Голфа не включва задна и понякога ги бърка с първа

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот biostrong » Чет 26 апр 2007 20:10


ми "ябълка на скоростния лост" втулки на скоростите и кутията на ябълката ако има некав проблем с нея ама ме съмнява




Потребителски аватар
malolitrajkata
Мнения: 594
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: .

Мнениеот malolitrajkata » Чет 26 апр 2007 21:22


biostrong написа:ми "ябълка на скоростния лост" втулки на скоростите и кутията на ябълката ако има некав проблем с нея ама ме съмнява


мерси за разяснението ,демек само ябълка да потарся и втулки
направо ще попитам за комплект които един колага беше споменал.


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот biostrong » Чет 26 апр 2007 22:11


да бе комплект втулки е 10лв час работа и болящи пръсти заради 2те втулки които са отзад при другата ябълка при скоростната кутия :)


TOKAMAK_SS
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 28 апр 2007 7:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот TOKAMAK_SS » Съб 28 апр 2007 9:10


Колеги има само един малък проблем. За да се получи ефект трябва да се смени ВСИЧКО. Пластмасите на скоростния лост, включително и пластмасовия ограничител вляво ако е износен. Гумения уплътнител около основната щанга (поради това че не можах да намеря аз ползвах маркуч със съотвестваща дебелинна като временно решение) ако има луфт повече от 5 мм., и пластмасовите щипки на малките щанги на самата скоростна кутия. Ако са износени. Най-сигурния начин е всичко на куп. Иначе всяко малко луфтче разбива новото по бързо или ефекта се губи. След подмяната на ябълката на скоростния лост аз поне се наложи да сменям този път всичко точно след 3 месеца.


MixMike
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 14 юни 2006 10:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MixMike » Сря 02 май 2007 8:07


при мен проблема се оказа по-друг, но ще пиша повече като го оправим.
Нито е съединител, нито скоростна кутия, нито "ябълка"... :lol:

Интересното беше вчера като го карах на Никси и "загубих" първа и втора по пътя :shock ...на светофарите беше цирк :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bob.Baev » Съб 12 май 2007 16:35


MixMike написа:при мен проблема се оказа по-друг, но ще пиша повече като го оправим.
Нито е съединител, нито скоростна кутия, нито "ябълка"... :lol:

Интересното беше вчера като го карах на Никси и "загубих" първа и втора по пътя :shock ...на светофарите беше цирк :lol: :lol: :lol:


айде пиши какъв беше проблема, че и аз съм в кюпа... :( нямам задна...


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Съб 12 май 2007 20:07


Ще използвам темата на колегата /моля за извинение/ - и при мен затруднено влиза задна скорост - понякога правя повече от 3-4 неуспешни опита - отпускам съединителя, пак пробвам, включвам на 1-ва и после пак опитвам, докато най-накрая включи. Други проблеми по скоростите няма /слава Богу :) /. С търсачката не успях да си помогна. Какво може да се е прецакало, продава ли се отделно и лесно ли се сменя?

П.П. Това е копие на моя въпрос в друга тема, там нещо замря работата, дано с Никси да измислите нещо - пишете!


Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bob.Baev » Сря 16 май 2007 10:15


колеги, при мен проблема се оказа елементарен и елементарно отстраним.

съжалявам, че няма да използвам точни термини, ама съм си лаик малко.
от купето към двигателния отсек излиза един метален прът. в края му има един гумен тампон, към който се захваща друг метален прът който отива към самите скорости. е те тоя тампон се беше просто разпаднал при мен и от това яко мешаше скоростите и направо си бех изгубил първа, втора и задна. вкарам задна - все едно съм на първа... вкарам първа - то влиза трета... смех! преди съвсем да се скапа изключително трудно влизаше първа, втора...
смяната е елементарна, единствено се подразних, че по магазините не се продава само тампона, а комплект с една метална джиджавка на която се слага. може обаче да се пригоди/побългари, както и направихме.
в момента мога да кажа, че откакто имам колата по-лесно никога не съм сменял скоростите! кеф!


Потребителски аватар
vointex
Мнения: 163
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 23:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот vointex » Сря 16 май 2007 10:23


И аз да споделя моя проблем! При мен от известно време ми прави фасони лоста като включвам на 4-та. Все едно нещо ми запречва пътя на лоста и не може да влезе на 4-та, но не го прави винаги. След два - три опита(нормални опити не да ръгам лоста като луд с все сила, а просто го връщам леко напред и пак пробвам да включа) предавката си влиза и няма проблем докато не му дойде на акъла пак да се сърди. Е тва от кво може да е? :dontknow:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], TheEx0rcist и 61 госта