Ускорение

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Шофиорче
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 04 ное 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Ускорение

Мнениеот Шофиорче » Пет 11 май 2007 23:29


Искам да ви попитам Вас шофьори
Нека всеки да си даде мнението
На колко оборота трябва да префключвам скоростите за да имам максимално бързо ускорение при дръпки
Чакам мненията Ви




Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Пет 11 май 2007 23:34


6K :wink:


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Пет 11 май 2007 23:45


за каква кола става дума :roll:


Потребителски аватар
Шофиорче
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 04 ное 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Шофиорче » Пет 11 май 2007 23:52


За каквато и да е


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 12 май 2007 0:06


Шофиорче написа:За каквато и да е

Стига бе!!!Ти понятието максимален въртящ момент и обороти при които се достига не си ли чувал!!!!как така за всяка кола????
Скорости си превключват възможно най-близо до максималния въртящ момент за да не товариш колянномотовилковия механизъм от една страна при много ниски обороти и да не влизаш в преразход на гориво или да ускорявяш износването на двигателя от ненужно високи обороти от друга страна...
Всяка кола си има характеристики и от тях зависи кога да превключваш..
За пример Голф 1.6 AFT-максимален вътрящ момент рпи 3500 об
Голф 1.6 EZ-максимален въртящ момент при 2750 об...
Изводите си ги прави сам.......


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Ускорение

Мнениеот NovobranecGT » Съб 12 май 2007 0:14


Шофиорче написа:Искам да ви попитам Вас шофьори
Нека всеки да си даде мнението
На колко оборота трябва да префключвам скоростите за да имам максимално бързо ускорение при дръпки
Чакам мненията Ви

Тоя аватар не е много подходящ за нашия клуб :evil:
П.П.Какво общо има темата ти с раздел VW GOLF :?:


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Ускорение

Мнениеот znainainai » Съб 12 май 2007 5:04


NovobranecGT написа:Тоя аватар не е много подходящ за нашия клуб :evil:

Колега не го критикувай точно този аватар го има в "служебните" (галериата с аватари) и то в раздел VW :shock :047:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Ускорение

Мнениеот Stivi » Съб 12 май 2007 9:31


Шофиорче написа:Искам да ви попитам Вас шофьори
Нека всеки да си даде мнението
На колко оборота трябва да префключвам скоростите за да имам максимално бързо ускорение при дръпки
Чакам мненията Ви


Човек който задава такъв въпрос НЕ ТРЯБВА да участва в дръпки понеже ще е опасен за себе си и за околните ! Като се научиш да караш достатъчно добре за да се "дърпаш" сам ще разбереш отговора !


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 12 май 2007 9:39


joker написа:Скорости си превключват възможно най-близо до максималния въртящ момент за да не товариш колянномотовилковия механизъм от една страна при много ниски обороти и да не влизаш в преразход на гориво или да ускорявяш износването на двигателя от ненужно високи обороти от друга страна...

Да, де, ама ти да си чувал за стрийт рейсър, дето се интересува от разхода си по време на дръпка??!
Или за износване...

Stivi, а да знаеш начин да се научи човек без да е пробвал?
Страшен съм на "NT Rally" Всички нива ги минавам за 4-5 часа
Ама не мога да се дърпам... не, че съм пробвал, де!


Потребителски аватар
Orlio
Мнения: 491
Регистриран на: Съб 28 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Orlio » Съб 12 май 2007 11:39


според мен най-добро ускорение има когато се сменят скоростите на оборотите при които се постига мах конски сили.....за всеки двигател са различни тези обороти.....но примерно на моя е някаде към 5500....но да се изкажат по компетентните,че и аз съм се чудил на този въпрос......


ето какво пише примерно за моя двигател АБС:

Мощность 90 л.с.
При оборотах 5500
Крутящий момент 145/2500 н*м


Потребителски аватар
Grizzlito
Мнения: 732
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
Автомобил: Volkswagen T5 4motion
Двигател: AXE 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Grizzlito » Съб 12 май 2007 12:06


aми според мен трябва да се потегля от оборотите където ти е максимания въртящ момент и да ги цедиш до там до където постигаш максимална мощност с тди-то например тръгвам от 2000 оборота където ми е 265нм вътрящия момент и след 4800 където псотига 110коня се цувтва спад в ускорението така че според мен най оптимално е така поне от мойте опити. защотото мах въртящ момент напрактика е максималната тяга на двигателя. и е логично да е най оптималнотот за стоящ старт. а след като постигне максимална мощност кривата пада , особено при дизелите пада доста рязко


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10087
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Съб 12 май 2007 12:55


Тая тема си е за тунинг раздела отвсякъде!
Освен максимален въртящ момент, максимална мощност има и скоростна кутия и инерция, и т.н. :idea:
На АБФ-а ми макс коне са в 6000 оборота, но ако сменя тогава влизам в дупка на следващата предавка. Идеята е не само да смениш скоростите в върховия момент, но и да се окажеш в добри обороти на следващата поред предавка. Огромна роля играят скоростите и трябва да се съобразяваш и стях. На мен 1ва и 2ра са ми много къси и вкарвам 2ра в 6500, но вече за да мина на трета цедя докрай(непосредсвено преди прекъсвач) втората.
С дизела(турбо) е съвсем различно от атмосферката. Там имаш и турбо дупки, ала бала.
Неможе точно да се дадат обороти за смяна, защото от кола до кола има огромна разлика и има много фактори. Ако беше така и да се сменят в момента с най много коне всички щяхме да сме профита ;)


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Съб 12 май 2007 17:11


ако колата има .....пример...100к.с. при 5800об)мин......на 5800 е наи добре и то без да връшташ педала на газта 8)


Потребителски аватар
Grizzlito
Мнения: 732
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
Автомобил: Volkswagen T5 4motion
Двигател: AXE 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Grizzlito » Съб 12 май 2007 21:38


мир да има, компромисно решение за ускорението, купуваш си автоматик и натискасх само гаста и готово сички сме на едно мнение хаха нали сега порше изкараха автоматик дето е по бърз от ръчните скорости ето оптималнотот решение за ускорението :)


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

;)

Мнениеот lubo007 » Съб 12 май 2007 22:53


kamus11 написа:ако колата има .....пример...100к.с. при 5800об)мин......на 5800 е наи добре и то без да връшташ педала на газта 8)

колега, ти пробвал ли си без да връщаш педала!? а и аз мисля че ако си със 100 коня на 5800, за да превключиш най-удачно ще да е към 6 - 6100. но има доста по напреднали от мене така че нека споделят



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта