Лампа за осветяване на задния номер - Решение

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Лампа за осветяване на задния номер - Решение

Мнениеот kbot » Вто 15 май 2007 21:42


На прегледа ми констатираха несветеща лампа за осветяване на задния номер. Пробвах да я сваля ама без сваляне на номера ще трябва да приложа насилие. Преди да строша нещо, да питам:
- Това цялото ли е лампата, или има вътре нормална крушка?
- Разглобява ли се?
- Продава ли се цялото?
- Има ли ляво и дясно?

Последна промяна от kbot на Съб 26 май 2007 18:41, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 15 май 2007 21:43


нормална крушка има вътре-това обезсмисля останалите ти въпроси... :lol:
сваля се гадно-не напиняй а разхвърляй! :wink:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 15 май 2007 21:50


За да свалиш плафончето трябва да свалиш декоративната лаисна с номера а тя е хваната с поп-нита с номера на КАТ към ламарината, та трябва нов нит от КАТ. Поради тази причина и аз карам 3-та год. без осветление на задния номер :wink:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 15 май 2007 23:25


Аз съм с комби и незнам дали е от значение ама при мен всяко осветително тяло така да го нарека в хванато с по две болтчета към задната врата.Развия ли ги с доста въртене и играчка и развиване и на ботл-а дето крепи задната пластмаса и леко извъртане успявам да изкарам въпросните тела.Вътре си а фасонка и крушка.При мен бяха прилично ръждясали а и крушките се бяха разпаднали....състоянието на уплътнителни гумички отгоре не мисля въобще да го коментирам.
Но поне за комбито се оказа че не е проблемно да се измъкнат (ама все пак внимателно разбира се и нежно с натискането и огъването на пластмасите че не си знаят годините и слънцето ;) )
Успех!


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Лампа за осветяване на задния номер

Мнениеот Lisho » Сря 16 май 2007 7:11


kbot написа:На прегледа ми констатираха несветеща лампа за осветяване на задния номер. Пробвах да я сваля ама без сваляне на номера ще трябва да приложа насилие. Преди да строша нещо, да питам:
- Това цялото ли е лампата, или има вътре нормална крушка?
- Разглобява ли се?
- Продава ли се цялото?
- Има ли ляво и дясно?


Ако става въпрос за B3 комби осветлението на задният номер може да се смени и без да се смъква номера.Въпрос на завъртане (комбинации) с предпазниата капачка (прозрачното плафонче) на крушката.Иначе проблема може да се окаже окислени контактни повърхности и оттам не добър контакт с крушката. Ако разглабаш смени си и уплътнението (гарнитурката) на плафончето, 100% е прегоряло от времето и вече не служи по предназначение, a пропуска влага, прах вътре при крушката.За уплътнение може да използваш самозалепеща се микропореста гума трябва обаче да е широка поне колкото е плафончето иначе си губи ефекта.
Успех


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Сря 16 май 2007 8:58


Благодаря за отговорите. Седан е ама явно е също като на комбито. Уплътнението си е здраво а винтчетата са като току-що излезли от магазина :lol:
Почити е сигурно че с малко напиняне ще излезе.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 16 май 2007 9:03


Напъването с рапидна отверка(т-образна) :idea: иначе мъка и се развалят винтовете.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 16 май 2007 9:57


kbot написа:Благодаря за отговорите. Седан е ама явно е също като на комбито. Уплътнението си е здраво а винтчетата са като току-що излезли от магазина :lol:
Почити е сигурно че с малко напиняне ще излезе.
    Внимавай с напъването при мене не искаха да излязат плафончетата иначе винтчетата лесно ги развих но дотам :?


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 16 май 2007 10:12


И аз да потвърдя - на комби Б3 се свалят плафоните без да се развива нищо друго, просто трябва да се повърти леко и да се мисли малко.

Иначе за "нита" на КАТ - отвътре може леко да го разпробиеш, а после пак да го занитиш (разплескаш), но така че да хваща вече само пластмасата. :-) След това може да сваляш всичко когато ти е кеф.

Щото иначе ако ти се появи ръжда под пластмасата някъде не можеш я оправи зарад дебилните фуражки. :-)


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 16 май 2007 20:52


Нита се сваля лесно . Отзад се хваща с клещи без да се наранява и се развърта внимателно наляво надясно.По този начин се разхлабва в отвора и се издърпва назад. Клещите да нямат зъбци за да не оставят отпечатъци. После като се постави се подпира от вътрешната страна и отвън през дървено трупче или мека материал / алуминий /се чуква за да се задържи / не много силно и много пъти з да може ппак да се вади/.
На Голфа е така - не може да се смени крушка за номера без да се махне пластмасовата рамка на номера.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12136
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 17 май 2007 19:58


На моят пасатко се мъчих и успях да я извадя отвън през номера без да го разнитвам и не успях да го изкривя, но след като я свалих дръпнах кабелчето отвътрешната страна и установих, че с него излиза цялата фасунга барабар с крушката и цялото упражнение с тънки пръсти и пинцети излезе напразно. :lol:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 18 май 2007 10:50


Фасонката е защипана за прозрачното плафонче с по две защипки от двете страни. Ако се е извадила лесно отвътре, значи най-вероятно защипките са счупени вече. :-)


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12136
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 18 май 2007 11:23


Ами щипките си бяха здрави, но се бяха разхлабили докато правих гимнастиката с ваденето отвън през номера.Да хваща колегата и да си ги извади фасунгите отвътре и да се смени лесно лампите. :lol:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 18 май 2007 13:56


Абе не знам дали е по-лесно отвътре - все пак трябва облицовката на вратата да се сваля (за комби имам предвид).


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Съб 19 май 2007 9:17


К.Одаджийски написа: ... Да хваща колегата и да си ги извади фасунгите отвътре и да се смени лесно лампите.

Благодаря :!: Не бях пробвал защото мислех че няма да минат. При мене няма тапицерия там :lol:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта