Ел. инсталация на Vento - проблем

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
katri
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 02 май 2007 14:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Ел. инсталация на Vento - проблем

Мнениеот katri » Нед 20 май 2007 21:33


Колеги, имам следните проблеми с ел. инсталацията на моето новозакупено Vento.Ще се радвам ,ако някой от Вас намери разрешение на моите проблеми, а именно:
1.При поставен в най-долно положение превключвател за чистачките(лоста от дясно на кормилото),същите би трябвало да работят на равни интервали от време(стандартно са нагласени да се пускат и спират чистачките през 6 секунди), но при мен същите(чистачките) не помръдват изобщо, а иначе в другите две положения на превключвателя(за бърза и бавна скорост) всичко е нормално и чистачките си работят.На какво би могло да се дължи това?
2.Вентилаторът на парното работи нормално при положение 2 и 4 на превключвателя, а в положение 3 ел.двигателя на вентилатора не работи.Много интересно нали:) и нямам никаква идея на какво би могло да се дължи това, не знам ако има някакъв реостат за регулиране на оборотите на ел. двигателя, може би проблема е в него.




Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Нед 20 май 2007 21:39


майна, погледни за парното с търсачката/ има го /. май и двете неща са ти за нови. не му мисли и сменяй счупеното. ключа е 20ка втора ръка а парното до 60лв.успех!


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Нед 20 май 2007 21:40


Здравей и добре дошъл,

относно проблем 1 провери дали на таблото с бушонит имаш реле с номер 99, ако е там има вероятност същото да не получава сигнал от ръкохватката или на неработи самото реле. На моргите са по 5лева. За проблем 2 мисля че има едно решение на проблема и то е да си разглобиш ключа са парното и да видиш как е положеноето там, предполагам че на позиция 3 не прехвърля сигнал( нагорял контакт най0вероятно).
Погледни и кажи как е. Успех.


Потребителски аватар
katri
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 02 май 2007 14:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот katri » Нед 20 май 2007 21:47


Колега Glove, благодаря ти за изчерпателния отговор - ще проверя веднага и за двете неща дето си споменал и дано да е така както ти смяташ, всъщност като се замисля сега има голяма логика да е така както ти казваш


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Нед 20 май 2007 21:53


Дано да е това, за проблем 2 съм 90% че е от там, но за проблем 1 клоня към 70%.


Потребителски аватар
katri
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 02 май 2007 14:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот katri » Нед 20 май 2007 21:55


Glove - да ми кажеш, ако знаеш как се разглобява ключа за вентилатора на парното, че нямам опит с тези коли и ме е страх да не счупя нещо-предполагам, че ключа би трябвало да излиза напред целия ама знам ли, по-добре да каже някой ,който вече е правил тази процедура преди


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Нед 20 май 2007 22:01


Значи самия ключ не се вади, откопчава се самата пластмаса около трите ключа, зад нея се намират 4-ри бинта с кръстата блава, отвиваш ги и после малко с маневри можеш да ги извадиш напред. Внимавай с жилата защото пластмасата е остаряла и може да се счупи при по силно тормозене, целта ти е да стигнеш до буксата на ключа и от там да видиш с уред какво става.


Потребителски аватар
katri
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 02 май 2007 14:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот katri » Нед 20 май 2007 22:10


Ясно Glove, утре ще е проверя тази работа, изглежда че предишния собственик на колата е пускал парното само на 3-та степен ,защото на 4 степен става много шумно в купето, та затова са нагорели контактните пластини:)


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Нед 20 май 2007 22:14


И да и не, слабо място и м е ключа на всички. :D


Потребителски аватар
katri
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 02 май 2007 14:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот katri » Пон 21 май 2007 19:28


Браво Glove , позна и в двата случая - всичко се оказа така както ти каза и тази вечер отстраних и двете повреди:
1.Реле 99 си беше на мястото,но скоро слагах газова уредба и тоиа пишман майстор дето я е монтирал е разбутал релето, та наместих го аз добре в цокъла и чистачките тръгнаха без проблем
2.Неподвижната контактна пластина на ключа за вентилатора на парното се беше стопила направо, огънах по подходящ начин подвижния контакт ,така че да прави контакт и успях да подкарам и четерите степени на вентилатора за парното.
Още веднъж - благодарско!


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пон 21 май 2007 21:12


:kef: :да: :handshake



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 63 госта