Загуба на вода GOLF 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Загуба на вода GOLF 3

Мнениеот scruc » Пет 18 май 2007 13:08


Здравейте колеги пак става въпрос за голфа на брат ми които от известно време карам аз и проблемите естествено се случват при мен. Проблемът е следният оня ден докато си карах по бул. Черни връх изведнъш температурата мина 100 ама си викам това е от нанагорното след стотина метра спрях за вестник и като погледнах колата отпред имаше мокро петно отворих капака и видях че долното съединение на радиатора се е спукало. До тук добре обаче въпроса ми е защо не светна лампата на таблото ,при Пасата на казанчето имам датчик за нивото на течноста а при голфа няма ако не бях спрял можеше да си карам така още бая километри а стрелката можеше и да не отчете високата температура и да стане голяма беля.Ако някой знае имали някакъв датчик за нивотона водата или се разчита само на оня датчик с четрите крачета нека сподели колата е Голф 3 1.4 ABD 92-ра година. Благодаря предвари телно на всички.




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Загуба на вода GOLF 3

Мнениеот joker » Пет 18 май 2007 13:28


scruc написа:Здравейте колеги пак става въпрос за голфа на брат ми които от известно време карам аз и проблемите естествено се случват при мен. Проблемът е следният оня ден докато си карах по бул. Черни връх изведнъш температурата мина 100 ама си викам това е от нанагорното след стотина метра спрях за вестник и като погледнах колата отпред имаше мокро петно отворих капака и видях че долното съединение на радиатора се е спукало. До тук добре обаче въпроса ми е защо не светна лампата на таблото ,при Пасата на казанчето имам датчик за нивото на течноста а при голфа няма ако не бях спрял можеше да си карам така още бая километри а стрелката можеше и да не отчете високата температура и да стане голяма беля.Ако някой знае имали някакъв датчик за нивотона водата или се разчита само на оня датчик с четрите крачета нека сподели колата е Голф 3 1.4 ABD 92-ра година. Благодаря предвари телно на всички.

Има модификации със има и без датчик...ако нямаш такъв на капачката на разширителното казанче....значи си без!Останалото без коментар.


Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Мнениеот neiki4a » Пет 18 май 2007 13:35


как така стрелката ще мине 100 :shock и ти ще си продължиш да караш сега най-много да ти почне да ти тече от гарнитурата на главата и да е за шлайф с тия температури шега не бива лично мое мнение направил си голяма глупост като си продължил .Хора гледайте си датчиците не чакайте да ви светнат лампите !!!на лампата ако и е изгоряла крушката може никога да не светне.!


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 18 май 2007 13:38


neiki4a написа:как така стрелката ще мине 100 :shock и ти ще си продължиш да караш сега най-много да ти почне да ти тече от гарнитурата на главата и да е за шлайф с тия температури шега не бива лично мое мнение направил си голяма глупост като си продължил .Хора гледайте си датчиците не чакайте да ви светнат лампите !!!на лампата ако и е изгоряла крушката може никога да не светне.!

Ами аз затова написах без коментар....ама ти колега взе,че го каза направо....
Не бях аз!!!!! :oops:


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Пет 18 май 2007 13:47


Ами доста често в задръстване и по нана горно температурата минава 100 градоса лично аз съм карал Пасата в почти 110 градоса и то не един път защото го карам само градско и за 5 години нищо още не му е истекло или гръмнало а онзи ден стрелката едва мина 100 знам че голфа държи по принцип по ниска температура но по бул.Черни връх в 17.30 е бая голямо задръстване а наклона никак не е малък такаче е нормално на моменти да вдигне малко по висока температура.


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Пет 18 май 2007 15:16


Колега, първо да кажа, че това не е заяждане или обиждане - този форум не е за това.
Но ако стрелката специално на АБД - такъв карам и аз, мине 100 градуса, спираш, чакаш да изстине, проверяваш какво може да е, отстраняваш - ако можеш, или решаваш временно, и тогава продължаваш.
Аз лично не си представям че може да си карал Пасат 1,8 АБС на 100-100 градуса дълго време и още да имаш двигател - щом казваш :roll:
И не на последно място : vw fen
Защото Голфа в повечето случаи при такава ситуация продължава и му няма нищо. Ако това стане с някое Рено или Хонда, да речем - :олелеее :mad: :077:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 18 май 2007 17:21


joker написа:Има модификации със има и без датчик...ако нямаш такъв на капачката на разширителното казанче....значи си без!

Е аз имам букса на казанчето :roll:
Кой кабел трябва да стига до него и може ли да се пригоди
:roll:
connor cane написа:мине 100 градуса, спираш, чакаш да изстине и тогава продължаваш.

:screwy
И как я чакаш да изстине?
Като я изгасиш или?


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Пет 18 май 2007 18:18


Моя въпрос беше от къде таблото взима сигнал за лампата , но и Даскала е прав ако да кажем си купя казанче с датчик каде трябва да се върже все пак са само два кабела и надали е чак толкова сложно а същевременно би вършило страшно голяма работа защото на Пасата като ми падне под минимума антифриза и лампата светва. И все пак никой не отваря всяка сутрин капака за да гледа дали не му е намялял антифриза и един такъв датчик би ни спестил доста проблеми.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 19 май 2007 15:23


Принципа е аналогичен на казанчето със спирачната течност ..поплавък с два електрода...като спадне водата става контакт и лампата светва....изводите се свързват със съответната лампа на таблото...аз лично за по-лесно бих си извел отделен светодиод вместо да ровичкам из таблото...
Уважаеми Даскал не виждам защо се чудиш на колегата,като пише,че ще спре ,ще угаси колата и ще чака да изстине?ти какво ще направиш???той пише не за прегряла!!!,а загряла кола...не виждам някаква грешка..разбира се кажи си аргументите против!
А за колегата с Пасата дето го екарал на 100 градуса ще му кажа,че въобще не го е карал на 100 градуса,ами просто стабилизатора за 10 волта в таблото му е бил нефел и датчика за температурата е давал грешни показания...много често срещан проблем..... има го и при мои колеги.......Даже и VASSTOP го посочи на един колега..


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Съб 19 май 2007 16:22


Колега joker недей да ми обясняваш неща в които не си сигорен ,точно заради този стабилизатор температурата са я мерили 3 пъти единия път беше в сервиз и разликата между показанията на стрелката и термо сондата беше няколко градоса тоест стрелката отчиташе 4-5 градоса повече, да не говорим че този стабилизатор отговаря и за бензиномера а той винаги ми е отчитал правилно.По въпроса с гасенето на колата, като я загасиш просто спираш цирколацията на антифриз и нищо не правиш перката отпред си върти и нищо не охлажда.А моя основен въпрос беше при кола без датчик на казанчето кое задейства лампата, та ако има няка къв друг датчик освен онзи четворния да го проверя и евентуално да го сменя ако е прецакан.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Съб 19 май 2007 16:33


joker написа: Уважаеми Даскал не виждам защо се чудиш на колегата,като пише,че ще спре ,ще угаси колата и ще чака да изстине?ти какво ще направиш???той пише не за прегряла!!!,а загряла кола...не виждам някаква грешка..разбира се кажи си аргументите против!

Оххххх,откога чакам да клъвне некой така нахъсан :twisted:
Слушай сега,тоя над мен нали прочете какво ти е писал за циркулацията на антифриза :?:
Като я угасиш на 100 градуса и какво мислиш става?Охлажда се на атмосферни условия и ако е лято (30-35 градуса) лееееекинко започва да криви алуминиевата главица докато поистине :roll:
И сега,ако някога ти загрее машината до 100 градуса НЕДЕЙ да правиш глупостта да я изгасиш,а сложи парното на топло и го включи на макс..........уважаеми Джокер :wink:


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Съб 19 май 2007 17:07


Между другото това с парното е тествано и наистина помага, просто се отнесох и не го написах, даже на времето като карах Москвича това съм го прилагал по Петроханските баири въпреки че Москвича има постоянно въртяща се перка.Това е доста стар метод за аварийно охлаждане ама май не всички го знаят.


Потребителски аватар
SBobi
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp

Мнениеот SBobi » Съб 19 май 2007 18:55


колеги за да не пускам нова тема бих искал да попитам следното! Аз карам Голф 3 1.6 75 коня 94г. Забелязвам че той също загрява повечко (някаде между 90 и 100 гр.) и перката чак тогава се включва! Дали това е нормално или просто има грешка в показанието на стрелката?
А и един маистор преди ми беше казал (за Голф 2) че имат два различни термостат, които отварят при различна температура, но дали това важи и за голф3! и тъй като датчика за перката е на казанчето на радиатора кадето водата стига след като термостата отвори ако той отваря при по висока температура перката се включва по късно!
Дали термостат е прецакан или това си е нормално за съответния модел!
Благодаря!!!


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Съб 19 май 2007 19:21


Специално моя голф при движение с около 60-70 и нагоре км. държи температура около 90 и малко над , обаче в задръстване държи почти на 100 като съм забелязал че перката вкллючва на 98-100 гр. все пак може и уреда да не показва съвсем точно но в общи линий е така.Що се отнася до термостата един приятел с Голф 3 1.6 по каталог в магазина му дават че термостата му трябва да е 87гр. ама тои си взе такъв които отваря на 84гр. и сега му даржи по ниска температура (малко по ниска) такаче има два вида термостата за Голф 3 мисля че и за Б3-ката май имаше на 87 и на 84гр.


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Съб 19 май 2007 19:38


колега нещата са сериозни с тези температури!мойта никога не е минавала 90 градуса докато ги стигне и се включва вентилатора и пада веднага зимата държи 80 градуса но нямам никакво намерение да си сменям термостата защото при 10 градуса външна температура в задръстванията вентилатора се включва редовно!така че колега и мойта няма няма датчик за нивото на антифриза гледай си температурата и не разчитай на датчици за ниво червени лампи и т. н. разчитай на зрението си и бързия рефлекс да изгасиш колата при критични температури :idea:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта