Хидравлика - тече, дайте съвет. Искам да я махна.

Техническа и сервизна информация за Passat
barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Хидравлика - тече, дайте съвет. Искам да я махна.

Мнениеот barbushev » Чет 10 май 2007 23:23


Хора дайте съвет - хидравликата ми тече - не искам да я ремонтирам, рециклирам и тн. може ли да се махне помпата и да се източи течността и да се кара с хидравличната рейка, тоест то че може може ама дали ще се върти по трудно волана отколкото ако си намеря механична. То аз преди щях да купя една от голф 2ка казаха ми че става само накрайниците си слагам мойте които били по дълги. Защото ми писна от тая хидравлика - тече от двете страни явно уплатненията са заминали защото са ми бяха скъсани вътрешните маншони на рейката и явно е влезнало прах надрало се е и се е скапало. Както и да е предпочитам да дам 60-70лв за няква здрава механична рейка и да знам че повече няма да се занимавам с хидравлики.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 10 май 2007 23:53


Волана ще се върти доста по-трудно (база за сравнение ми е единия ни служебен Пасат).По повод източването на течността и карането с тази рейка няма много смисъл щото щом е протекла значи се е износила достатъчно за да се разхлопа ако вече не се е разхлопала.
Ако сложиш механична си сложи и по-голям волан.Това съм забелязал,че при тези с механична рейка волана е по-голям от тези с хидр. рейка.Иначе незнам дали има някакви други разлики между механичната и хидравличната.
Цената за рециклирането е около 160-180лв. като сменят всичко ама явно не ти се занимава.Иначе сменят всичко по нея (вътре карантията и накрайниците както и слагат нови маншони отвън)
Иначе не карай колата без течност защото ще прецакаш и помпата (тя се смазва от това масло) а здрава помпа за Пасат доста рядко се намира а рециклирането за нея пък е 120лв. а ако си я запазиш можеш да я продадеш после ако няма да я ползваш (имай ме в предвид ;) )
Успех!


Потребителски аватар
Layer
Мнения: 6405
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 20:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Layer » Пет 11 май 2007 0:06


можеш и така да я караш.
махни само ремаците и се мъчи с въртенето :D :D :D
аз карах така една кола 9 месеца,оправих я и пак се развали и продадох колата :D :D :D


barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Пет 11 май 2007 9:37


Обаче ремъка за хидравликата също върти и водната помпа та ще трябва да взема някакъв по къс ремък да върти само водната помпа. Иначе хидравличната помпа е здрава - като си има течност и не вие. Сигурно ще я продам като разкача ремъка. А рейката вече е толкова зле че колата като стои на място без да се кара и си тече :) Мисълта ми е дали има смисъл да сложа механична - много ли по лесно ще се върти или пак ще си е трудно?


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пет 11 май 2007 10:24


на място е по трудно с маневрите,но съвсем малко движение я "откача" и се върти лесно.Продавай помпата и си вземи механична рейка.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Re: Хидравлика - тече, дайте съвет. Искам да я махна.

Мнениеот vasstop » Пет 11 май 2007 10:28


barbushev написа:Хора дайте съвет - хидравликата ми тече - не искам да я ремонтирам, рециклирам и тн. може ли да се махне помпата и да се източи течността и да се кара с хидравличната рейка, тоест то че може може ама дали ще се върти по трудно волана отколкото ако си намеря механична. То аз преди щях да купя една от голф 2ка казаха ми че става само накрайниците си слагам мойте които били по дълги. Защото ми писна от тая хидравлика - тече от двете страни явно уплатненията са заминали защото са ми бяха скъсани вътрешните маншони на рейката и явно е влезнало прах надрало се е и се е скапало. Както и да е предпочитам да дам 60-70лв за няква здрава механична рейка и да знам че повече няма да се занимавам с хидравлики.


За около 200лв ще ти оправят проблема в МЕЙ - 9-и блок..
А ако вземеш механична втора употреба нямаш гаранция дали е читава или не. А за смяната и труда още колко ще дадеш?
Направи си сам сметката.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Хидравлика - тече, дайте съвет. Искам да я махна.

Мнениеот vladtod® » Пет 11 май 2007 11:44


vasstop написа:
За около 200лв ще ти оправят проблема в МЕЙ - 9-и блок..
А ако вземеш механична втора употреба нямаш гаранция дали е читава или не. А за смяната и труда още колко ще дадеш?
Направи си сам сметката.

относителна работа,като му оправят проблема няма ли да има смяна и труд?


Потребителски аватар
tanio76
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 13 юли 2006 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

рейка

Мнениеот tanio76 » Пет 11 май 2007 12:23


Здравейте,точно преди три ден си ремонтирах рейката в МЕИ блок 9,цена с демонтаж,ремонт и отново монтаж+хиравлична течност 220лв,само аз си занесох маншоните оставих я в 9часа и си я взех в 17часа,1 година гаранция


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Пет 11 май 2007 18:02


сменяй с механична,по добре от колкото всяка година да рециклираш рейки и тн.За информация аз съм с механична рейка и съм много доволен.Не тече,не вият помпи,леко се върти волана аз го въртя с една ръка,е.. не е като с хидравличната ама не е зле.Та кво да му се развали??


barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Съб 12 май 2007 12:45


Danny boy написа:сменяй с механична,по добре от колкото всяка година да рециклираш рейки и тн.За информация аз съм с механична рейка и съм много доволен.Не тече,не вият помпи,леко се върти волана аз го въртя с една ръка,е.. не е като с хидравличната ама не е зле.Та кво да му се развали??


Аз точно заради това искам механична. Като продам помпата тъкмо с тия пари ще взема механична рейка, а иначе маса пари ще дам да я рециклират тая и като паркирам 5-6 пъри и навия до края и пак ще се скапе.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 13 май 2007 0:25


При мен лично рейката я направиха идеално (и моята течеше отвсякъде като лейка) ама с хидравличната помпа не се справиха никак добре (визирам специално Жизет в Младост) понеже преди да им я дам свиреше и в крайно ляво или дясно положение блокираше.Колеги ми обясниха че имало някакъв клапан дето е за максимално налягане (т.е. в крайно положение след някакво налягане изпуска) и в моя случай той не работи.Казах им на тези в Жизет че свири и че клапана и не бачка и клапана са го направили ама помпата така или иначе си вие и само дето ми взеха паричките май (120лв).Възможно ли е от рейката да ми идва проблема със свиренето на помпата по някакъв начин? Иначе пък волана си е лекичък и проблеми няма освен свиренето.
Благодаря!


barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Нед 13 май 2007 22:45


Ако течността ти спадне много под минимума помпата почва да вие. Може да пробваш да навиеш в крайно положение (ляво или дясно) и да видиш дали течността не е под минимума, ако е значи трябва да долееш и би трябвало да спре да свири.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 13 май 2007 22:52


Ами аз гледах докато колата си работеше на място ама с прави гуми и течността си беше където трябва.Интересното е че докато не въртя волана не вие помпата.Врътна ли го започва да вие много стабилно а в крайно положение вие малко по-силно от другото виене.Утре ще погледна да видя дали в крайно положение не спада доста течността.
Иначе гледха на друг пасат че докато работи течността в казанчето му бълбука я моята не бълбука...ама незнам дали трябва по принцип да бълбука или не (не мехурчета въздух а все едно извира течност от дъното на казанчето).


neznaiko2
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 14:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот neznaiko2 » Вто 22 май 2007 13:30


Ако има балончета,значи има въздух и затова ти вие,щом нямаш балончета значи е помпата.да ви споделя само моите перипети с помпата,пък вие си правете сметка.помпата я правих три пъти- 1 един път в МЕИ,един път на Окръжна болница и един път накрая даже при един арабин.навсякъде изпадах с около 80-100 лв.Ефекта от всички ремонти беше пълна нула-вие та вие.накрая си купих една рециклирана в Германия от Ауто плюс за 330 лв(ако върнеш и старата) и работата заспа,няма шум няма виене и т.н.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 34 госта