Смяна на термостат -Г2...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
butaloto.
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 20 мар 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Смяна на термостат -Г2...

Мнениеот butaloto. » Пон 14 май 2007 20:06


Интерсува ме как се сменя термостата на голф 2? На място дига по-висока температура, работи в по-високи темп. стойности, зимата няма парно... Има ли някакви тънкости? Кажете как става?
Искам да питам и друго - защо педала на съединителя се втвърдява? Седи твърд... След като се регулира е мек, но след 5 натискания пак се втвърдява.
П.С. Колата е Голф 2 1,8 МИ




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Смяна на термостат -Г2...

Мнениеот znainainai » Пон 14 май 2007 20:45


butaloto. написа:
Искам да питам и друго - защо педала на съединителя се втвърдява? Седи твърд... След като се регулира е мек, но след 5 натискания пак се втвърдява.
П.С. Колата е Голф 2 1,8 МИ

В какво положение е конзолата на тласкача(тази дето се мести като натискаш педала на съединителя) ако е много долу (крайно положение) Нов съединител :!:
п.с.при чистонов съединител(комплект) въпросната конзола се вдига от самосебеси до средата на с.к. съответно при износен пада в долно положение :roll:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пон 14 май 2007 21:34


под водната помпа има един черен пластмасов щуцер на която мъркуча отива отдолу на радиатора - държи се на две болчета , който отвиваш с гедоре 10мм и сменяш после по обратния ред сглабяш


Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Пон 14 май 2007 21:43


а от мене мъничко за парното! смени си радиаторчето на парното и зимата ще ти е топло в колата. само 25 лева е колега и половин ден разглоб/сглоб. после кеф! успех и с термостата / смяната е лесна, както вече писа колегата, да ме извини че го повтарям. /


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 15 май 2007 4:50


Колега,ако не ти губи охладителна течност не виждам защо трябва да сменяваш радиаторчето на парното :roll: :roll: а и читаво радиаторче(не китайско)е към 50лв.Сменявай термостата,музиката на max и :drive
Поне смяната му е лесна.Ако обаче имаш хидравлика нещата малко се усложняват.


Потребителски аватар
Commander_Keen
Мнения: 519
Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
Автомобил: Golf 2
Двигател: RH 88 Auto
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Commander_Keen » Вто 15 май 2007 11:41


Радиаторчето на парното няма смисъл да се сменя....а съединителя земи го смени щом се втвърдява :)


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 15 май 2007 14:16


Commander_Keen написа:Радиаторчето на парното няма смисъл да се сменя....а съединителя земи го смени щом се втвърдява :)

Да те подплаша алкоприятел ама много ми смърди на моя проблем!
Ако е термостат парното ще работи ако температурата е висока....(затворен термостат отворен само малкия кръг ....парното грее като калорифер,заседнал отворен тармостат нямаш парно,ама не достигаш работна температура на двигателя защото и двата кръга са отворени)
За мен има запушени:
1.Радиаторче на парното!
2.Радиатор на охладителнатга система!
Вероятна причина.....оле майко!!!!Добавка на присадка против течове в охладителната система.
Лечение:
Първи опит: Без какъвто и да е демонтаж промивка с пароструйка през отворите на двата радиатора(парното и големия)-тестване
Ако няма ефект-добавка а течност за промивка на охладителната система(на Лике -Моли)
Втори опит след промивката...
Накрая ......ох божееее..... сменяш и двата радиатора
:x
Охкам ......защото благодарение на бившите собственици(италианици)аз минах по този път(само без добавката на Лике -Моли защото тогава я нямаше)Успех!


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Вто 15 май 2007 23:46




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 16 май 2007 0:22


Лека корекция - по радиатора на охладителната система има един куп гумички отстрани при двата ръкава (при нас са пластмасови и капсоловани за самия рядиатор).Само като подушат пароструйката и замиават и после радиатора е лейка особено пък ако го измият и отвътре.Вероятно при теб не се е получило ама в 90% от случаите се получава.
Та по принцип незнам дали колата не иска обезвъздушаване като за начало.Опипай маркучите да видиш кой грее и кога и защо.
Като цяло системата е такава :
както ти е горе големия маркуч за към радиатора той излиза от един тройник пластмасов.Отстрани на него влиза един друг който заминава надолу към помпата.
Като запалиш трябва да почне да се грее този дето е от тройника с датчиците долу до помпата.При помпата отива и един от радиатора - той трябва да си седи студен до достигане на работна темепратура и тогава да се стопли.По повод парното те са само два и ако циркулира вода през радиатора трябва да са топли и двата.Ако и двата са топли а няма парно може да и клапа.
По повод обезвъздушаването - при мен не искаше да се получи заради запушване в маркуча за към разширителния съд и този дето се връща оттам (поне на Пасат с такъв двигател така са го реализирали и предполагам и при теб е по същия начин).
Успех!


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 16 май 2007 9:38


zfa159 написа:Лека корекция - по радиатора на охладителната система има един куп гумички отстрани при двата ръкава (при нас са пластмасови и капсоловани за самия рядиатор).Само като подушат пароструйката и замиават и после радиатора е лейка особено пък ако го измият и отвътре.Вероятно при теб не се е получило ама в 90% от случаите се получава.
Та по принцип незнам дали колата не иска обезвъздушаване като за начало.Опипай маркучите да видиш кой грее и кога и защо.
Като цяло системата е такава :
както ти е горе големия маркуч за към радиатора той излиза от един тройник пластмасов.Отстрани на него влиза един друг който заминава надолу към помпата.
Като запалиш трябва да почне да се грее този дето е от тройника с датчиците долу до помпата.При помпата отива и един от радиатора - той трябва да си седи студен до достигане на работна темепратура и тогава да се стопли.По повод парното те са само два и ако циркулира вода през радиатора трябва да са топли и двата.Ако и двата са топли а няма парно може да и клапа.
По повод обезвъздушаването - при мен не искаше да се получи заради запушване в маркуча за към разширителния съд и този дето се връща оттам (поне на Пасат с такъв двигател така са го реализирали и предполагам и при теб е по същия начин).
Успех!

Същото е и при мене и затова големият радиатор протече и купих нов.(нали написах,че ядох тая попара-иначе не бих си позволил да давам кухо мнение)....а ФВ не се обезвъдушава .....системата сама се обезвъздушава ако няма някъде дефект....ама аз пак казвам не е термостата проблемът ....много мирише на запушване и на двата радиатора....
Колега пиши какво стана бе....да трупаме опит!!!


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Сря 16 май 2007 11:14


И аз го ядох този с липсващото парно. Но при мен се оказа метлният (от 2-та) клапан преди топлообменника вътре в двигателния отсек. Разпробих го и стана като ново :)


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 16 май 2007 11:45


Scarchu написа:И аз го ядох този с липсващото парно. Но при мен се оказа метлният (от 2-та) клапан преди топлообменника вътре в двигателния отсек. Разпробих го и стана като ново :)

Да ама колата на колегата освен парното което липсва
и загрява...сиреч и с двата "топлообменника" нещо става.......


STOYO
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 23:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот STOYO » Чет 17 май 2007 4:36


и при мен се случи същия проблем и се оказа запу6ена тръба на казанчето системата без вода а казанчето пълно. провери си системата за запушвания



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта