С цел да не пускам нова тема си попреправям старата да е за две независими неща :
1.Разжулиха ми се двата задни барабана като заваля :
Получава се следното - като тръгна с колата и първите няколко (10-тина) спирания спирам като локомотив (скърца и жули стабилно).И това само сега като вали.Скърцането и жуленето е предимно от отзад - не успях да определя дали и двата барабана ама май и двата.
Преди няколко месеца съм сменял всичко отзад т.е. апаратчетата спирачните,накладките,пружините вътре....без барабаните.
Дали да го отдам на нормално или да търся някакъв проблем и къде да го търся.
Според мен просто ръждясват барабаните от стоенето (виждал съм диск да става на ръждиви петна за няколко чаа стоене и то при топло време) и като тръгна първите няколко спирания се изжулват и звука изчезва.
2.Смених си предните дискове и накладките и сега съм на 20-тия км след смяната.Все още не съм достигнал до нормалната ефективност на спирачките отпред ама забелязвам че като спра отпред от колелата мирише на нещо ама не е феродо.Преди да сложа новите части само забърсах леко диска от мазното вещество с което бе намазан като го купих и нищо друго не съм правил.Дали миризмата е от някое покритие на диска/накладките и колко км се предполага че трябва да врътна докато стане както трябва?
Благодаря!
Заваля и се разжулиха барабаните.Смяна на предни дискове?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Заваля и се разжулиха барабаните.Смяна на предни дискове?
Последна промяна от zfa159 на Съб 19 май 2007 19:57, променено общо 1 път.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
освен ръждясването има и друга причина. Не че раждясването не е де.
Та на моя голф като го взех така стържеше заден ляв барабан.свалихме огледахме всичко наред - феродо има няма не6то осукано или др. такива. след сума време се наканих да си оптегна малко ръчната, и се оправи. Всичко идва от хлабините!!!
Когато се сменят части по спирачките се олабва всичко за да е по-лесно.
Освен това като се покара малко феродото оляга и пак се получават хлабини.
затова първите няколко натискания на спирачките обират луфтовете и се чува стържене и после спират.
Това е моето предложение за проблема.
Та на моя голф като го взех така стържеше заден ляв барабан.свалихме огледахме всичко наред - феродо има няма не6то осукано или др. такива. след сума време се наканих да си оптегна малко ръчната, и се оправи. Всичко идва от хлабините!!!
Когато се сменят части по спирачките се олабва всичко за да е по-лесно.
Освен това като се покара малко феродото оляга и пак се получават хлабини.
затова първите няколко натискания на спирачките обират луфтовете и се чува стържене и после спират.
Това е моето предложение за проблема.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами да ама жилата също ги сменяваха тогава и регулирахме всичко след това.....след около 2к км пак го карах да дообтегнем ръчната защото всичко се намести и имаше лека хлабина....сега го загледах и хлабина няма.Нямах време да отворя отзад да погледна че нали само вали а като поспря за малко се втурнах да правя отпред спирачките (сняма дискове и накладки).И докато се справя пак заваля.....
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
zfa159 написа:Пък и ми направи впечатление че все по-добре започва да спира колата така че явно наистина си иска просто малко повечко каране за да олегнат нещата.
Благодаря!
- Използвай по често спирачката и то за по рязко спиране с по голяма скорост за да свалиш консервационната смазка от дисковете че тя доста трудно се чисти

- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сега съм с предни BOSCH от Елит Кар за 65лв. и ще видя как се държат като олегнат добре и я изпъна на по-дълго каране с повече ръчка.Иначе преди бях с JURID от Нелас и не беха никак лоши макар че като попрегреят значително и също намаляваше ефективността ама не много значително.Тези ще ги тествам стабилно като се напаснат и ще пиша мнение за тях.Ама засега ми харесват 

- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Я да се намеся и аз в тази тема, ама с въпрос - забелязвам че при дълго каране , и почти не ползвам спирачки, предните ми дискове доста загряват - смисъл бутам ги с пръст и си парят сериозно. Колата иначе си спира нормално,но понякога като натисна спирачките се чува едно много силно монотонно виене. Нормално ли е да греят дисковете?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Няколко варианта - единия е да ти задържа някое спир. апаратче и да не връща накладките - предполагам щеше да го усетиш.
Виенето съм го срещал на много коли ама не съм успявал да разбера откъде точно идва.
Също може да ти загрява диска ако бие (моя случай) ама също ще го усетиш като вибрации във волана при определена скорост и натискане на спирачка (при мен беше около 100-120).
Ако са ти много стари спирачните маркучи се получава ефекта че стават като еднопосочен клапан и като натиснеш педала течност минава ама като пуснеш педала не се връща и макар да ти е изправно цилиндърчето на апаратчето може да ти задържи накладките.Вдигни колата на крик и развърти гумата след което накарай някой да натисне спирачка и да я пусне преди да е спряла да се върти гумата - тогава трябва гумата само да забави амакато пуснеш да не спре да се върти - ако спре значи ти задържат накладките и това е причината да ти загрява диска.
Отделно при по-дълъг път така или иначе колкото и да не ползваш спирачка диска се загрява дори от лекото триене което неизбежно има с накладките и донякъде е нормално като спреш да е топъл.
Успех!
Виенето съм го срещал на много коли ама не съм успявал да разбера откъде точно идва.
Също може да ти загрява диска ако бие (моя случай) ама също ще го усетиш като вибрации във волана при определена скорост и натискане на спирачка (при мен беше около 100-120).
Ако са ти много стари спирачните маркучи се получава ефекта че стават като еднопосочен клапан и като натиснеш педала течност минава ама като пуснеш педала не се връща и макар да ти е изправно цилиндърчето на апаратчето може да ти задържи накладките.Вдигни колата на крик и развърти гумата след което накарай някой да натисне спирачка и да я пусне преди да е спряла да се върти гумата - тогава трябва гумата само да забави амакато пуснеш да не спре да се върти - ако спре значи ти задържат накладките и това е причината да ти загрява диска.
Отделно при по-дълъг път така или иначе колкото и да не ползваш спирачка диска се загрява дори от лекото триене което неизбежно има с накладките и донякъде е нормално като спреш да е топъл.
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта