Колеги, имам следните проблеми с ел. инсталацията на моето новозакупено Vento.Ще се радвам ,ако някой от Вас намери разрешение на моите проблеми, а именно:
1.При поставен в най-долно положение превключвател за чистачките(лоста от дясно на кормилото),същите би трябвало да работят на равни интервали от време(стандартно са нагласени да се пускат и спират чистачките през 6 секунди), но при мен същите(чистачките) не помръдват изобщо, а иначе в другите две положения на превключвателя(за бърза и бавна скорост) всичко е нормално и чистачките си работят.На какво би могло да се дължи това?
2.Вентилаторът на парното работи нормално при положение 2 и 4 на превключвателя, а в положение 3 ел.двигателя на вентилатора не работи.Много интересно нали:) и нямам никаква идея на какво би могло да се дължи това, не знам ако има някакъв реостат за регулиране на оборотите на ел. двигателя, може би проблема е в него.



Ел. инсталация на Vento - проблем
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Здравей и добре дошъл,
относно проблем 1 провери дали на таблото с бушонит имаш реле с номер 99, ако е там има вероятност същото да не получава сигнал от ръкохватката или на неработи самото реле. На моргите са по 5лева. За проблем 2 мисля че има едно решение на проблема и то е да си разглобиш ключа са парното и да видиш как е положеноето там, предполагам че на позиция 3 не прехвърля сигнал( нагорял контакт най0вероятно).
Погледни и кажи как е. Успех.
относно проблем 1 провери дали на таблото с бушонит имаш реле с номер 99, ако е там има вероятност същото да не получава сигнал от ръкохватката или на неработи самото реле. На моргите са по 5лева. За проблем 2 мисля че има едно решение на проблема и то е да си разглобиш ключа са парното и да видиш как е положеноето там, предполагам че на позиция 3 не прехвърля сигнал( нагорял контакт най0вероятно).
Погледни и кажи как е. Успех.
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Значи самия ключ не се вади, откопчава се самата пластмаса около трите ключа, зад нея се намират 4-ри бинта с кръстата блава, отвиваш ги и после малко с маневри можеш да ги извадиш напред. Внимавай с жилата защото пластмасата е остаряла и може да се счупи при по силно тормозене, целта ти е да стигнеш до буксата на ключа и от там да видиш с уред какво става.
Браво Glove , позна и в двата случая - всичко се оказа така както ти каза и тази вечер отстраних и двете повреди:
1.Реле 99 си беше на мястото,но скоро слагах газова уредба и тоиа пишман майстор дето я е монтирал е разбутал релето, та наместих го аз добре в цокъла и чистачките тръгнаха без проблем
2.Неподвижната контактна пластина на ключа за вентилатора на парното се беше стопила направо, огънах по подходящ начин подвижния контакт ,така че да прави контакт и успях да подкарам и четерите степени на вентилатора за парното.
Още веднъж - благодарско!
1.Реле 99 си беше на мястото,но скоро слагах газова уредба и тоиа пишман майстор дето я е монтирал е разбутал релето, та наместих го аз добре в цокъла и чистачките тръгнаха без проблем
2.Неподвижната контактна пластина на ключа за вентилатора на парното се беше стопила направо, огънах по подходящ начин подвижния контакт ,така че да прави контакт и успях да подкарам и четерите степени на вентилатора за парното.
Още веднъж - благодарско!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 65 госта