Масла и добавки за ск.кутия?Препоръки?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Вто 15 май 2007 15:05


Мойта побира около 1.8л така,че даже и остава малко :wink: Ако колата ти е от аватара и тя ще побере толкова :wink:
А и не пести от масло-един път се сменя и повече не се пипа да не стане евтиното да излезе мнооого скъпо :wink: Просто съвет




Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Вто 15 май 2007 15:05


golfarata написа:ми сложи си 80-90 нормално и някъде "кафемелачката" в скоростите ще я пуснеш. незнайно къде. чупих скорости при 50км/ч по равен и гладък път. моят съвет е направи си 1 ревизия на скорости ако искаш да "караш". ако не карай докато не "изплющят". после ремонт или нови. / да ме извините че повтарям Вашите мнения ама? /
то точно така няма да направя....сега на 30 отивам на моренце за 2 дни с колата....реших да го оставя да си трака и след като се върна ще мислим дали да я правим или сменяме...но идеята ми е сега някво масло по-евтино и някоя добавка пак да не бърка много в джоба..идеята е да искара поне до края или в най-лошия случай до средата на другия месец :roll:


Потребителски аватар
Anelia
Мнения: 360
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 18:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Anelia » Вто 15 май 2007 18:09


На моя Голф му смених кутията с 5-степенна (250 лв. от моргата) и събра 3 литра масло.


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Вто 15 май 2007 20:40


:arrow:


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Вто 15 май 2007 21:56


:arrow:


Потребителски аватар
WASP
Мнения: 120
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 2:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот WASP » Вто 15 май 2007 23:03


jaba7a написа:
golfarata написа:ми сложи си 80-90 нормално и някъде "кафемелачката" в скоростите ще я пуснеш. незнайно къде. чупих скорости при 50км/ч по равен и гладък път. моят съвет е направи си 1 ревизия на скорости ако искаш да "караш". ако не карай докато не "изплющят". после ремонт или нови. / да ме извините че повтарям Вашите мнения ама? /
то точно така няма да направя....сега на 30 отивам на моренце за 2 дни с колата....реших да го оставя да си трака и след като се върна ще мислим дали да я правим или сменяме...но идеята ми е сега някво масло по-евтино и някоя добавка пак да не бърка много в джоба..идеята е да искара поне до края или в най-лошия случай до средата на другия месец :roll:

Пич, ти не знаеш какво искаш!
Колегите ти написаха сума постове и ти казаха какво да правиш!
Ако искаш да сменяш масло, сменяш с хубаво, какви са тези тънки сметки!
Ако правиш, правиш основно или сменяш кутията с друга!
Не мога да разбера къде ти е дилемата? Малко ми прилича, хем сърби,хем боли, хем мама не дава!(това в рамките на майтапа) :D
Хайде със здраве!!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 15 май 2007 23:54


Е ясно е какъв е проблема на колегата - не иска да инвестира като незнае какво всъщност ще стане (и да вземе нова не се знае каква е а старат ако я ремонтира не се знае какво ще излезе).Та работата е такава - както се изказах и миналия път в мнението си може да си трака и още 100 000км - това никой не може да каже.
Отделно трака ли един смятай че всичко е заминало (един ще е посинял ама няма да трака,друг може и една съчма да няма останала...никой не знае докато не погледне отблизо вътре :) ).Също така си потърси кутия като твоята (дотогава не си разглобвай колата) и то на място където ще ти дадат и някаква гаранция все пак.Слагаш,сменяш маслото и караш с кеф.Иначе за 2000-3000км не вярвам да създаде проблем (имам познати дето са карали доста км даже с потрошен лагер ама после кутията е за кофата).
По повод частите - досеаг съм правил две кутии и едната стана за чудо и приказ ама сменях само една втулка за задна скорост (
на Застава) а другата работи като хората точно 3 месеца и синхронизаторите занимаха (явно некачествени) а беше с хубаво масло Agip 85W140 (на джип Аро беше втората).След това разглобихме пак и смяна на синхронизаторите ама не с нови а с 2-ра употреба от Дачия (оказаха се същите) - приказка :) .Така че баща ти е прав че новото не е ясмо дали не е по-зле от старото дето си го имаш вече така или иначе.
По повод изхъркването при включване на задна или 1-ва пропускате нещо друго - скоростите имат инерция при въртенето на първичния вал.Това ви касае защото :
до момента натискане на съединителя първичния вал в скоростите се върти.Натискаш съединителя и вала започва да се забавя ама има инерция (при по-хубаво масло по-голяма рабзира се заради по-малкото триене).След което има два варианта :
-понеже сте бързи смели сръчни биете задна а вала още се върти от инерцията - ефекта е Храаас и задна влиза (на прави зъби е и няма синхронизатор и влиза болезнено и звучно).
-ако натиснете съединителя и изчакате малко (2-3 секунди или 4-5 най-много) задна влиза само с едно Цък и нищо друго.
Същото важи и за 1-ва понеже на повечето коли на годинки синхронизатора на 1-ва отдавна е сдал багажа.
Аз опитах с тази схемичка на Пасат-а и направо се родих.Действам така - спрял съм в покой и разбира се колата е на неотрално.Преди да дойде моя ред да тръгвам натискам съединителя и докато тръгнат предните една две коли (около 3-4 секунди) си седя на съединител без да пипам лоста.После 1-ва си влиза отраз много елегантно и си тръгвам съвсем навреме.Много колеги ще изреват че си амортизирам повече съединителя ама той е консуматива в случая а не скоростите поне според мен :) .Със задна същата схема - натискам съединителя при напълно спряла кола и изчаквам 2-3-4 секунди и цак задна отраз и то много леко.И да опитате нищо не губите :)
Ако не ми вярвате за инерцията теста е много лесен - както колата раобти на място на неутрално без да натискате съединителя дайте газ 2-3 пъти до към 2000-2500 оборота (напълно достатъчно) и като е на 2000 да кажем натискате съединителя и биете веднага задна - е ефекта е просто музика за ухото :lol: При два пъти по-ниски обороти съвсем грубо погазвайки физиката да кажем че инерцията е два пъти по-малка т.е. се изчаква два пъти по-малко време ама все пак има инерция и не е лошо да се съобразяваме с нея ;)


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Сря 16 май 2007 8:05


WASP написа:....
ПИЧ!Мнения като твоето са напълно без никва полза!И не МАМА щото и "твоята майка също" ...........исипал съм се за боя за кви ли не лаинарии по тая кола!А ако тръгнем да я правим не се знае какъв ще е резултата!За това не ми се харчат много пари! :evil: Ти като ги имаш давай ги за квото си искаш..........аз си имам и други разходи!

zfa159 написа:....
Ето ти мнение за пример :bowdown човек които ме разбира==>МЕРСИ :D
П.С.Мисля че няма какво повече да се каже по темата......освен за добавките но може да се маха.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Сря 16 май 2007 8:13


АЦДелко 75/90 ПОЛУсинтетика, белгииско /уж.../ - евтино е, доволен съм /вече 10к км/, но мисля повече от 40-50к км да не го държа.

П.П. Имаме си тук 1 магазинче, прякора на шефа е "оригиналния" - частите и консумативите са на ниво, има почти всичко /или доставя бързо/, но на съответните цени... Там съм виждал оригинални бели туби по 1 л масло за скорости на ВАГ. Имаха минерално :?: :shock , полусинтетика и синтетика на цени от 16-17 до 50-60 лв./л...

Последна промяна от kokovanev на Сря 16 май 2007 8:37, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Сря 16 май 2007 8:21


kokovanev написа:АЦДелко 75/90 ПОЛУсинтетика, белгииско /уж.../ - евтино е, доволен съм /вече 10к км/, но мисля повече от 40-50к км да не го държа.
на мен ми трябва нещо такова....да изкарам с него до края на месеца (юни) поне......тогава ще се търси направо цяла кутия както ме посъветваха вече ......идеята е че сега се боядисва колата и няма кога да се сваля тая пуста кутия и да се сменям разни работи по нея....ТРябва ми Евтино масло но все пак да не е олио....и някаква добавка каквато и да е(хич не ги знам тия добавки кви са)това е...


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Сря 16 май 2007 8:30


Добавка - Редекс - имам няколко приятелчета, които са доволни, не беше скъпа... Не съм я пробвал лично.

П.П. А моята ск. кутия побира 3.1 л масло :cry: , затова /донякъде/ и се спрях на по-евтино масло, съответно - с по-чести смени...


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Сря 16 май 2007 10:55


:arrow:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 16 май 2007 12:06


Колега, темите не са за триене, ако съдържат решаване на даден проблем. Така че, вместо да пишеш в заглавието Решено, за триене, по добре напиши проблема, и след това решено. За да може някой със същия проблем след време да ползва темата за да го реши. Оправи си заглавието.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Сря 16 май 2007 12:09


Не ми се ще да бъда обвинен в "трупане" на мнения, но поне разкажи решението... А в темата имаше /макар и само няколко но :lol: / съдържателни изказвания /не претендирам, че са моите/, защо да се променя заглавието и да се трие?

П.П. Изпревариха ме... :)


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Сря 16 май 2007 13:12


ами за триене щото тука пак нападки.....ама добре...решението е:ще карам докато не се счупи и ще сменям....т.е.ще сменя маслото , ще сложа добавка и ше карам до другия месец така...след това смяна/тъпо решение но времето ме притиска а и нямам провизии(пари)след боядисването и т.н.А не че мама няма както някой каза :!:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта