Искам да ви попитам Вас шофьори
Нека всеки да си даде мнението
На колко оборота трябва да префключвам скоростите за да имам максимално бързо ускорение при дръпки
Чакам мненията Ви



Ускорение
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Шофиорче написа:За каквато и да е
Стига бе!!!Ти понятието максимален въртящ момент и обороти при които се достига не си ли чувал!!!!как така за всяка кола????
Скорости си превключват възможно най-близо до максималния въртящ момент за да не товариш колянномотовилковия механизъм от една страна при много ниски обороти и да не влизаш в преразход на гориво или да ускорявяш износването на двигателя от ненужно високи обороти от друга страна...
Всяка кола си има характеристики и от тях зависи кога да превключваш..
За пример Голф 1.6 AFT-максимален вътрящ момент рпи 3500 об
Голф 1.6 EZ-максимален въртящ момент при 2750 об...
Изводите си ги прави сам.......
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Ускорение
Шофиорче написа:Искам да ви попитам Вас шофьори
Нека всеки да си даде мнението
На колко оборота трябва да префключвам скоростите за да имам максимално бързо ускорение при дръпки
Чакам мненията Ви
Тоя аватар не е много подходящ за нашия клуб

П.П.Какво общо има темата ти с раздел VW GOLF

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Ускорение
NovobranecGT написа:Тоя аватар не е много подходящ за нашия клуб
Колега не го критикувай точно този аватар го има в "служебните" (галериата с аватари) и то в раздел VW


- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Ускорение
Шофиорче написа:Искам да ви попитам Вас шофьори
Нека всеки да си даде мнението
На колко оборота трябва да префключвам скоростите за да имам максимално бързо ускорение при дръпки
Чакам мненията Ви
Човек който задава такъв въпрос НЕ ТРЯБВА да участва в дръпки понеже ще е опасен за себе си и за околните ! Като се научиш да караш достатъчно добре за да се "дърпаш" сам ще разбереш отговора !
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
joker написа:Скорости си превключват възможно най-близо до максималния въртящ момент за да не товариш колянномотовилковия механизъм от една страна при много ниски обороти и да не влизаш в преразход на гориво или да ускорявяш износването на двигателя от ненужно високи обороти от друга страна...
Да, де, ама ти да си чувал за стрийт рейсър, дето се интересува от разхода си по време на дръпка??!
Или за износване...
Stivi, а да знаеш начин да се научи човек без да е пробвал?
Страшен съм на "NT Rally" Всички нива ги минавам за 4-5 часа
Ама не мога да се дърпам... не, че съм пробвал, де!
според мен най-добро ускорение има когато се сменят скоростите на оборотите при които се постига мах конски сили.....за всеки двигател са различни тези обороти.....но примерно на моя е някаде към 5500....но да се изкажат по компетентните,че и аз съм се чудил на този въпрос......
ето какво пише примерно за моя двигател АБС:
Мощность 90 л.с.
При оборотах 5500
Крутящий момент 145/2500 н*м
ето какво пише примерно за моя двигател АБС:
Мощность 90 л.с.
При оборотах 5500
Крутящий момент 145/2500 н*м
- Grizzlito
- Мнения: 732
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
- Автомобил: Volkswagen T5 4motion
- Двигател: AXE 2006
- Местоположение: София
- Контакти:
aми според мен трябва да се потегля от оборотите където ти е максимания въртящ момент и да ги цедиш до там до където постигаш максимална мощност с тди-то например тръгвам от 2000 оборота където ми е 265нм вътрящия момент и след 4800 където псотига 110коня се цувтва спад в ускорението така че според мен най оптимално е така поне от мойте опити. защотото мах въртящ момент напрактика е максималната тяга на двигателя. и е логично да е най оптималнотот за стоящ старт. а след като постигне максимална мощност кривата пада , особено при дизелите пада доста рязко
- group®
- Темерут
- Мнения: 10087
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Тая тема си е за тунинг раздела отвсякъде!
Освен максимален въртящ момент, максимална мощност има и скоростна кутия и инерция, и т.н.
На АБФ-а ми макс коне са в 6000 оборота, но ако сменя тогава влизам в дупка на следващата предавка. Идеята е не само да смениш скоростите в върховия момент, но и да се окажеш в добри обороти на следващата поред предавка. Огромна роля играят скоростите и трябва да се съобразяваш и стях. На мен 1ва и 2ра са ми много къси и вкарвам 2ра в 6500, но вече за да мина на трета цедя докрай(непосредсвено преди прекъсвач) втората.
С дизела(турбо) е съвсем различно от атмосферката. Там имаш и турбо дупки, ала бала.
Неможе точно да се дадат обороти за смяна, защото от кола до кола има огромна разлика и има много фактори. Ако беше така и да се сменят в момента с най много коне всички щяхме да сме профита
Освен максимален въртящ момент, максимална мощност има и скоростна кутия и инерция, и т.н.

На АБФ-а ми макс коне са в 6000 оборота, но ако сменя тогава влизам в дупка на следващата предавка. Идеята е не само да смениш скоростите в върховия момент, но и да се окажеш в добри обороти на следващата поред предавка. Огромна роля играят скоростите и трябва да се съобразяваш и стях. На мен 1ва и 2ра са ми много къси и вкарвам 2ра в 6500, но вече за да мина на трета цедя докрай(непосредсвено преди прекъсвач) втората.
С дизела(турбо) е съвсем различно от атмосферката. Там имаш и турбо дупки, ала бала.
Неможе точно да се дадат обороти за смяна, защото от кола до кола има огромна разлика и има много фактори. Ако беше така и да се сменят в момента с най много коне всички щяхме да сме профита

- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
;)
kamus11 написа:ако колата има .....пример...100к.с. при 5800об)мин......на 5800 е наи добре и то без да връшташ педала на газта
колега, ти пробвал ли си без да връщаш педала!? а и аз мисля че ако си със 100 коня на 5800, за да превключиш най-удачно ще да е към 6 - 6100. но има доста по напреднали от мене така че нека споделят
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта