Проблем със смукач

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
richard
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 02 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем със смукач

Мнениеот richard » Пет 11 май 2007 21:43


Здравейте,
карам поло '91
имам проблем - като паля, особено сутрин пали и гасне и трябва да му подавам леко газ, после введнага като потегля леко се дави и някой път гасне(рядко де, щото почнах да го форсирам преди потегляне).
казаха ми че може да е смукач. той е автоматичен.
как се оправя? ремонт или нов и колко би струвало?
ако някой знае, да каже :roll:




toddorov
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 20 апр 2006 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот toddorov » Съб 12 май 2007 6:26


Здравей,
Преди да запалиш натисни педала на гаста еднократно за да затвори смукача ,отвори въздушния филтър за да видиш дали е затворила клапата на смукача, ако е затворила запали двигателя ,трябва клапата леко да се отвори преди това същата трябва да е плътно затворена.При този опит ако клапата не се отвори двигателя започва да се дави.
Имах същия проблем и го оправих ,ако решиш пиши ми на личния адрес
може да се разберем да го видя.


Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Мнениеот flameman5 » Съб 12 май 2007 9:30


Най-вероятно МПХ провери с търсачката има доста писано


Потребителски аватар
richard
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 02 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот richard » Съб 12 май 2007 14:00


едва ли е моторчето за празен ход, това е само при палене, за това ми се струва че е смукача. както ми го обясняваха това енякаква биметална пластинка и като не работи както трябва като е студен мотора, горивната смес не е богата. след това няма проблем.

мойто питане е има ли начин за ремонт или трябва просто да се смени и ако някой знае някакви цени :?:


toddorov
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 20 апр 2006 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот toddorov » Съб 12 май 2007 15:43


Колега двигателя не е ли с карбуратор?


Потребителски аватар
richard
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 02 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот richard » Съб 12 май 2007 16:22


ми да, с карбуратор е... :да:


toddorov
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 20 апр 2006 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот toddorov » Съб 12 май 2007 17:28


Аз незнам карбуратор да има моторче за празни обороти


Потребителски аватар
richard
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 02 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот richard » Съб 12 май 2007 18:04


ми да, колегата flameman5 не чете проблема какъв ми е - смукача!!!
той навсякъде тва пише, 'щото имаше проблеми с МПХ, ама при мен е съвсем различно.
хайде някой ако знае нещо за тоя смукач, за биметалната пластинка и кво може да се направи - да сподели :idea:


toddorov
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 20 апр 2006 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот toddorov » Съб 12 май 2007 20:00


Развий трите винта които стягат скобата на смукача там където влизат маркучите за подгряването.Вътре е биметалната пружината виж дали не е счупена.А както ти казах преди това като натиснеш газта докрай и я пуснеш ако не затвори клапата на смукача значи пружината е счупена.


Потребителски аватар
richard
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 02 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот richard » Съб 12 май 2007 21:01


мерси колега !


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Чет 17 май 2007 21:11


Има ли развитие, че аз съм със същия звяр и със същия проблем :D
Това с педала преди завъртане на студено не съм го правил.
Причината е че веднъж го направих на загрят двигател и така я задавих че и аз почнах да кашлям.
Утре сутрин ще го пробвам.
Иначе и аз така - като запали я държа малко на обороти и тогава тръгвам. Като загрее - Фитипалди - никви грижи :lol:
Да живее карбуратора !!! :drunk


Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zwjar_na_putq » Съб 19 май 2007 11:44


ако дадете някакви данни за мотора мога да помогна. кажи буквите на мотора.


Потребителски аватар
richard
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 02 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот richard » Съб 19 май 2007 12:03


ми както виждаш, колега моторите и на двама ни са еднакви - буквите са HZ
какви идеи имаш?


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Съб 19 май 2007 12:43


Имах същият проблем преди на ауди 80, оказа се една мембрана на вакуума на смукача (kарбураторът беше "Кейхин"). Нова струваше 200 лв, а аз намерих само вакуума на морга за 10 лв. Беше се скъсала.

Последна промяна от The Red Guy на Съб 19 май 2007 13:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zwjar_na_putq » Съб 19 май 2007 13:10


аз имам голф 1.3. карбуратора 2е3. проблема е в една мембрана/ вакуум възд. клапа/. ако имате същия карбуратор оригинална струва 80 лв. и си решаваш проблема със смукача. има и китайски но аз не бих си взел. те са към 20. не пиша с главни букви, че ме мързи. радвам се ако съм ти помогнал



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта