Спортен филтър на ABD - как?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Спортен филтър на ABD - как?

Мнениеот Даскала™ » Съб 19 май 2007 17:33


Както вече знаете днес се сдобих със спортен филтър JR подарък от Ицо(scirocco gt) :wink:
Сега предстои да го сложа,но кой вариант ще бъде най-удачен искам вие да ми кажете,защото разбрах,че НЕ трябва да смуче топъл въздух :roll:
Мотора е ясен - ABD с "тенджере-кутия" за филтъра :roll: :oops: :lol:
Значи на снимката се виждат номера от 1 до 4 :roll:

Изображение

Принципно филтъра си пасва идеално в "тавичката" :lol: ,обаче:

1. Дали да не откача от щипките елемент 1 и въобще да го няма :roll: Или ще засмуква помалко топъл въздух от мотора след това :roll: При този вариант и маркуч номер 3 трябва да се махне,а той дали ще ми търябва въобще като така и така нямам тръба от изпускателните тръби до елемент номер 1 :roll: ...май отдавна е спрял да регулира клапичката тъй като тя е блокирана с винт :roll:

2. Дали да не мушна маркуча (елемент номер 2) и да го отведа на максимално отдалечено място от мотора за да дърпа колкото се може по-студен въздух :roll:

3. По принцип елемент 4 го нямам и не мога да го използвам и да искам :roll:

п.п моля,без коментари от сорта "абе няма смисъл от спортен филтър за тоя куц кон",а помощ търся за най-практичното му използване
:wink:




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Съб 19 май 2007 19:21


Моя го бях сложил пред клапата за студен/топъл въздух като тя е блокирана с винт само студен да засмуква.Вътрешния оригинален може да се махне може и да остане но разлика във звука/вървенето/разхода няма :wink: При теб най добре ще е да махнеш тавата и да сложиш кутиика като на 1,8 моно само че от 1,4/1,6 АБУ и направо на маркуча както си му е реда.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Съб 19 май 2007 19:34


Achim Lauritzen написа: Вътрешния оригинален може да се махне може и да остане
и да сложиш кутиика като на 1,8 моно само че от 1,4/1,6 АБУ и направо на маркуча както си му е реда.

Нещо ме омота яката :insane :confused
Кой оргинален може да се махне или остане?Как с два филтъра?
И къде направо на маркуча,като филтъра който имам е кръгал :confused


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 19 май 2007 19:37


1/Ами ти си намерил най-сложното, защо ти е да бърникаш.
2/Филтъра в тавата и с блокираната клапа е екстра.
***Само ти трябва реглаж на газовата, че с тоя филтър влиза повечко въздух.
***Ако правилно съм разбрал си взел JR копие на оригиналния филтър.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 19 май 2007 19:40


Няма смисъл от спортният филтър защото си на газ. Ще ти се разбърка центровката на газовото.
Затова ми го отстъпи :D срещу някаква сума. Голфа е само на бензин, че с тия пластмасови колектори е хамалогия на газа.

Действително от клапата за топлият въздух пак няма смисъл защото си на газ, а газта иска студен въздух - именно и заради това е блокирана клапата на положение студено.
Най- дбре е да се махне и клапата и с 1 въздуховод да смучи студен въздух или от маската или през калника. Но за газта не е хубаво въздуха да влиза под налягане и варианта с смучене през предната маска отпада.
Има вариант с алуминиева гофрирана тръба , или с присаждане нба някаква пластмасова тръба от др. кола и червячни скоби.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Съб 19 май 2007 19:40


Ааа аз за конус разбрах че става въпрос,my mistake :oops:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Съб 19 май 2007 19:44


L&R написа:1/Ами ти си намерил най-сложното, защо ти е да бърникаш.
2/Филтъра в тавата и с блокираната клапа е екстра.
***Само ти трябва реглаж на газовата, че с тоя филтър влиза повечко въздух.
***Ако правилно съм разбрал си взел JR копие на оригиналния филтър.

Кое сложно съм намерил :roll:
Ама няма ли да дърпа топъл въздух от двигателя,все пак под капака става жега по някое време и не е ли по-добре да изведа маркуч към калника оттам да смуче студен въздух :roll:
Реглажа сам го правя,научих се :lol:
Правилно си разбрал за филтъра - кръгъл като другия,но спортен(син) :wink:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Съб 19 май 2007 19:48


kris11 написа: Най- дбре е да се махне и клапата и с 1 въздуховод да смучи студен въздух или от маската или през калника. Но за газта не е хубаво въздуха да влиза под налягане и варианта с смучене през предната маска отпада.
Има вариант с алуминиева гофрирана тръба , или с присаждане нба някаква пластмасова тръба от др. кола и червячни скоби.

Е значи вариант номер 2 дето го описвам е най-удачния :roll:
Иначе тръбата ми е като тези за абсорбаторите,такъв матрЯл :roll:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 19 май 2007 20:14


Давай смело по-нататък с вариант 2


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 19 май 2007 20:23


А няма ли да почне да гасне при спускне по инерция на празен ход с това засмукване отпред. :?:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Съб 19 май 2007 20:31


L&R написа:А няма ли да почне да гасне при спускне по инерция на празен ход с това засмукване отпред. :?:

Е нали го гласиме да е отстрани в калника.......да не влиза директно струята :roll:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 19 май 2007 20:57


Даскала™ написа:
L&R написа:А няма ли да почне да гасне при спускне по инерция на празен ход с това засмукване отпред. :?:

Е нали го гласиме да е отстрани в калника.......да не влиза директно струята :roll:


:да:


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Нед 20 май 2007 10:42




Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Нед 20 май 2007 11:29



Надявам се правиш разлика между двата вида двигателя - разликата е огромна!
Все пак виждам,че филтъра е изолиран от топлината на двигателя - значи това е важно условие :roll:
Моя филтър е кръгъл,няма как да се изведе по този начин :!:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 20 май 2007 11:32


Даскала™ написа:Моя филтър е кръгъл,няма как да се изведе по този начин :!:

Изведи само тръбата :idea:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта