Странно поведение при висока скрост.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 18 май 2007 8:47


За вторите и аз така бях чул, но как може по-голяма цифра - по-малко гориво като съм виждал че дименсията е мг/с(милиграма/секунда)ако не съм гледал друго (аз и за това питам).Това значи че при тунинг на празен ход количеството гориво е по малко.Така ли е?




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 18 май 2007 8:51


я шунтираите направо EGR клапана и пак пробваи без него
и другото гледахте ли дали на високите обороти турбината поддържа налягането?
на колко оборота си на 170?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 18 май 2007 8:57


niks76 написа:я шунтираите направо EGR клапана и пак пробваи без него
и другото гледахте ли дали на високите обороти турбината поддържа налягането?
на колко оборота си на 170?

3500 някаде.Мога да ти пратя лог файл с диаграмата-турбото си поддържа всичко ОК.ЕГР му намалихме колкото може от ВАГ-Ком работат.Как да го запуша?


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Пет 18 май 2007 9:26


карта на горивото или fuel map(това одеве за цифрите)


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пет 18 май 2007 21:31


отвиваш към всмукателния колектор и изрязваш плътна гърнетура от кингерит и краи на рециркулацията .


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 18 май 2007 22:08


Rabbit_TDI написа:
niks76 написа:я шунтираите направо EGR клапана и пак пробваи без него
и другото гледахте ли дали на високите обороти турбината поддържа налягането?
на колко оборота си на 170?

3500 някаде.Мога да ти пратя лог файл с диаграмата-турбото си поддържа всичко ОК.ЕГР му намалихме колкото може от ВАГ-Ком работат.Как да го запуша?
що ли си мисля 4е въобще е невъзможно да си на 3500 оборота със 170 и то с голф 3
да не излезе наи накрая 4е н ещо не показва правилно километража :idea:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 19 май 2007 14:04


niks76 написа:
Rabbit_TDI написа:
niks76 написа:я шунтираите направо EGR клапана и пак пробваи без него
и другото гледахте ли дали на високите обороти турбината поддържа налягането?
на колко оборота си на 170?

3500 някаде.Мога да ти пратя лог файл с диаграмата-турбото си поддържа всичко ОК.ЕГР му намалихме колкото може от ВАГ-Ком работат.Как да го запуша?
що ли си мисля 4е въобще е невъзможно да си на 3500 оборота със 170 и то с голф 3
да не излезе наи накрая 4е н ещо не показва правилно километража :idea:

:? Ми сверявал съм с показанията на други колеги.На 5та на 2950 оборота километража показва 140?-някой ако има наблюдения да каже.Пробвах колата с повишено количество гориво 132.Имам усещането че още повече се засили впечатлението ми че като натисна газта до крой колата не върви.Направих си експеримент с газта до долу и натиснах 160-165 и то с мъка.После не натисках газта до край и доста по плавно и 180 :!: /тва на правите участъци на подбалканския/.Възможно ли е горивото да е повече от необходимото и компа да го спира принудително?
ПС:Километража ми е до 200 разграфен.

Последна промяна от Rabbit_TDI на Съб 19 май 2007 14:25, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 19 май 2007 14:05


WasteLand_TD написа:карта на горивото или fuel map(това одеве за цифрите)

Каква е разликата между двете цифри обаче.Щото кленбутерол каза че при 128 на него другата цифра е около 3 и малко а на мен беше 2,6 :?


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Съб 19 май 2007 23:13


СПРАВКА С ROSS-TECH Channel 1: injected quantity

Check the injected quantity at idle, engine warm and all power consuming devices turned off.
Specification is 2.5 to 9 mg/h.
To change the amount of injected fuel perceived by the ECU, go to adaptation channel 1.
If you have driveability problems, you may want to increase it to 3-4 mg/h.
For slightly improved throttle response, you may try to decrease the value.


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Нед 20 май 2007 16:42


ако трябва да сме точни трябва да е между 2.2-9
според мен разликата между mg при различните коли въпреки, че са нагласени на 128(при старите) и 32768(при по-новите) идва от различното износване на помпите, разпръсквачите, въобще от общото състояние на колата.Може и да греша.Също така доста от колите идват вече с пипани помпи(отваряни и ровени - повечето пъти не както трябва).И затова при едни и същи единици показват различно количество гориво.
Но гледайте да се придържате към възможно най-ниските mg(при загрял мотор) без да се получават странични ефекти(прекъсвания и т.н)
Пасата ми стандартно беше на 2-2.2мг - имаше едва едва незабележимо прихълцване като съм на 5-та на около 1500-1700 оборота и отпусна газта.Дигнах го на 3мг - прихълцването изчезна но и responsa-а беше по-лош и затова си го върнах обратно.

П.С
на 3000 оборота на 5-та със CTN(CHU) скорости с който най-вероятни си, и гуми 185/60/14 си със 137km/h


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 20 май 2007 17:18


При мен най-много успях да сваля на 2.2 /132/.Прихълцване нямам ,но както споменах колата върви повече с не натиснат до край педал на газта - и това се усети по-силно при по-малкото гориво 2,2 ,а не 2,6.Ще му напвая една проба тая седмица с 3,0/просто нищо не ми коства/.Някой обаче дали има напредстава компа от каде зима тези стойности и най-вече защо единицата е g/h ,а по-малкото стойност значи повече гориво :?


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Нед 20 май 2007 18:09


Rabbit_TDI , ако съм те разбрал добре , тоест :

1. При injected quantity 2.2 /132/ , колата тръгва и върви по-леко , но....
2. .... колата се мъчи и развива още по малка максимална скорост .


Тогава направете injected quantity на 3.0 или повече/ххх/ , старта ще е по-муден (обеден съм) но ако се държи по-добре във високите обороти , си за чистене на колектори :wink:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Нед 20 май 2007 18:13


И още нещо , което не се бях сетил до сега , но ти го пиша на нов ред да му се обърне внимание като друга вероятност .

Виж да не е местена помпата на някаде (по-точно електронния блок) , но тук пак е много относително , защото по мой наблюдения , когато са ти запушени колекторите , колкото повече гориво и даваш , толкова по-зле става :evil:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 25 май 2007 21:44


На 120/4,0/ колата направи 170 :cry: с натиснат до край педал на газта.Смятам да опитам на 124.
P.S.Във tdiclub.com пише доста за чистенето на колектора/входния/ и кулера/ама ич не е направи си сам заради болтовете на колектора/.Причина за това е препълванес масло :idea: - на мойта кола и се е случвало не веднъж и общо зето си е булгарише сервизен практика ,която освен всичко разкатава и катализатора. :!:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пет 25 май 2007 23:28


че то свалянето и чистенето на колектора не е никакъв проблем ( поне за мен )



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kalin09, ognqn и 55 госта