Пасат B5 TDI tiptronic (май е турбината)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
kartel
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 10:54
Автомобил:
Двигател:

Пасат B5 TDI tiptronic (май е турбината)

Мнениеот kartel » Чет 17 май 2007 8:56


Здравейте,
вчера стана нещо много странно със колата (бях заредил предния ден на shell). Запалих колата и тръгнах. Обаче колата неможеше да върви. Просто няма сила. Не пуши изобщо отзад, оборотите си ги качва до края но много зор ( на празен ход без проблем).
Не е имало никакъв допълнителен шум от турбото преди. Двигателя си работи като часовник. Преди около месец съм я водил във VW Плевен. Нищо и нямаше на колата, всичко било ОК.

Обаче колата сега неке да набира. Ко да прая?

А дали може да е от скосростната кутия?

Последна промяна от kartel на Чет 17 май 2007 9:30, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 17 май 2007 8:59


kartel написа:... Ко да прая?...

На първо време дай малко повече инфо за модела на двигателя и годината, че B5 TDI са една камара.
А, и :welcome_to_group


kartel
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 10:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kartel » Чет 17 май 2007 9:20


Ами, колата е октомври 2000 г. Помпа дюза 116 к.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 17 май 2007 9:51


Като дадеш на неутрална и изфорсираш, как се държи двигателя?


kartel
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 10:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kartel » Чет 17 май 2007 10:11


Ами, мисля че както и преди се държеше. Нормално се изфорсирва двигателя. Давам газ до долу стига към 5 някъде там заковава и си ръмжи много готино.....и при тези обороти няма пушек отзад само дето вдига пепела....


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Чет 17 май 2007 10:51


Според мен е клапан Н75 или някое от неговите мъркучета се е спукало. Огледай хубаво вакумите а и трабите на към интеркулера...


kartel
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 10:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kartel » Чет 17 май 2007 11:16


Сега се сещам нещо друго...знам че при ниско ниво на маслото в скоростната съединителя не задейства. И сега като се сетя е имало един два пъти да съм леко под наклон назад (да се казчвам на бордюр) и аз давам газ обаче колата неще да тръгне....та после аре малко напред и по сле пак и се оправи....

Но на мен ми казаха че тези скоротни кутии не им се доливало, сменяло и т.н. маслото, един вид необслужваема...вярно ли е това?


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 17 май 2007 13:24


Ако е турбината-ще пуши доста според мен,а щом не може да дигне оборотите при натоварване прилича на управляващ клапан или дебитомер. Ако няма нищо видимо /откачено или спукано/ значи трябва да се закачиш на компа !


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 17 май 2007 14:43


я обясни сега:колата тръгва ли нормално напред назад или няма мощност :?:
мотора е AJM ili ATJ


kartel
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 10:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kartel » Чет 17 май 2007 17:12


Колата си тръгва нормално и напред и назад...но момента когато преди тръгваше с ряз сега го няма....
но като че ли по плавно и по слабо тръгва....
незнам в същност какъв е двигателя, как да разбера?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 18 май 2007 8:57


в багажника има една хартиена табелка-там пише
а защо не върви ще се разбере на диагностика;може да е от много неща


kartel
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 10:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kartel » Пет 18 май 2007 9:52


Колеги благодаря за мненията, ходих сега на диагностика и имаше грешка за границата на принудителното сгъстяване подмината надолу....Просто смениха някво много дребно маркуче за вакум некъде покрай клапана около турбото.....

Колата е 6 точки сега :)


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Пет 18 май 2007 10:46


dani_94 написа:Според мен е клапан Н75 или някое от неговите мъркучета се е спукало. Огледай хубаво вакумите а и трабите на към интеркулера...


kartel написа:Колеги благодаря за мненията, ходих сега на диагностика и имаше грешка за границата на принудителното сгъстяване подмината надолу....Просто смениха някво много дребно маркуче за вакум некъде покрай клапана около турбото.....

Колата е 6 точки сега :)


:BBQ :guinnes


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пет 18 май 2007 17:44


Stivi написа:Ако е турбината-ще пуши доста според мен,а щом не може да дигне оборотите при натоварване прилича на управляващ клапан или дебитомер.Ако няма нищо видимо /откачено или спукано/ значи трябва да се закачиш на компа !
:BBQ



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта