АГУ- ОМВЛ (електрическа), бутилката е 35л.
АГУ-то съм си я слагал сам самичък. Единственото което не съм правил аз е електрическото закачане. Бензиновата помпа при превключване на газ спира да работи.
На тези снимки има две тръби с квадратно сечение: 25х25мм и 20х20мм. Те влизат "мъжко в женско" и двата края се захващат към вътрешната част на бомбетата на задните калници. Целта на това влизане "мъжко в женско" е когато се захванат с болт от външната страна (вътре в калника) да не се получи изкривяване и деформиране на бумбетата. За да се захванат с болтове в двата края съм заварил гайка.




Тук вече същите тръби съм ги боядисал в черен цвят.

Към тази двойка напречно разположени тръби, монтирани се явяват греда към която се захваща единия край на шините за стягане на бутилката. Другата двойка шини съм ги захванал към едно доста здраво място- към болтовете държащи закопчалките на задните колани. Така избегнах допълнително пробиване по купето.

След като монтирах бутилката остана въпроса от къде да прокарам тръбата от бутилката към изпарителя. В долната част на пода има греда в която греда влизат и биват защитени от удари тръбите на горивопровода и спирачките. Излизайки от гредичката видях, че има гнезда в които се закопчават тръбите. При мен имаше едно празно. Точно там закопчах и тръбата. Надигайки задната седалка и съответно мокета под нея забелязах тампон. Той се намираше непосредствено в близост и от страната на горивния филтър. Точно в тази страна се намираше и гредата през която съм прокарал тръбата. Пробих тампончето и точно от там прокарах тръбата в купето. В моя помош ламарината беше оребрена и след като тръбата я прокарах в купето тя легна в нисшата и така като сложа нормално седалката, няма как да натисна тръбата.


Чудех се къде да стои пълначката за газта. Най удобно ше да е от вън, някъде по калника или бронята. Понеже колата ми е "уличница" а има засилено търсене на капачки (въпреки, че струват 1лв.) и съответно когато нямам такава капачка при двиение в мокро време ще събира мизерии, които после ще ги вкарам в бутилката, реших зареждането да става в багажника

Това с дръжката имащо "Г" образен профил го ползвам, след като заредя бутилката с газ да натисна сачмата и да изгарам намиращата се от пълначката до бутилката газ. Така спестявам излишните миризми в купето.

Поставянето на изпарителя също ме накара да се позамисля къде? Място много, но кое е най-удачно? Някои го слагат зад двигателя. Там има достатъчно място и винаги изпарителя се намира в топла среда. Да обаче така поставен при ряско тръгване и спиране ще се оказва влияние на мембраните и от там на оборотите. За това изпарителя го захванах към стойката на акумулатора.

Този метод на монтиране може да се приложи на почти всякакъв вид автомобили.
Целта на монтирането от мен не е за да спестя 40-50 лв. Аз и без това съм си платил за окабеляването. Направил съм го защото газджийте са хора които работят за време и няма да го направят така както го искам аз и както ще бъде най-практично.