Хидравлика - тече, дайте съвет. Искам да я махна.
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Хидравлика - тече, дайте съвет. Искам да я махна.
Хора дайте съвет - хидравликата ми тече - не искам да я ремонтирам, рециклирам и тн. може ли да се махне помпата и да се източи течността и да се кара с хидравличната рейка, тоест то че може може ама дали ще се върти по трудно волана отколкото ако си намеря механична. То аз преди щях да купя една от голф 2ка казаха ми че става само накрайниците си слагам мойте които били по дълги. Защото ми писна от тая хидравлика - тече от двете страни явно уплатненията са заминали защото са ми бяха скъсани вътрешните маншони на рейката и явно е влезнало прах надрало се е и се е скапало. Както и да е предпочитам да дам 60-70лв за няква здрава механична рейка и да знам че повече няма да се занимавам с хидравлики.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Волана ще се върти доста по-трудно (база за сравнение ми е единия ни служебен Пасат).По повод източването на течността и карането с тази рейка няма много смисъл щото щом е протекла значи се е износила достатъчно за да се разхлопа ако вече не се е разхлопала.
Ако сложиш механична си сложи и по-голям волан.Това съм забелязал,че при тези с механична рейка волана е по-голям от тези с хидр. рейка.Иначе незнам дали има някакви други разлики между механичната и хидравличната.
Цената за рециклирането е около 160-180лв. като сменят всичко ама явно не ти се занимава.Иначе сменят всичко по нея (вътре карантията и накрайниците както и слагат нови маншони отвън)
Иначе не карай колата без течност защото ще прецакаш и помпата (тя се смазва от това масло) а здрава помпа за Пасат доста рядко се намира а рециклирането за нея пък е 120лв. а ако си я запазиш можеш да я продадеш после ако няма да я ползваш (имай ме в предвид
)
Успех!
Ако сложиш механична си сложи и по-голям волан.Това съм забелязал,че при тези с механична рейка волана е по-голям от тези с хидр. рейка.Иначе незнам дали има някакви други разлики между механичната и хидравличната.
Цената за рециклирането е около 160-180лв. като сменят всичко ама явно не ти се занимава.Иначе сменят всичко по нея (вътре карантията и накрайниците както и слагат нови маншони отвън)
Иначе не карай колата без течност защото ще прецакаш и помпата (тя се смазва от това масло) а здрава помпа за Пасат доста рядко се намира а рециклирането за нея пък е 120лв. а ако си я запазиш можеш да я продадеш после ако няма да я ползваш (имай ме в предвид

Успех!
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Обаче ремъка за хидравликата също върти и водната помпа та ще трябва да взема някакъв по къс ремък да върти само водната помпа. Иначе хидравличната помпа е здрава - като си има течност и не вие. Сигурно ще я продам като разкача ремъка. А рейката вече е толкова зле че колата като стои на място без да се кара и си тече
Мисълта ми е дали има смисъл да сложа механична - много ли по лесно ще се върти или пак ще си е трудно?

- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Хидравлика - тече, дайте съвет. Искам да я махна.
barbushev написа:Хора дайте съвет - хидравликата ми тече - не искам да я ремонтирам, рециклирам и тн. може ли да се махне помпата и да се източи течността и да се кара с хидравличната рейка, тоест то че може може ама дали ще се върти по трудно волана отколкото ако си намеря механична. То аз преди щях да купя една от голф 2ка казаха ми че става само накрайниците си слагам мойте които били по дълги. Защото ми писна от тая хидравлика - тече от двете страни явно уплатненията са заминали защото са ми бяха скъсани вътрешните маншони на рейката и явно е влезнало прах надрало се е и се е скапало. Както и да е предпочитам да дам 60-70лв за няква здрава механична рейка и да знам че повече няма да се занимавам с хидравлики.
За около 200лв ще ти оправят проблема в МЕЙ - 9-и блок..
А ако вземеш механична втора употреба нямаш гаранция дали е читава или не. А за смяната и труда още колко ще дадеш?
Направи си сам сметката.
Re: Хидравлика - тече, дайте съвет. Искам да я махна.
vasstop написа:
За около 200лв ще ти оправят проблема в МЕЙ - 9-и блок..
А ако вземеш механична втора употреба нямаш гаранция дали е читава или не. А за смяната и труда още колко ще дадеш?
Направи си сам сметката.
относителна работа,като му оправят проблема няма ли да има смяна и труд?
рейка
Здравейте,точно преди три ден си ремонтирах рейката в МЕИ блок 9,цена с демонтаж,ремонт и отново монтаж+хиравлична течност 220лв,само аз си занесох маншоните оставих я в 9часа и си я взех в 17часа,1 година гаранция
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Danny boy написа:сменяй с механична,по добре от колкото всяка година да рециклираш рейки и тн.За информация аз съм с механична рейка и съм много доволен.Не тече,не вият помпи,леко се върти волана аз го въртя с една ръка,е.. не е като с хидравличната ама не е зле.Та кво да му се развали??
Аз точно заради това искам механична. Като продам помпата тъкмо с тия пари ще взема механична рейка, а иначе маса пари ще дам да я рециклират тая и като паркирам 5-6 пъри и навия до края и пак ще се скапе.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
При мен лично рейката я направиха идеално (и моята течеше отвсякъде като лейка) ама с хидравличната помпа не се справиха никак добре (визирам специално Жизет в Младост) понеже преди да им я дам свиреше и в крайно ляво или дясно положение блокираше.Колеги ми обясниха че имало някакъв клапан дето е за максимално налягане (т.е. в крайно положение след някакво налягане изпуска) и в моя случай той не работи.Казах им на тези в Жизет че свири и че клапана и не бачка и клапана са го направили ама помпата така или иначе си вие и само дето ми взеха паричките май (120лв).Възможно ли е от рейката да ми идва проблема със свиренето на помпата по някакъв начин? Иначе пък волана си е лекичък и проблеми няма освен свиренето.
Благодаря!
Благодаря!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами аз гледах докато колата си работеше на място ама с прави гуми и течността си беше където трябва.Интересното е че докато не въртя волана не вие помпата.Врътна ли го започва да вие много стабилно а в крайно положение вие малко по-силно от другото виене.Утре ще погледна да видя дали в крайно положение не спада доста течността.
Иначе гледха на друг пасат че докато работи течността в казанчето му бълбука я моята не бълбука...ама незнам дали трябва по принцип да бълбука или не (не мехурчета въздух а все едно извира течност от дъното на казанчето).
Иначе гледха на друг пасат че докато работи течността в казанчето му бълбука я моята не бълбука...ама незнам дали трябва по принцип да бълбука или не (не мехурчета въздух а все едно извира течност от дъното на казанчето).
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 05 яну 2007 14:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ако има балончета,значи има въздух и затова ти вие,щом нямаш балончета значи е помпата.да ви споделя само моите перипети с помпата,пък вие си правете сметка.помпата я правих три пъти- 1 един път в МЕИ,един път на Окръжна болница и един път накрая даже при един арабин.навсякъде изпадах с около 80-100 лв.Ефекта от всички ремонти беше пълна нула-вие та вие.накрая си купих една рециклирана в Германия от Ауто плюс за 330 лв(ако върнеш и старата) и работата заспа,няма шум няма виене и т.н.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта