Възможни неизправности

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
minata
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 09 мар 2007 19:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Възможни неизправности

Мнениеот minata » Сря 16 май 2007 22:10


Колата ми загрява както върви VW Vento 1.8/75к.с./ като отворя капачката на разширителното казанче започва да изхвърля водата. От какво може да е.




Потребителски аватар
malolitrajkata
Мнения: 594
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот malolitrajkata » Сря 16 май 2007 22:31


колега вклучва ли перката?


kokovas
Мнения: 245
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Възможни неизправности

Мнениеот kokovas » Чет 17 май 2007 0:22


minata написа:Колата ми загрява както върви VW Vento 1.8/75к.с./ като отворя капачката на разширителното казанче започва да изхвърля водата. От какво може да е.

ами аз затова никога не отръвтам капачката на казанчето на загряла кола.....или ако се наложи,го правя много внимателно и бавно,като съшевременно си разя лицето и очите.....
проблем е ако перката не включва.....ако ти се включва,според мен няма от какво да се притесняваш.


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Re: Възможни неизправности

Мнениеот DAXC » Чет 17 май 2007 7:26


minata написа:Колата ми загрява както върви VW Vento 1.8/75к.с./ като отворя капачката на разширителното казанче започва да изхвърля водата. От какво може да е.

Охладителната система работи при налягане. Нормално е когато колата е работила, като развиеш капачката да ти изхвърля охладителна течност-избива налягането в охладителната система.
Внимавай някой път да не си опърлиш веждите. :D
Ако някой път колата ти вдигне повече от нормалните градуси, не я гаси. Спри колата, но я остави на включен двигател, докато сама не си смъкне градусите. И ако ще отваряш капачката на разшерителното казанче-само на суден и изгасен двигател.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 17 май 2007 7:42


При мен пасат-а изхвърляше прекомерно количество вода заради запушено маркуче - оказа се че това дето излиза от разширителния съд е запушено в единия си край.Заради това и колата вдигаше по-висока темпераура от време на време (около 100-105 градуса).


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Чет 17 май 2007 8:29


дано не е гарнитура на глава ......но погледни дали не ти надува системата ......виж маркучите твардилиса докато работи колата


minata
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 09 мар 2007 19:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Възможни неизправности

Мнениеот minata » Чет 17 май 2007 9:06


Да включва перката но до сега като се движи никога не е загрявала обикновенно като се движи пада температурата колкото и да е горещо на вън


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Възможни неизправности

Мнениеот joker » Чет 17 май 2007 10:13


minata написа:Да включва перката но до сега като се движи никога не е загрявала обикновенно като се движи пада температурата колкото и да е горещо на вън

1.Какво значи загрява???До къде на датчика на таблото ти стига стрелката
2.Сигурен ли си,че проблема не е в датчика на таблото?Имаш ли други симптоми на загряване(твърди маркучи)
3.Имаш ли газово???
4.има ли промяна в мощността и шума на двигателя????
5.Провери ли с пипане на приводящите маркучи към радиатора,кога ти отваря термостата?(при какво положение на датчика на таблото)
6.При какво положоние на датчика на температурата на таблото ти се включва перката...
дай малко информация по тези въпроси....... за улеснение .........
както виждаш никъде не пиша за градуси,защото датчика на таблото е само ориентировъчен и градуси по него не се определят точно...
При мен при включване на фаровете датчика затемпературата се измества с около 1 мм вдясно(имитира по-висока температура,а не е така)....


Потребителски аватар
tanokaridi
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 26 юни 2006 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tanokaridi » Чет 17 май 2007 11:29


zfa159 написа:При мен пасат-а изхвърляше прекомерно количество вода заради запушено маркуче - оказа се че това дето излиза от разширителния съд е запушено в единия си край.Заради това и колата вдигаше по-висока темпераура от време на време (около 100-105 градуса).


и един приятел имаше същият проблем с запушен маркуч и прегряваше с голф 3


Потребителски аватар
veritas
Капитан пустиняк
Мнения: 2565
Регистриран на: Чет 26 апр 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот veritas » Чет 17 май 2007 11:32


Пробвай с термостата колега,ако не е от него имаш проблем,най-вероятно може и да е духнала гарнитурката.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 17 май 2007 11:37


от цялата работа не виждам каква е логиката загряване и изхвърляне на вода при отвита капачка....

КОЛКО ТИ ПОКАЗВА УРЕДА ЗА ТЕМП НА ТАБЛОТО?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 17 май 2007 13:39


Мисля,че преди да предлагаме какото и да е колрегата трябва да ни отговори(или поне сам за себе си) на въпросите които му поставихме по-горе!
Иначе си безсмислена емпирика от квартално-махленски тип,характерна за соцреализма!


Потребителски аватар
welder
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот welder » Чет 26 юли 2007 10:34


Колега , при мен беше същото...като оставя колата 10 мин. в покой и отворя капачката , изхвърляше течност . Посъветваха ме да налея течност до минимума в казанчето и да забележа , дали я изхвърля през страничния отвор , когато двигателя е загрял и работи на място ( отсрани на казанчето ,за 3-ка )....ако я изхвърля е гарнитура...при мен беше така...


A6i44
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 12:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Възможни неизправности

Мнениеот A6i44 » Пон 09 фев 2009 13:36


Търся някой колега да има моя проблем но не намерих такъв.Та проблема е следния:Като запаля колата там на таблото започва да мига индикатора за охладителната течност а такава налях според мен достатъчно някъде към 6 л. системата обездушена доливам но след кратко време исторята се повтаря и просто не мога да разбера на какво се дължи.


Потребителски аватар
Lookout2
Мнения: 146
Регистриран на: Съб 18 окт 2008 9:14
Автомобил: vw mk3 gti 115h
Двигател: 2e 1992g
Местоположение: Томпсън,София

Re: Възможни неизправности

Мнениеот Lookout2 » Пон 09 фев 2009 16:36


A6i44 написа:Търся някой колега да има моя проблем но не намерих такъв.Та проблема е следния:Като запаля колата там на таблото започва да мига индикатора за охладителната течност а такава налях според мен достатъчно някъде към 6 л. системата обездушена доливам но след кратко време исторята се повтаря и просто не мога да разбера на какво се дължи.


Ако маркучите "дебелите" са твърди при работа на двигателя много вероятно гарнитура на глава,също така губи се и парното



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: vinixxx и 102 госта