Има ли разлика между корите под двигателя на Г2 и Г3 форма размери и т.н. Може ли да се качи от Г2 на Г3 !
Благодаря!
Има ли разлика между корите под двигателя на Г2 и Г3
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- blagoykata
- Мнения: 620
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
- Автомобил: Пасат
- Двигател: АФТ 1996
- Местоположение: Пловдив
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
На кората името и е екокора!Тоест първото и предназначение е да не се замърсява околното среда и второ да не цапа двигателя от пръските вода(респективно и да пази електриката).Но за съпротивлението си е точно така.-въреки,че спойлера е този който осигурява първоначалното насочване на въздушната струя,но си има и завихряне,а то е страхотен генератор на съпротивление......не знам някои разбирачи дали знаят,че отворен прозорец качва разхода от 0.5 до 1л/100...в зависимост от скоростта ...доказано е!От ученик се занимавам с колоездене(първоначално като спорт...сега като бърз градски транспорт за работа)...който е карал дори и срещу най слабия вятър знае какво значи ролята на съпротивлението за натоварването на двигателя(в този случай на кракомобила).....
- liuboo
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 29 апр 2007 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
точно така екокора,при отворен прозорец казваш,по дискавъри направиха опит еднакви коли с клима.и кола без клима но с отворени прозорци с еднакво колич.гориво по един и същи път,и еднаква скорост,на коя кола мислиш свърши първо горивото,а на тази с климатика,мисля че с кора ще е по добре и няма да се получава такова завихряне отдолу
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 130 госта