял отново този балансйор и то успешно......Както и да е, да живее спама :wink:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 07 май 2007 22:51


Моя също е махнат.
Ако си решил да го режеш с флекс - много внимавай!!! може да се нараниш. Понеже не е застопорен в едно положение рязането е трудно и изисква майсторлък.


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Вто 08 май 2007 7:05


Балансьорчето е заминало. Аз на Г2 имах и като спирах от висока скорост ми опираше в купето и шума който издаваше беше невероятен :shock . Лечението е флекс.


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Вто 08 май 2007 7:47


А щом са го сложили явно е служило за нещо...........а сега като го махнеш......не става ли някак си Dangerous за теб и околните тая кола?Никой нищо не каза помисли :idea:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 08 май 2007 9:12


jaba7a написа:А щом са го сложили явно е служило за нещо...........а сега като го махнеш......не става ли някак си Dangerous за теб и околните тая кола?Никой нищо не каза помисли :idea:

ама да бе колеги!Знаете всички,ча нашите автомобилчета се славят като спартански коли...здрави и без нищо излишно по тях и махането на каквото и да било едва ли няма да има последствия...Не е ли по-лесно да се закрепи там където си е било...точкова заварка,заклиняване и т.н......
не претендирам за компетентност,но съм против да се вадят и хвърлят карантии от коремната кухина на машинката.....Жално ми е! :(



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Недко GTI и 59 госта