На прегледа ми констатираха несветеща лампа за осветяване на задния номер. Пробвах да я сваля ама без сваляне на номера ще трябва да приложа насилие. Преди да строша нещо, да питам:
- Това цялото ли е лампата, или има вътре нормална крушка?
- Разглобява ли се?
- Продава ли се цялото?
- Има ли ляво и дясно?
Лампа за осветяване на задния номер - Решение
- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
Лампа за осветяване на задния номер - Решение
Последна промяна от kbot на Съб 26 май 2007 18:41, променено общо 1 път.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз съм с комби и незнам дали е от значение ама при мен всяко осветително тяло така да го нарека в хванато с по две болтчета към задната врата.Развия ли ги с доста въртене и играчка и развиване и на ботл-а дето крепи задната пластмаса и леко извъртане успявам да изкарам въпросните тела.Вътре си а фасонка и крушка.При мен бяха прилично ръждясали а и крушките се бяха разпаднали....състоянието на уплътнителни гумички отгоре не мисля въобще да го коментирам.
Но поне за комбито се оказа че не е проблемно да се измъкнат (ама все пак внимателно разбира се и нежно с натискането и огъването на пластмасите че не си знаят годините и слънцето
)
Успех!
Но поне за комбито се оказа че не е проблемно да се измъкнат (ама все пак внимателно разбира се и нежно с натискането и огъването на пластмасите че не си знаят годините и слънцето

Успех!
Re: Лампа за осветяване на задния номер
kbot написа:На прегледа ми констатираха несветеща лампа за осветяване на задния номер. Пробвах да я сваля ама без сваляне на номера ще трябва да приложа насилие. Преди да строша нещо, да питам:
- Това цялото ли е лампата, или има вътре нормална крушка?
- Разглобява ли се?
- Продава ли се цялото?
- Има ли ляво и дясно?
Ако става въпрос за B3 комби осветлението на задният номер може да се смени и без да се смъква номера.Въпрос на завъртане (комбинации) с предпазниата капачка (прозрачното плафонче) на крушката.Иначе проблема може да се окаже окислени контактни повърхности и оттам не добър контакт с крушката. Ако разглабаш смени си и уплътнението (гарнитурката) на плафончето, 100% е прегоряло от времето и вече не служи по предназначение, a пропуска влага, прах вътре при крушката.За уплътнение може да използваш самозалепеща се микропореста гума трябва обаче да е широка поне колкото е плафончето иначе си губи ефекта.
Успех
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
kbot написа:Благодаря за отговорите. Седан е ама явно е също като на комбито. Уплътнението си е здраво а винтчетата са като току-що излезли от магазина![]()
Почити е сигурно че с малко напиняне ще излезе.
- Внимавай с напъването при мене не искаха да излязат плафончетата иначе винтчетата лесно ги развих но дотам

-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
И аз да потвърдя - на комби Б3 се свалят плафоните без да се развива нищо друго, просто трябва да се повърти леко и да се мисли малко.
Иначе за "нита" на КАТ - отвътре може леко да го разпробиеш, а после пак да го занитиш (разплескаш), но така че да хваща вече само пластмасата.
След това може да сваляш всичко когато ти е кеф.
Щото иначе ако ти се появи ръжда под пластмасата някъде не можеш я оправи зарад дебилните фуражки.
Иначе за "нита" на КАТ - отвътре може леко да го разпробиеш, а после пак да го занитиш (разплескаш), но така че да хваща вече само пластмасата.

Щото иначе ако ти се появи ръжда под пластмасата някъде не можеш я оправи зарад дебилните фуражки.

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Нита се сваля лесно . Отзад се хваща с клещи без да се наранява и се развърта внимателно наляво надясно.По този начин се разхлабва в отвора и се издърпва назад. Клещите да нямат зъбци за да не оставят отпечатъци. После като се постави се подпира от вътрешната страна и отвън през дървено трупче или мека материал / алуминий /се чуква за да се задържи / не много силно и много пъти з да може ппак да се вади/.
На Голфа е така - не може да се смени крушка за номера без да се махне пластмасовата рамка на номера.
На Голфа е така - не може да се смени крушка за номера без да се махне пластмасовата рамка на номера.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта