Странно поведение при висока скрост.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
niks76 написа:я шунтираите направо EGR клапана и пак пробваи без него
и другото гледахте ли дали на високите обороти турбината поддържа налягането?
на колко оборота си на 170?
3500 някаде.Мога да ти пратя лог файл с диаграмата-турбото си поддържа всичко ОК.ЕГР му намалихме колкото може от ВАГ-Ком работат.Как да го запуша?
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
що ли си мисля 4е въобще е невъзможно да си на 3500 оборота със 170 и то с голф 3Rabbit_TDI написа:niks76 написа:я шунтираите направо EGR клапана и пак пробваи без него
и другото гледахте ли дали на високите обороти турбината поддържа налягането?
на колко оборота си на 170?
3500 някаде.Мога да ти пратя лог файл с диаграмата-турбото си поддържа всичко ОК.ЕГР му намалихме колкото може от ВАГ-Ком работат.Как да го запуша?
да не излезе наи накрая 4е н ещо не показва правилно километража

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
niks76 написа:що ли си мисля 4е въобще е невъзможно да си на 3500 оборота със 170 и то с голф 3Rabbit_TDI написа:niks76 написа:я шунтираите направо EGR клапана и пак пробваи без него
и другото гледахте ли дали на високите обороти турбината поддържа налягането?
на колко оборота си на 170?
3500 някаде.Мога да ти пратя лог файл с диаграмата-турбото си поддържа всичко ОК.ЕГР му намалихме колкото може от ВАГ-Ком работат.Как да го запуша?
да не излезе наи накрая 4е н ещо не показва правилно километража


ПС:Километража ми е до 200 разграфен.
Последна промяна от Rabbit_TDI на Съб 19 май 2007 14:25, променено общо 2 пъти.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
СПРАВКА С ROSS-TECH Channel 1: injected quantity
Check the injected quantity at idle, engine warm and all power consuming devices turned off.
Specification is 2.5 to 9 mg/h.
To change the amount of injected fuel perceived by the ECU, go to adaptation channel 1.
If you have driveability problems, you may want to increase it to 3-4 mg/h.
For slightly improved throttle response, you may try to decrease the value.
Check the injected quantity at idle, engine warm and all power consuming devices turned off.
Specification is 2.5 to 9 mg/h.
To change the amount of injected fuel perceived by the ECU, go to adaptation channel 1.
If you have driveability problems, you may want to increase it to 3-4 mg/h.
For slightly improved throttle response, you may try to decrease the value.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ако трябва да сме точни трябва да е между 2.2-9
според мен разликата между mg при различните коли въпреки, че са нагласени на 128(при старите) и 32768(при по-новите) идва от различното износване на помпите, разпръсквачите, въобще от общото състояние на колата.Може и да греша.Също така доста от колите идват вече с пипани помпи(отваряни и ровени - повечето пъти не както трябва).И затова при едни и същи единици показват различно количество гориво.
Но гледайте да се придържате към възможно най-ниските mg(при загрял мотор) без да се получават странични ефекти(прекъсвания и т.н)
Пасата ми стандартно беше на 2-2.2мг - имаше едва едва незабележимо прихълцване като съм на 5-та на около 1500-1700 оборота и отпусна газта.Дигнах го на 3мг - прихълцването изчезна но и responsa-а беше по-лош и затова си го върнах обратно.
П.С
на 3000 оборота на 5-та със CTN(CHU) скорости с който най-вероятни си, и гуми 185/60/14 си със 137km/h
според мен разликата между mg при различните коли въпреки, че са нагласени на 128(при старите) и 32768(при по-новите) идва от различното износване на помпите, разпръсквачите, въобще от общото състояние на колата.Може и да греша.Също така доста от колите идват вече с пипани помпи(отваряни и ровени - повечето пъти не както трябва).И затова при едни и същи единици показват различно количество гориво.
Но гледайте да се придържате към възможно най-ниските mg(при загрял мотор) без да се получават странични ефекти(прекъсвания и т.н)
Пасата ми стандартно беше на 2-2.2мг - имаше едва едва незабележимо прихълцване като съм на 5-та на около 1500-1700 оборота и отпусна газта.Дигнах го на 3мг - прихълцването изчезна но и responsa-а беше по-лош и затова си го върнах обратно.
П.С
на 3000 оборота на 5-та със CTN(CHU) скорости с който най-вероятни си, и гуми 185/60/14 си със 137km/h
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
При мен най-много успях да сваля на 2.2 /132/.Прихълцване нямам ,но както споменах колата върви повече с не натиснат до край педал на газта - и това се усети по-силно при по-малкото гориво 2,2 ,а не 2,6.Ще му напвая една проба тая седмица с 3,0/просто нищо не ми коства/.Някой обаче дали има напредстава компа от каде зима тези стойности и най-вече защо единицата е g/h ,а по-малкото стойност значи повече гориво 

- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Rabbit_TDI , ако съм те разбрал добре , тоест :
1. При injected quantity 2.2 /132/ , колата тръгва и върви по-леко , но....
2. .... колата се мъчи и развива още по малка максимална скорост .
Тогава направете injected quantity на 3.0 или повече/ххх/ , старта ще е по-муден (обеден съм) но ако се държи по-добре във високите обороти , си за чистене на колектори
1. При injected quantity 2.2 /132/ , колата тръгва и върви по-леко , но....
2. .... колата се мъчи и развива още по малка максимална скорост .
Тогава направете injected quantity на 3.0 или повече/ххх/ , старта ще е по-муден (обеден съм) но ако се държи по-добре във високите обороти , си за чистене на колектори

- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И още нещо , което не се бях сетил до сега , но ти го пиша на нов ред да му се обърне внимание като друга вероятност .
Виж да не е местена помпата на някаде (по-точно електронния блок) , но тук пак е много относително , защото по мой наблюдения , когато са ти запушени колекторите , колкото повече гориво и даваш , толкова по-зле става
Виж да не е местена помпата на някаде (по-точно електронния блок) , но тук пак е много относително , защото по мой наблюдения , когато са ти запушени колекторите , колкото повече гориво и даваш , толкова по-зле става

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
На 120/4,0/ колата направи 170
с натиснат до край педал на газта.Смятам да опитам на 124.
P.S.Във tdiclub.com пише доста за чистенето на колектора/входния/ и кулера/ама ич не е направи си сам заради болтовете на колектора/.Причина за това е препълванес масло
- на мойта кола и се е случвало не веднъж и общо зето си е булгарише сервизен практика ,която освен всичко разкатава и катализатора. 

P.S.Във tdiclub.com пише доста за чистенето на колектора/входния/ и кулера/ама ич не е направи си сам заради болтовете на колектора/.Причина за това е препълванес масло


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986 и 43 госта