хихи...
дали ще гледаш у лоста да видиш цифричка или да му видиш позицият.а. разлика никс..
имате километраж, слушайте мотора..
тва е за скоро започнали да карат дами..
и то требе да им се направи..ако 1 мин дадена скорост е зацепена...и не се смени и е <5 да почне да пищи и да вика..
"немецо брои до 5... немоецо брои до 5..."
ма май е по-евтино вие да се возите със същата дама 4-5 дни.. и да играете ролята на у-вото..
Какво ще кажете за това ? WWW.INDY-CATOR.DE
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19707
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
wili98 написа:"немецо брои до 5... немоецо брои до 5..."
ма май е по-евтино вие да се возите със същата дама 4-5 дни.. и да играете ролята на у-вото..
Ку е 'убава, добре!
Ама ако е некое страшило и земе, че те цапне през устата...

защо не се направи с по един прекъсвач на крайните положения на лоста за всяка предавка
Пак място няма.
Аз за това предпочитам индуктивните датчици, че са по-малки
Става и с рийд-ампулки и магнит, надянат на лоста
- kaica_niko
- Мнения: 95
- Регистриран на: Пон 16 апр 2007 16:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
г
щом е толкова скъпо алтернативният вариянт е да чакаме китайците да направят някое по евтинко копие 

- FLAIR
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: SR 1999
- Местоположение: София
От малкото, което имах време да прочета на сайта, тази джаджа се обучава към автомобила.
Може би принципът е следния - следи оботори и скорост (съотношението винаги е едно и също при една предавка, елементарно); от там изчислява на коя предавка си. Ако оборотите нарастнат, почва да те подсеща, че е време за следваща. Нулевата се игнорира лесно с логика (има скорост, пък ниски обороти...)
L & R - малко работа с един микроконтролер и готово. Дори може и индикация за задна да се направи (каквато няма при indy-cator)
На мен лично обаче не ми се занимава (няма време).
Може да си сложиш една лампа на таблото да ти свети, като си на задна, за да не стават фалове
Може би принципът е следния - следи оботори и скорост (съотношението винаги е едно и също при една предавка, елементарно); от там изчислява на коя предавка си. Ако оборотите нарастнат, почва да те подсеща, че е време за следваща. Нулевата се игнорира лесно с логика (има скорост, пък ниски обороти...)
L & R - малко работа с един микроконтролер и готово. Дори може и индикация за задна да се направи (каквато няма при indy-cator)
На мен лично обаче не ми се занимава (няма време).
Stoi написа:Един път на Калояново тръгнах на задна вместо на първа на отсечката за 400м. С тая джажа поне се вижда коя е влязла.
Може да си сложиш една лампа на таблото да ти свети, като си на задна, за да не стават фалове

-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 0:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 0:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- LORD_OF_PAIN
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- stancorotax
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта