ssliga написа:Шофиорче написа:Искам да ви попитам Вас шофьори
Нека всеки да си даде мнението
На колко оборота трябва да префключвам скоростите за да имам максимално бързо ускорение при дръпки
Чакам мненията Ви
Всичко е в опита. Обикновено се превключва малко преди да ти изключи системата "ако си инжекция" по време на превключване се припомpва със съединителя за да няма пад на оборотите. Припомпването става за 1/5 sec.

и всичко това в дветв крайни положения на съединителя, в начална фаза на зацепване и при зацепен. Потегляш на 1/2 от максималните ти обороти които може да развиеш. Всичко се прави със сухи тренировки от 1до4. след скапване на 1 ДВГ и 1-2 съединителя се получава. с времето и постянство и пари за ремонти идват резултатите. УСПЕХ

Много добро универсално напътстване

Основно - има техники, за които можеш да прочетеш в Google ако разбираш добре английски

Примерно една от тях е (която е вредна за съединителя ти ... всичко свързано с драг е вредно за колата ти) при старта да дръпнеш ръчна и да държиш на полусъединител - колата да се е напънала на сипрачката - 0.4 секудни преди старта можеш да пуснеш ръчната - гаранция за по-бърз старт. С моята кола това обаче трябва да се прави на много ниски обороти, защото се получава прекомерно въртене на гумите, което ти трупа загубени секундички

Успех в начинанието да си изтормозиш колата
П.С. Ако колата ти е немощна - под 100 коня или имаш дълги скорости можеш да "ритнеш" съединителя по време на 3та предавка (дори и на 2ра ако усетиш, че бавно набира

Също си изпусни 1/4 от налягането на задвижадщите гуми.