TDI 110кс GTI няма!
Това са вариантите:
1.8 5V Turbo GTI (150, 180 или 210кс)
1.9 TDI 115кс GTI
1.9 TDI 150кс GTI
2.3 V5 170кс GTI
Видовете TDI
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Stivi
- Мнения: 8368
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Rabbit_TDI написа:Утре ще ти го снимамКолегата ми има синъо Г4ГТИ с джантите на ГТИ ,рекаро салон вътре и т.н.Мотора е 110 коня АФН.Колата е 98-99 някаде.
Според това - http://www.doppel-wobber.de/g4_motor.html НЯМА Г4 с двигател AFN !!!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Stivi написа:Rabbit_TDI написа:Утре ще ти го снимамКолегата ми има синъо Г4ГТИ с джантите на ГТИ ,рекаро салон вътре и т.н.Мотора е 110 коня АФН.Колата е 98-99 някаде.
Според това - http://www.doppel-wobber.de/g4_motor.html НЯМА Г4 с двигател AFN !!!
Не е кода AFN

- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
FreeSoul написа:Пуснете един search в мобилето да видите дали няма GTI TDI
Посипвам си главата с пепел

цялата обява
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
Основни Типове 1.9 TDI
В отговор на:
На базата на 1.9 TDI (79.5mm/95.5 mm) са разработени няколко типа двигатели, като цветовото означение не е свързано с тяхната мощност, а по скоро разграничава разпределителна помпа, помпа дюза, турбокомпресор с wastegate или променлива геометрия и броя клапани на цилиндър.
Основно са 8 типа двигатели.
1.SDI разпределителна помпа без турбо, 2 клапана на цилиндър, степен на сгъстяване 19.5, 50 кW/4200 min-1, 133 Nm/2200 min-1
2. TDI разпределителна помпа, 2 клапана на цилиндър, турбо с wastegate, степен на сгъстяване 19.5, 66 kW/3750min-1, 210 Nm/1900 min-1
3. TDI разпределителна помпа, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.5, 81 kW/3750min-1, 210 Nm/1900 min-1
4. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 74 kW/4000 min-1, 240 Nm/1800 min-1
5. ТDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 85 kW/4000 min-1, 285 Nm/1900 min-1
6. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 96 kW/4000 min-1, 310 Nm/1900 min-1
7. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.5, 110 kW/4000 min-1, 320 Nm/1900 min-1
8. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 118 kW/3750 min-1, 330 Nm/1900 min-1 – монтиран е само на Seat Ibiza Cupra.
Това са основните двигатели. Освен тях има разновидности с малки разлики във въртяшият момент и комструктивното монтиране в различните модели на VW, Audi, Skoda и Seat.
Обърнете вниманияе на различните степени на компресия при двигатели, които на пръв поглед са еднакви. Т.е. „чипосването” неможе от 74 kW да направи чисти 110 без последствия. Между двигателите с разпределителна помпа и помпа дюза има разлики в конструкцията на биелите, буталните болтове и буталата, както и в зъбните колела на ангренажния ремък.
Двигателите от 66 до 85 kW от 2004 година са заменени с TDI, 1.9 77 кW, 280 Nm турбо с променлива геометрия и помпа дюза с пиезо клапани. По-мощните 96-118 kW са заменени от новите TDI 2.0.
За любителиете на шарениите горе съм посочил и значенията на броя червени букви в TDI. Новите 2.0 TDI са без червено, както и 5, 6, 8 10 и 12 цилиндровите TDI.
Дано това да е внесло малко яснота и да спрат градските митове и легенди.
И на края TDI е съкращение от Turbocharged Dirесt Injection, само това и нищо друго.
dobrinb написа:Здравей,
Спомням си, че преди време беше написал в една тема какви са основните разлики между TDI двигателите 1.9 на VW. Там беше писалза този, който е 150 к.с. - че е с повече клапани или нещо такова, но не си спомням точно. Можеш ли да го напишеш пак в темата Видове TDI?Благодаря предварително
Добрин
На базата на 1.9 TDI (79.5mm/95.5 mm) са разработени няколко типа двигатели, като цветовото означение не е свързано с тяхната мощност, а по скоро разграничава разпределителна помпа, помпа дюза, турбокомпресор с wastegate или променлива геометрия и броя клапани на цилиндър.
Основно са 8 типа двигатели.
1.SDI разпределителна помпа без турбо, 2 клапана на цилиндър, степен на сгъстяване 19.5, 50 кW/4200 min-1, 133 Nm/2200 min-1
2. TDI разпределителна помпа, 2 клапана на цилиндър, турбо с wastegate, степен на сгъстяване 19.5, 66 kW/3750min-1, 210 Nm/1900 min-1
3. TDI разпределителна помпа, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.5, 81 kW/3750min-1, 210 Nm/1900 min-1
4. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 74 kW/4000 min-1, 240 Nm/1800 min-1
5. ТDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 85 kW/4000 min-1, 285 Nm/1900 min-1
6. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 96 kW/4000 min-1, 310 Nm/1900 min-1
7. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.5, 110 kW/4000 min-1, 320 Nm/1900 min-1
8. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 118 kW/3750 min-1, 330 Nm/1900 min-1 – монтиран е само на Seat Ibiza Cupra.
Това са основните двигатели. Освен тях има разновидности с малки разлики във въртяшият момент и комструктивното монтиране в различните модели на VW, Audi, Skoda и Seat.
Обърнете вниманияе на различните степени на компресия при двигатели, които на пръв поглед са еднакви. Т.е. „чипосването” неможе от 74 kW да направи чисти 110 без последствия. Между двигателите с разпределителна помпа и помпа дюза има разлики в конструкцията на биелите, буталните болтове и буталата, както и в зъбните колела на ангренажния ремък.
Двигателите от 66 до 85 kW от 2004 година са заменени с TDI, 1.9 77 кW, 280 Nm турбо с променлива геометрия и помпа дюза с пиезо клапани. По-мощните 96-118 kW са заменени от новите TDI 2.0.
За любителиете на шарениите горе съм посочил и значенията на броя червени букви в TDI. Новите 2.0 TDI са без червено, както и 5, 6, 8 10 и 12 цилиндровите TDI.
Дано това да е внесло малко яснота и да спрат градските митове и легенди.
И на края TDI е съкращение от Turbocharged Dirесt Injection, само това и нищо друго.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
1.9TDI мотора 160коня не е ли с по 2 клапана на цилиндър, щото мойто инфо е точно такова
1.9TDI 100коня и 1.9ТДИ 130коня също са с по 2 клапана на цилиндър.
За 1.9ТДИ 150коня не съм сигурен, но и там май положенито е същото, но не съм сигурен и не мога да споря.
Има 2.0ТДИ 140коня с 8клапана и 2.0ТДИ 140коня с 16клапана.
дебииш и дизелите с тия букви и хиляда варианта не мож ги разбра, кое кво е
П.С
Сега проверих в Аутотадата (щото 1.9ТДИ 150коня няма откъде другаде) и там си пише, че е е с един горно разположен разпределителен вал => 2 клапана на цилиндър.
(дори сега изрових един стар каталог на пред последното толедо и го дават 8V тоя мотор както и останалите 1.9ТДИ-та)

1.9TDI 100коня и 1.9ТДИ 130коня също са с по 2 клапана на цилиндър.
За 1.9ТДИ 150коня не съм сигурен, но и там май положенито е същото, но не съм сигурен и не мога да споря.
Има 2.0ТДИ 140коня с 8клапана и 2.0ТДИ 140коня с 16клапана.

дебииш и дизелите с тия букви и хиляда варианта не мож ги разбра, кое кво е

П.С
Сега проверих в Аутотадата (щото 1.9ТДИ 150коня няма откъде другаде) и там си пише, че е е с един горно разположен разпределителен вал => 2 клапана на цилиндър.
(дори сега изрових един стар каталог на пред последното толедо и го дават 8V тоя мотор както и останалите 1.9ТДИ-та)
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Основни Типове 1.9 TDI
yossarian написа:...
Благодарности за изчерпателната информация. Само нещо не ми се връзва в цветово отношение - на всички 96 kW двигатели, които съм виждал, означението е било TDI. Къде е грешката? А и явно има разлика между двигателите в зависимост от това на кой модел се монтират, защото на моя Пасат, AVB двигател, 74 kW, му дават 250 Нм въртящ момент, докато при Голф и Бора наистина е с 240 Нм.
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Основни Типове 1.9 TDI
dobrinb написа: ...Само нещо не ми се връзва в цветово отношение - на всички 96 kW двигатели, които съм виждал, означението е било TDI. Къде е грешката? ...
Цветовото означение в много случаи няма нищо общо с действителността. Срещу 30 € можеш да си поръчаш каквато искаш табела. Например на ауди никога не съм виждал повече от червено И на двигател 1.9. Ако пък погледнем 2.0 и по-големите двигатели, там червении въобще няма.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 168 госта