Загуба на вода GOLF 3
Загуба на вода GOLF 3
Здравейте колеги пак става въпрос за голфа на брат ми които от известно време карам аз и проблемите естествено се случват при мен. Проблемът е следният оня ден докато си карах по бул. Черни връх изведнъш температурата мина 100 ама си викам това е от нанагорното след стотина метра спрях за вестник и като погледнах колата отпред имаше мокро петно отворих капака и видях че долното съединение на радиатора се е спукало. До тук добре обаче въпроса ми е защо не светна лампата на таблото ,при Пасата на казанчето имам датчик за нивото на течноста а при голфа няма ако не бях спрял можеше да си карам така още бая километри а стрелката можеше и да не отчете високата температура и да стане голяма беля.Ако някой знае имали някакъв датчик за нивотона водата или се разчита само на оня датчик с четрите крачета нека сподели колата е Голф 3 1.4 ABD 92-ра година. Благодаря предвари телно на всички.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Загуба на вода GOLF 3
scruc написа:Здравейте колеги пак става въпрос за голфа на брат ми които от известно време карам аз и проблемите естествено се случват при мен. Проблемът е следният оня ден докато си карах по бул. Черни връх изведнъш температурата мина 100 ама си викам това е от нанагорното след стотина метра спрях за вестник и като погледнах колата отпред имаше мокро петно отворих капака и видях че долното съединение на радиатора се е спукало. До тук добре обаче въпроса ми е защо не светна лампата на таблото ,при Пасата на казанчето имам датчик за нивото на течноста а при голфа няма ако не бях спрял можеше да си карам така още бая километри а стрелката можеше и да не отчете високата температура и да стане голяма беля.Ако някой знае имали някакъв датчик за нивотона водата или се разчита само на оня датчик с четрите крачета нека сподели колата е Голф 3 1.4 ABD 92-ра година. Благодаря предвари телно на всички.
Има модификации със има и без датчик...ако нямаш такъв на капачката на разширителното казанче....значи си без!Останалото без коментар.
- neiki4a
- Мнения: 552
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
как така стрелката ще мине 100
и ти ще си продължиш да караш сега най-много да ти почне да ти тече от гарнитурата на главата и да е за шлайф с тия температури шега не бива лично мое мнение направил си голяма глупост като си продължил .Хора гледайте си датчиците не чакайте да ви светнат лампите !!!на лампата ако и е изгоряла крушката може никога да не светне.!

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
neiki4a написа:как така стрелката ще мине 100и ти ще си продължиш да караш сега най-много да ти почне да ти тече от гарнитурата на главата и да е за шлайф с тия температури шега не бива лично мое мнение направил си голяма глупост като си продължил .Хора гледайте си датчиците не чакайте да ви светнат лампите !!!на лампата ако и е изгоряла крушката може никога да не светне.!
Ами аз затова написах без коментар....ама ти колега взе,че го каза направо....
Не бях аз!!!!!

Ами доста често в задръстване и по нана горно температурата минава 100 градоса лично аз съм карал Пасата в почти 110 градоса и то не един път защото го карам само градско и за 5 години нищо още не му е истекло или гръмнало а онзи ден стрелката едва мина 100 знам че голфа държи по принцип по ниска температура но по бул.Черни връх в 17.30 е бая голямо задръстване а наклона никак не е малък такаче е нормално на моменти да вдигне малко по висока температура.
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега, първо да кажа, че това не е заяждане или обиждане - този форум не е за това.
Но ако стрелката специално на АБД - такъв карам и аз, мине 100 градуса, спираш, чакаш да изстине, проверяваш какво може да е, отстраняваш - ако можеш, или решаваш временно, и тогава продължаваш.
Аз лично не си представям че може да си карал Пасат 1,8 АБС на 100-100 градуса дълго време и още да имаш двигател - щом казваш
И не на последно място
Защото Голфа в повечето случаи при такава ситуация продължава и му няма нищо. Ако това стане с някое Рено или Хонда, да речем -

Но ако стрелката специално на АБД - такъв карам и аз, мине 100 градуса, спираш, чакаш да изстине, проверяваш какво може да е, отстраняваш - ако можеш, или решаваш временно, и тогава продължаваш.
Аз лично не си представям че може да си карал Пасат 1,8 АБС на 100-100 градуса дълго време и още да имаш двигател - щом казваш

И не на последно място

Защото Голфа в повечето случаи при такава ситуация продължава и му няма нищо. Ако това стане с някое Рено или Хонда, да речем -



joker написа:Има модификации със има и без датчик...ако нямаш такъв на капачката на разширителното казанче....значи си без!
Е аз имам букса на казанчето

Кой кабел трябва да стига до него и може ли да се пригоди

connor cane написа:мине 100 градуса, спираш, чакаш да изстине и тогава продължаваш.

И как я чакаш да изстине?
Като я изгасиш или?
Моя въпрос беше от къде таблото взима сигнал за лампата , но и Даскала е прав ако да кажем си купя казанче с датчик каде трябва да се върже все пак са само два кабела и надали е чак толкова сложно а същевременно би вършило страшно голяма работа защото на Пасата като ми падне под минимума антифриза и лампата светва. И все пак никой не отваря всяка сутрин капака за да гледа дали не му е намялял антифриза и един такъв датчик би ни спестил доста проблеми.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Принципа е аналогичен на казанчето със спирачната течност ..поплавък с два електрода...като спадне водата става контакт и лампата светва....изводите се свързват със съответната лампа на таблото...аз лично за по-лесно бих си извел отделен светодиод вместо да ровичкам из таблото...
Уважаеми Даскал не виждам защо се чудиш на колегата,като пише,че ще спре ,ще угаси колата и ще чака да изстине?ти какво ще направиш???той пише не за прегряла!!!,а загряла кола...не виждам някаква грешка..разбира се кажи си аргументите против!
А за колегата с Пасата дето го екарал на 100 градуса ще му кажа,че въобще не го е карал на 100 градуса,ами просто стабилизатора за 10 волта в таблото му е бил нефел и датчика за температурата е давал грешни показания...много често срещан проблем..... има го и при мои колеги.......Даже и VASSTOP го посочи на един колега..
Уважаеми Даскал не виждам защо се чудиш на колегата,като пише,че ще спре ,ще угаси колата и ще чака да изстине?ти какво ще направиш???той пише не за прегряла!!!,а загряла кола...не виждам някаква грешка..разбира се кажи си аргументите против!
А за колегата с Пасата дето го екарал на 100 градуса ще му кажа,че въобще не го е карал на 100 градуса,ами просто стабилизатора за 10 волта в таблото му е бил нефел и датчика за температурата е давал грешни показания...много често срещан проблем..... има го и при мои колеги.......Даже и VASSTOP го посочи на един колега..
Колега joker недей да ми обясняваш неща в които не си сигорен ,точно заради този стабилизатор температурата са я мерили 3 пъти единия път беше в сервиз и разликата между показанията на стрелката и термо сондата беше няколко градоса тоест стрелката отчиташе 4-5 градоса повече, да не говорим че този стабилизатор отговаря и за бензиномера а той винаги ми е отчитал правилно.По въпроса с гасенето на колата, като я загасиш просто спираш цирколацията на антифриз и нищо не правиш перката отпред си върти и нищо не охлажда.А моя основен въпрос беше при кола без датчик на казанчето кое задейства лампата, та ако има няка къв друг датчик освен онзи четворния да го проверя и евентуално да го сменя ако е прецакан.
joker написа: Уважаеми Даскал не виждам защо се чудиш на колегата,като пише,че ще спре ,ще угаси колата и ще чака да изстине?ти какво ще направиш???той пише не за прегряла!!!,а загряла кола...не виждам някаква грешка..разбира се кажи си аргументите против!
Оххххх,откога чакам да клъвне некой така нахъсан

Слушай сега,тоя над мен нали прочете какво ти е писал за циркулацията на антифриза

Като я угасиш на 100 градуса и какво мислиш става?Охлажда се на атмосферни условия и ако е лято (30-35 градуса) лееееекинко започва да криви алуминиевата главица докато поистине

И сега,ако някога ти загрее машината до 100 градуса НЕДЕЙ да правиш глупостта да я изгасиш,а сложи парното на топло и го включи на макс..........уважаеми Джокер

- SBobi
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp
колеги за да не пускам нова тема бих искал да попитам следното! Аз карам Голф 3 1.6 75 коня 94г. Забелязвам че той също загрява повечко (някаде между 90 и 100 гр.) и перката чак тогава се включва! Дали това е нормално или просто има грешка в показанието на стрелката?
А и един маистор преди ми беше казал (за Голф 2) че имат два различни термостат, които отварят при различна температура, но дали това важи и за голф3! и тъй като датчика за перката е на казанчето на радиатора кадето водата стига след като термостата отвори ако той отваря при по висока температура перката се включва по късно!
Дали термостат е прецакан или това си е нормално за съответния модел!
Благодаря!!!
А и един маистор преди ми беше казал (за Голф 2) че имат два различни термостат, които отварят при различна температура, но дали това важи и за голф3! и тъй като датчика за перката е на казанчето на радиатора кадето водата стига след като термостата отвори ако той отваря при по висока температура перката се включва по късно!
Дали термостат е прецакан или това си е нормално за съответния модел!
Благодаря!!!
Специално моя голф при движение с около 60-70 и нагоре км. държи температура около 90 и малко над , обаче в задръстване държи почти на 100 като съм забелязал че перката вкллючва на 98-100 гр. все пак може и уреда да не показва съвсем точно но в общи линий е така.Що се отнася до термостата един приятел с Голф 3 1.6 по каталог в магазина му дават че термостата му трябва да е 87гр. ама тои си взе такъв които отваря на 84гр. и сега му даржи по ниска температура (малко по ниска) такаче има два вида термостата за Голф 3 мисля че и за Б3-ката май имаше на 87 и на 84гр.
- titi7707
- Мнения: 2482
- Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Плевен
колега нещата са сериозни с тези температури!мойта никога не е минавала 90 градуса докато ги стигне и се включва вентилатора и пада веднага зимата държи 80 градуса но нямам никакво намерение да си сменям термостата защото при 10 градуса външна температура в задръстванията вентилатора се включва редовно!така че колега и мойта няма няма датчик за нивото на антифриза гледай си температурата и не разчитай на датчици за ниво червени лампи и т. н. разчитай на зрението си и бързия рефлекс да изгасиш колата при критични температури 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта