vw 1.6 td губи мощност

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vessos
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 17:00
Автомобил: VW BORA 1.9 TDI 131
Двигател: ASZ 2002 year
Местоположение: Благоевград,Сандански

vw 1.6 td губи мощност

Мнениеот vessos » Пон 21 май 2007 18:25


проблема ми е следния:
автомобила е vw 1.6 td и допреди седмица всичко си беше ок ,обаче в последно време изгуби мощност . Отидох на диагностика и майстора вика всичко си е ок , има компресия на двигателя ,дюзите са добре само някакви хидравлични повдигачи са омекнали . Смених ги но файда никаква.
моля ви даите ми съвет , щото всеки говори различно .Някой казва запушен ти е катализатора ,друг боксува ти съединителя и вече не знам какво да мисля .
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО !!!!
mod edit: vasstop




Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Пон 21 май 2007 18:37


Горивен филтър,въздушен филтър?А турбото?


Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Пон 21 май 2007 18:49


Колегата е прав - смени си горивния филтър. Аз лично имам впечатления че за 220 км почти нов филтър се запуши и мпс-то сякаш беше на ръчна :wink: Търси причината в най-простите неща. После задълбавай :?


Потребителски аватар
vessos
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 17:00
Автомобил: VW BORA 1.9 TDI 131
Двигател: ASZ 2002 year
Местоположение: Благоевград,Сандански

Мнениеот vessos » Пон 21 май 2007 18:57


turboto e ok


Потребителски аватар
vessos
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 17:00
Автомобил: VW BORA 1.9 TDI 131
Двигател: ASZ 2002 year
Местоположение: Благоевград,Сандански

Мнениеот vessos » Пон 21 май 2007 19:01


горивния и въздушния филтър са на 6 000 км


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Пон 21 май 2007 19:40


Махни катализатора ако не е махнат! Съединителя лесно можеш да си го провериш и сам!


Потребителски аватар
ivoj
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 04 апр 2007 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivoj » Пон 21 май 2007 20:12


don hose написа:Горивен филтър,въздушен филтър?А турбото?


смени филтрите преди да тръгнеш да правиш ремонт на двигателя. В последно време по бензиностанциите започнаха да смесват дизела с биодизел, който пък от своя страна има свойството да сваля всички налепи и боклуци и горивният филтър се задръства за отрицателно време. :idea:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Вто 22 май 2007 7:51


Имам приятел който беше с същият мотор, беше му се запушил филтърчето от резервоара, имаше същите симтпоми изчистити го и сега е бомба.


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот PESHERLAN » Чет 24 май 2007 6:58


vessos написа:горивния и въздушния филтър са на 6 000 км

Няма нищо.Смени ги пак,колегите са прави.Въздушния филтър е белия дроб на Дизела.ГОривния ако пак се е задръстил и не пуска гориво-ето ти го проблема!!


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот PESHERLAN » Чет 24 май 2007 7:00


Geleto написа:Махни катализатора ако не е махнат!

Моя се беше задънил отвсякъде!!!


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 24 май 2007 9:38


Да ви кажа може не само катализатора да прави проблеми - моя го махнах отдавна - ама се сетих за един познат дето му се беше задръстила генерацията със сажди и мизерии - с цел икономия постоянно кара с обороти преди да включи турбото - та после не му вървяла колата - та май чистене на турбо + смяна на цялата генерация - икономията е майка на мизерията :smackbum :motz: :screwy :weep:


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 24 май 2007 16:53


Сложи си един прозрачен филтър дизелов за по-едри частици преди горивния. Той струва 5лв. Така ще сменяш говивен филтър много по-рядко, а ако има боклуци в нафтата - лесно се виждат на прозрачния филтър.
Ако колата ти пуши (значи гориво се доставя достатъчно) - проблема е някъде по веригата за приток на въздух - въздушен филтър/турбо/спукан въздухопровод м/у турбото и колектора. Ако и там няма проблеми - инжектори/помпа. Ако имаш катализатор - може от него да е проблема.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 163 госта