

bomber написа:На какво се дължи и има ли повод за притеснение.Въздушния филтър е и той малко омаслен![]()
zfa159 написа:Незнам дали и тук съществува ама на повечето коли има така наречения капкоуловител веднага след началото на маркуча - представлява метална мрежа като за търкане на чинии сравнително ситничка.Ролята му е ако попадне капка масло в маркуча да не стига до възд филтър и т.н. а да се улови от въпросния и след като изгасиш двигателя ако количеството капки е достатъчно да се образува локвичка,която да си изтече обратно в двигателя.При наличието на капкоуловител двигателя трябва почти да няма компресия за да хвърля масло чак до въздушния филтър.Ако го няма тогава може да се сметне и за нормално понеже картерни газове се получават дори само от движението на елементите в двигателя и малко или много тези газове овличат със съебе си и капки масло нагоре и ги изкарват към филтъра.Купи си една мрежичка за търкане на съдове и я набутай в маркуча (да не е най-дребната ама да не е и едра).Тогава няма да го има проблема.Нямам снимка на въпросното за да ти покажа как трябва да изглежда.
Успех!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта