Интерсува ме как се сменя термостата на голф 2? На място дига по-висока температура, работи в по-високи темп. стойности, зимата няма парно... Има ли някакви тънкости? Кажете как става?
Искам да питам и друго - защо педала на съединителя се втвърдява? Седи твърд... След като се регулира е мек, но след 5 натискания пак се втвърдява.
П.С. Колата е Голф 2 1,8 МИ
Смяна на термостат -Г2...
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Смяна на термостат -Г2...
butaloto. написа:
Искам да питам и друго - защо педала на съединителя се втвърдява? Седи твърд... След като се регулира е мек, но след 5 натискания пак се втвърдява.
П.С. Колата е Голф 2 1,8 МИ
В какво положение е конзолата на тласкача(тази дето се мести като натискаш педала на съединителя) ако е много долу (крайно положение) Нов съединител

п.с.при чистонов съединител(комплект) въпросната конзола се вдига от самосебеси до средата на с.к. съответно при износен пада в долно положение

-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- Commander_Keen
- Мнения: 519
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: RH 88 Auto
- Местоположение: София
- Контакти:
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Commander_Keen написа:Радиаторчето на парното няма смисъл да се сменя....а съединителя земи го смени щом се втвърдява
Да те подплаша алкоприятел ама много ми смърди на моя проблем!
Ако е термостат парното ще работи ако температурата е висока....(затворен термостат отворен само малкия кръг ....парното грее като калорифер,заседнал отворен тармостат нямаш парно,ама не достигаш работна температура на двигателя защото и двата кръга са отворени)
За мен има запушени:
1.Радиаторче на парното!
2.Радиатор на охладителнатга система!
Вероятна причина.....оле майко!!!!Добавка на присадка против течове в охладителната система.
Лечение:
Първи опит: Без какъвто и да е демонтаж промивка с пароструйка през отворите на двата радиатора(парното и големия)-тестване
Ако няма ефект-добавка а течност за промивка на охладителната система(на Лике -Моли)
Втори опит след промивката...
Накрая ......ох божееее..... сменяш и двата радиатора

Охкам ......защото благодарение на бившите собственици(италианици)аз минах по този път(само без добавката на Лике -Моли защото тогава я нямаше)Успех!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Лека корекция - по радиатора на охладителната система има един куп гумички отстрани при двата ръкава (при нас са пластмасови и капсоловани за самия рядиатор).Само като подушат пароструйката и замиават и после радиатора е лейка особено пък ако го измият и отвътре.Вероятно при теб не се е получило ама в 90% от случаите се получава.
Та по принцип незнам дали колата не иска обезвъздушаване като за начало.Опипай маркучите да видиш кой грее и кога и защо.
Като цяло системата е такава :
както ти е горе големия маркуч за към радиатора той излиза от един тройник пластмасов.Отстрани на него влиза един друг който заминава надолу към помпата.
Като запалиш трябва да почне да се грее този дето е от тройника с датчиците долу до помпата.При помпата отива и един от радиатора - той трябва да си седи студен до достигане на работна темепратура и тогава да се стопли.По повод парното те са само два и ако циркулира вода през радиатора трябва да са топли и двата.Ако и двата са топли а няма парно може да и клапа.
По повод обезвъздушаването - при мен не искаше да се получи заради запушване в маркуча за към разширителния съд и този дето се връща оттам (поне на Пасат с такъв двигател така са го реализирали и предполагам и при теб е по същия начин).
Успех!
Та по принцип незнам дали колата не иска обезвъздушаване като за начало.Опипай маркучите да видиш кой грее и кога и защо.
Като цяло системата е такава :
както ти е горе големия маркуч за към радиатора той излиза от един тройник пластмасов.Отстрани на него влиза един друг който заминава надолу към помпата.
Като запалиш трябва да почне да се грее този дето е от тройника с датчиците долу до помпата.При помпата отива и един от радиатора - той трябва да си седи студен до достигане на работна темепратура и тогава да се стопли.По повод парното те са само два и ако циркулира вода през радиатора трябва да са топли и двата.Ако и двата са топли а няма парно може да и клапа.
По повод обезвъздушаването - при мен не искаше да се получи заради запушване в маркуча за към разширителния съд и този дето се връща оттам (поне на Пасат с такъв двигател така са го реализирали и предполагам и при теб е по същия начин).
Успех!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
zfa159 написа:Лека корекция - по радиатора на охладителната система има един куп гумички отстрани при двата ръкава (при нас са пластмасови и капсоловани за самия рядиатор).Само като подушат пароструйката и замиават и после радиатора е лейка особено пък ако го измият и отвътре.Вероятно при теб не се е получило ама в 90% от случаите се получава.
Та по принцип незнам дали колата не иска обезвъздушаване като за начало.Опипай маркучите да видиш кой грее и кога и защо.
Като цяло системата е такава :
както ти е горе големия маркуч за към радиатора той излиза от един тройник пластмасов.Отстрани на него влиза един друг който заминава надолу към помпата.
Като запалиш трябва да почне да се грее този дето е от тройника с датчиците долу до помпата.При помпата отива и един от радиатора - той трябва да си седи студен до достигане на работна темепратура и тогава да се стопли.По повод парното те са само два и ако циркулира вода през радиатора трябва да са топли и двата.Ако и двата са топли а няма парно може да и клапа.
По повод обезвъздушаването - при мен не искаше да се получи заради запушване в маркуча за към разширителния съд и този дето се връща оттам (поне на Пасат с такъв двигател така са го реализирали и предполагам и при теб е по същия начин).
Успех!
Същото е и при мене и затова големият радиатор протече и купих нов.(нали написах,че ядох тая попара-иначе не бих си позволил да давам кухо мнение)....а ФВ не се обезвъдушава .....системата сама се обезвъздушава ако няма някъде дефект....ама аз пак казвам не е термостата проблемът ....много мирише на запушване и на двата радиатора....
Колега пиши какво стана бе....да трупаме опит!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта